Ik parkeer deze informatie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeders wil is wet. Mijn vader lapt dat aan zijn laars. Als moeder weg is gaat een nieuwe wereld open.
Liefje van kinderen voor kinderen
Ik zei al. Ben baldadigquote:
"Hoezo vind jij het nou meuren, het ruikt lekker"quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ik VIND het meuren"
"Nee, ruikt lekker"
Right.
Kan in de excel van @4EverBlackEyedquote:
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen idee hoe gerookte paling ruikt, dat hebben we hier allemaal niet
rustig maar schatje, het is al goed *geeft glaasje roosviceequote:
Immer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel netjes in een vakje graag.
Ik kreeg een perenijsje na de operatie!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?
[..]
rustig maar schatje, het is al goed *geeft glaasje roosvicee
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
En succes was voor mij niet nodig
De chirurg moest succes gewenst want die moest wat doen.
Ik sliep
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Ja leo is de nieuwe brad pittquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw uit bergen op zoom die dacht dat ze een relatie had met leonardo di caprio en zo is opgelicht ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Slapenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
En succes was voor mij niet nodig
De chirurg moest succes gewenst want die moest wat doen.
Ik sliep
Kort geloof ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.
Hoe lang is het herstel?
Ja, had het in de krant gelezen en later ook nog op tv voorbij horen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw uit bergen op zoom die dacht dat ze een relatie had met leonardo di caprio en zo is opgelicht ?
Er was laatst ook een vrouw uit Frankrijk die dacht dat ze online iets had met Brad Pitt en bijna een miljoen naar hem had overgemaak.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik zwem liever in een septische put dan dat ik de palingrokerij moet ruiken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Ja was lekker!quote:
ik wil ook een ijsjequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kreeg een perenijsje na de operatie!!!
Was lekker
Nou kan je jezelf nu weer volvreten zonder zo ziek te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kort geloof ik.
Heb vanaf 1u al lekker rond gewaggeld.
Plassen lukte ook uitstekend
In het Zuiderzeemuseum hadden ze eerst ook gerookte palingquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
das wel een understatementquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had het in de krant gelezen en later ook nog op tv voorbij horen komen.
Ik vind het nogal naīef van haar gedacht.
ja en vroeg me meer af waarom mensen dit interessant vindenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja daar staat mij ook iets van bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was laatst ook een vrouw uit Frankrijk die dacht dat ze online iets had met Brad Pitt en bijna een miljoen naar hem had overgemaak.
Het is de nieuwe scam trend nu crypto niets meer oplevert denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |