In dat geval is de waarschuwing terecht.quote:
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeee Nizno![]()
![]()
welkom terug
![]()
![]()
![]()
hopelijk is alles goed gegaan en kun je weer blij en pijnloos verder in het leven. Oke misschien even genezen
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.quote:
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Ook maar beetje zin proberen te maken in Electric Callboy in januari. Ja is nog lang niet zo ver maar de hype is compleet verdwenen.Wacht dat zeg ik verkeerd.. ben nog wel fan hoor.
Wel benieuwd wie de nieuwe drummer gaat worden.
Wel.. mooi rood?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.
Hoop het wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Beterschapquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
D'awwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.
[ afbeelding ]
Ik struikelde laatste over deze minihonkjes toen ik uit m'n werk kwam.
en die zijn dan meteen overdreven agressief en engquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'awwww
Ze zijn zo knuffelig! Maar dan heb je meteen zo'n volwassen exemplaar in je nek.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar de Deka ės hier de supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Noem je draak nu een gans?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ganzen zijn afstammelingen van drakenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooi plekje om te zitten en te kijken
Excel is geen deo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
Watskeburt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
watquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Ontsmettingsmiddel overal en nergensquote:
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.
dat bedoelt ie toch niet, kutquote:
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat![]()
ja oke, als dat voor jou werkt
of misschien zijn dit nog de medicijnen
Ganzen zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplexquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingen
O trutquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat bedoelt ie toch niet, kut
ze heeft een ingreep gehad met narcose en alles, we moesten bijna afscheid nemen van onze nizno
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.quote:
Ganzijn voor tuin & gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ganzijn zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplex
Gek zijn is gezond.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
oh johquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.
En ben helder als wat. Loop al een half uur rond
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Jaja, ik had het al aangepastquote:
Das nie niks!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Stap 1: theropodaquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
Dat is een lekker roesjequote:Op donderdag 8 mei 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gek zijn is gezond.
Morgen ben ik God. Vandaag ben ik Napoleon
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.
Nee hoor ben volledig helder.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stap 5: kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap 1: theropoda
Stap 2: meteoriet
stap 3: ...
Stap 4: kip
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenoordopjes in en nog beter
Oke en neus dicht
Een gier een draak en een gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.quote:
Look at me being all petite and skinnyquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
Plaatje van een dinonugget laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
ja daar hou je wel of niet vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Daar kun je wel een goede portie saté van makenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatje van een dinonugget laten zien.
Lekker soeppiequote:
Stamp met je voeten op de grondquote:
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar hou je wel of niet vanbedoelde meer verkeer
Ga nu zitten met een zuchtquote:
Palingrokerij ruikt juist erg lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
De palingrokerij trek ik bijvoorbeeld erg slecht.
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Das geen plofkip meer das een al qaida kip.
Ja was ik net mee bezig. Wachten op mn vervoerders die bij de apotheek in de rij staanquote:
Dat snap ik heel goed!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Die zou al lang door zn pootjes gezakt zijn....quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.
Nee dank je, ik heb net al gelunchtquote:
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?quote:
niet te hardquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet te hard
[..]geen idee hoe dit ruikt maar het klinkt behoorlijk smerig
Charmant hequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]zag dit voor me met een tutu, mooi hoor
hoeft ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.
Ik kan best lezen. Ben alleen baldadig en mocht het personeel niet dwars zittenquote:
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen visquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?
Als je wil checken kun je misschien met een pen de rand overtrekken, dan kun je zien of het erger wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik denk steeds dat mijn vinger roder aan het worden is richting de onderkant maar dat is nog van dat ontsmettingsspul wat ze gebruikt hebben want tja ik kan die vinger natuurlijk niet heel enthousiast met zeep schoonmaken nu.
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Onderweg in de auto.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je geen succes gewenst![]()
Ben je al thuis?
Nou, als jouw moeder het zegt, dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Nou tering, dan niet hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
En succes was voor mij niet nodig
De chirurg moest succes gewenst want die moest wat doen.
Ik sliep
Moeders wil is wet. Mijn vader lapt dat aan zijn laars. Als moeder weg is gaat een nieuwe wereld open.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |