Ik heb spek op brood, en hamquote:
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n luxe
enige wat nog ontbreekt in je huis essi is een japans toilet met bril verwarming
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik ooit weer terug naar nederland moet verhuizen kom ik bij jou wonen
Dat hebben wij niet. We denken wel aan die infraroodpanelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ja vloerverwarming is heerlijk comfortabel
En heb ook nog losse infraroodpanelen. Die zijn ook heerlijk voor als ik weer 'ik kan niet warm worden/blijven' gedoetjes heb
Oh die heb ik niet gezien. Dat zal wel een dure zijn denk ik?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb spek op brood, en hamEn hardgekookte eieren
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenEn die meteen registreert hoeveel er qua gewicht doorgespoeld wordt
ja gewoon elke bij de schutting staanquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.
Ja, even geen idee hoeveel dat kost maar het bestaat welquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien. Dat zal wel een dure zijn denk ik?
Rebel. Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Heb een officiële waarschuwing op reddit
Lol waaromquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt echt heerlijk. Die panelen wil ik ook naar kijken in de winter, en iets met lichtquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ja vloerverwarming is heerlijk comfortabel
En heb ook nog losse infraroodpanelen. Die zijn ook heerlijk voor als ik weer 'ik kan niet warm worden/blijven' gedoetjes heb
Jij hebt ook geen eiwitten tekort gok ik zoquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb spek op brood, en hamEn hardgekookte eieren
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenEn die meteen registreert hoeveel er qua gewicht doorgespoeld wordt
Kan je nu een extra ereader speciaal voor je reddit waarschuwingen kopen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Eiwitten zijn goed voor jequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk. Die panelen wil ik ook naar kijken in de winter, en iets met licht
[..]
Jij hebt ook geen eiwitten tekort gok ik zoGeniet ervan
ja kun je nooit te veel aan eten inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eiwitten zijn goed voor je
Er zijn plannen genoeg
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.
ik zou ook echt heel graag iets met regenwater willenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n Japans bidetding staat wel op een goede plek op m'n lijstje van dingen om te halen als ik op mezelf woon.
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rebel. Wat heb je gedaan?
zag ze op amazon voor zo'n 300 euro. Dan koop je zo'n bril met al die functies. Moet je wel een stroomaansluiting hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n Japans bidetding staat wel op een goede plek op m'n lijstje van dingen om te halen als ik op mezelf woon.
ehm, gaat ie?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Maar dat is blijkbaar aanzetten tot geweld jegens personen of dieren.
Is in Nederland een kwajongensstreek
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Telefoonnummer was nog niet klaar voor het afscheidquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Mijn ouders hebben 2 weken geleden ze vaste telefoon weggedaan. Ook gelijk afgesloten enzulks
Nu is mijn vader eerder deze week door hun oude telefoonnummer gebeld?
Die streek hebben we vroeger wel eens uitgehaald jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je die niet?Ik heb het zelf nooit gedaan maar het is een heel oud trucje.
Dat en grijs water recyclen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook echt heel graag iets met regenwater willen
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag ze op amazon voor zo'n 300 euro. Dan koop je zo'n bril met al die functies. Moet je wel een stroomaansluiting hebben
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh ja dat water had ik nog niet eens gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neemaar ik kan me ook een keer herinneren dat we belletje gingen trekken en bij de eerste keer had ik al spijt en ging ik mn excuses aanbieden
![]()
![]()
dus mweh, denk ook niet dat ik de persoon ben die ze mee zouden vragen
hoe komen ze aan die luiers?!
Nee daar gebeurt niet zoveel. Behalve dat veel mensen ineens anti-Amazon zijn en de boel gaan jailbreaken en verkopen en overstappen op Kobo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.
waarschijnlijk niet zo veel of wel maar is wel een hele dure aankoopquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en grijs water recyclen.Maar kijkend naar op wat voor plek ik realistisch zou komen te wonen straks, vraag ik me af hoeveel ik daarmee kan in een huurappartement.
wtfquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenNet zoals hondenpoep door de brievenbus frotten enzo.
Het oorspronkelijke bericht is ook verwijderd, maar er was iemand die ging elke dag een eindje lopen met haar kinderen en dan verschoonde ze de baby ergens en pleurde ze de luier bij die OP in de kliko. Zonder extra plastic zakje ofzo erom. Sommige luiers vielen ook open en dan zat die OP daar met allemaal vliegen en maden en stank. En die had camera's hangen dus die kon zien wie het deed en had die vrouw er ook op aangesproken. Doe er dan in elk geval nog iets omheen ofzo. Maar die vrouw vond dat onzin en ging er gewoon mee door.
Dus toen begonnen mensen met ideeën wat ze met die luiers konden doen. Of ze moest de politie bellen.
Ze gaat de wereld veroveren met haar caafs.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben maar ik weet het echt niet. Zeg maar ik weet niet of het iets heel onschuldigs is of juist iets waarvan je denkt 'oh wacht'
Ja foei CLquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben
ja geloof het wel.quote:
quote:
Rustig aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja geloof het wel.
Heb alleen geen doekjes oid om vingers schoon te maken zodat ik mn lenzen in kan doen
Doe ik sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles goed gegaan?
[..]
Rustig aan doen
Hie lang moet je blijven?quote:
Niet.quote:
Wat kinderachtigquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |