Yes.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nog even naar die toko in Den Haag mensen
Wat eten we?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nog even naar die toko in Den Haag mensen
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straatquote:
Met een gat door de zijden van de spiesquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straat![]()
![]()
Bij mij doet de slager dat ook. Zo fijn om daar langs te lopenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straat![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, nou zeg ik heb wel wat vrienden hoor. Echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wel een gemis voor de buitenwereld. Denk ik.
Baby darling doll face honey
Het was even verwarrend.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag. Was op animecon met m'n zusje.
oh, ik wist niet dat dit moest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik snap de kip ook niet.
Ik heb een rugzak met mensenvastbindhenneptouw waar ik al een paar jaar niet meer naar omgekeken had, en besloot gisteravond om een begin te maken aan het opknappen er van. Dus opruwen, glad branden, oliën. Ik had het gisteren al een beetje overshared.
ohja duh, lekkerquote:
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, is zo'n Japans pakketje waarmee je met suiker en poedertjes een snoepvariant van eten maakt.
Keiduurquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doen![]()
Ik weet niet of dat ik al zo en plein public durf hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, nou zeg ik heb wel wat vrienden hoor. Echt wel![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wel een gemis voor de buitenwereld. Denk ik.
O dacht al, meteen een tour door Europa erbij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nederland toch![]()
moet eerst een nacht op samui slapen en heb dan nog 2 nachten in bangkok
Nou ja moeten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat dit moest?![]()
![]()
is dat veel werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is alweer jaren geleden, de vorige keer had ik een sushi dingetje waarbij ik gefascineerd was door de nep zalmeitjes die je moest maken met sferificatie. Zit je met je snoeppakketje stiekem moleculaire gastronomie te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doen![]()
🐙
Ik zie dit mijn moedertje ook wel doen. Die komt nog thuis met 20 kilo paardenhaver puur omdat het in de aanbieding was.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb dus ooit 100 meter 6mm henneptouw op de spoel gekocht, omdat dat veel goedkoper was
Nou ja. 100 meter is niet zo gek. Voor een beetje geknoop heb je toch wel enkele tientallen meters nodig. En het is nog geen kwart van de prijs die jenmoet betalen als je het kant en klaar koopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dit mijn moedertje ook wel doen. Die komt nog thuis met 20 kilo paardenhaver puur omdat het in de aanbieding was.
Punt was meer dat een plan voor praktische inzetbaarheid enigszins volledig ontbrakquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. 100 meter is niet zo gek. Voor een beetje geknoop heb je toch wel enkele tientallen meters nodig. En het is nog geen kwart van de prijs die jenmoet betalen als je het kant en klaar koopt.
ik wil je wel aan-cheerleadenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ik al zo en plein public durf hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja moeten.maar ruw touw gaat niet? Of dat is next level?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja het is alweer jaren geleden, de vorige keer had ik een sushi dingetje waarbij ik gefascineerd was door de nep zalmeitjes die je moest maken met sferificatie. Zit je met je snoeppakketje stiekem moleculaire gastronomie te doen.
En verven, ja klinkt fancy en is vast leuk maar dat is meer secundair doel
Fijn om even alleen thuis te zijn
Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |