Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je die niet?Ik heb het zelf nooit gedaan maar het is een heel oud trucje.
Dat en grijs water recyclen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook echt heel graag iets met regenwater willen
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag ze op amazon voor zo'n 300 euro. Dan koop je zo'n bril met al die functies. Moet je wel een stroomaansluiting hebben
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Maar dat is blijkbaar aanzetten tot geweld jegens personen of dieren.
Is in Nederland een kwajongensstreek
oh ja dat water had ik nog niet eens gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neemaar ik kan me ook een keer herinneren dat we belletje gingen trekken en bij de eerste keer had ik al spijt en ging ik mn excuses aanbieden
![]()
![]()
dus mweh, denk ook niet dat ik de persoon ben die ze mee zouden vragen
hoe komen ze aan die luiers?!
Nee daar gebeurt niet zoveel. Behalve dat veel mensen ineens anti-Amazon zijn en de boel gaan jailbreaken en verkopen en overstappen op Kobo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.
waarschijnlijk niet zo veel of wel maar is wel een hele dure aankoopquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en grijs water recyclen.Maar kijkend naar op wat voor plek ik realistisch zou komen te wonen straks, vraag ik me af hoeveel ik daarmee kan in een huurappartement.
wtfquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenNet zoals hondenpoep door de brievenbus frotten enzo.
Het oorspronkelijke bericht is ook verwijderd, maar er was iemand die ging elke dag een eindje lopen met haar kinderen en dan verschoonde ze de baby ergens en pleurde ze de luier bij die OP in de kliko. Zonder extra plastic zakje ofzo erom. Sommige luiers vielen ook open en dan zat die OP daar met allemaal vliegen en maden en stank. En die had camera's hangen dus die kon zien wie het deed en had die vrouw er ook op aangesproken. Doe er dan in elk geval nog iets omheen ofzo. Maar die vrouw vond dat onzin en ging er gewoon mee door.
Dus toen begonnen mensen met ideeën wat ze met die luiers konden doen. Of ze moest de politie bellen.
Ze gaat de wereld veroveren met haar caafs.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben maar ik weet het echt niet. Zeg maar ik weet niet of het iets heel onschuldigs is of juist iets waarvan je denkt 'oh wacht'
Ja foei CLquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben
ja geloof het wel.quote:
quote:
Rustig aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja geloof het wel.
Heb alleen geen doekjes oid om vingers schoon te maken zodat ik mn lenzen in kan doen
Doe ik sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles goed gegaan?
[..]
Rustig aan doen
Hie lang moet je blijven?quote:
Niet.quote:
Wat kinderachtigquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Maar dat is blijkbaar aanzetten tot geweld jegens personen of dieren.
Is in Nederland een kwajongensstreek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |