Hmm.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zwem liever in een septische put dan dat ik de palingrokerij moet ruiken.
Valt tegenwoordig wel mee, ergste lucht is de ontluchter van de buisleidingenstraatquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?
oh, waar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit niet al doe elke zaterdag
Schandalig!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja was lekker!
Tot ze ineens het nodig vonden me wakker te maken. Stelletje knurften
omdat het zo verschrikkelijk stom isquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en vroeg me meer af waarom mensen dit interessant vinden
Whoep whoepquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook een ijsjezo een meeting, daarna ga ik ijsjes halen
een aardbeienijsje, jij mag er ook wel eentje als je wilt
Jamaar...... kommop zeg....quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw uit bergen op zoom die dacht dat ze een relatie had met leonardo di caprio en zo is opgelicht ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kan je jezelf nu weer volvreten zonder zo ziek te worden
oh, klinkt saaiquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee, ergste lucht is de ontluchter van de buisleidingenstraat
ik snap die kip nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhm.
Mijn middagprogramma is eerst het touw afmaken, en dan dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.
ah ego voeden, ja niet mijn dingquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het zo verschrikkelijk stom is
Rook het dan ook anders met andere visjes?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het Zuiderzeemuseum hadden ze eerst ook gerookte paling
Deden ze op de ouderwetse manier met de museumstukken
Maar daar stopten ze mee toen de palingstand erg slecht werd. Daarna gingen ze andere vis roken
wat is dit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, fucking lol, ik had de verkeerde URL nog in m'n klembord staan.
[ afbeelding ]
Hmm ja wel een beetje, maar je ruikt met name de rooklucht zelf tijdens het rokenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rook het dan ook anders met andere visjes?
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig!
Ik heb ook tekort geslapen
Ik heb die niet durven eten in japanquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gecastreerde octopusquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat al om 8 uur beneden te wachten op de installateursquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dus
Hoax.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, waar?ik vraag dit voor een vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor ranjaquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |