Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet te hard
[..]geen idee hoe dit ruikt maar het klinkt behoorlijk smerig
Charmant hequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]zag dit voor me met een tutu, mooi hoor
hoeft ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.
Ik kan best lezen. Ben alleen baldadig en mocht het personeel niet dwars zittenquote:
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen visquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?
Als je wil checken kun je misschien met een pen de rand overtrekken, dan kun je zien of het erger wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik denk steeds dat mijn vinger roder aan het worden is richting de onderkant maar dat is nog van dat ontsmettingsspul wat ze gebruikt hebben want tja ik kan die vinger natuurlijk niet heel enthousiast met zeep schoonmaken nu.
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Onderweg in de auto.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je geen succes gewenst![]()
Ben je al thuis?
Nou, als jouw moeder het zegt, dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Nou tering, dan niet hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
En succes was voor mij niet nodig
De chirurg moest succes gewenst want die moest wat doen.
Ik sliep
Moeders wil is wet. Mijn vader lapt dat aan zijn laars. Als moeder weg is gaat een nieuwe wereld open.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |