Wiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze gaan snel momenteel. De nieuwe delen
CotSquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze gaan snel momenteel. De nieuwe delen
quote:
Hoe is het?quote:
Fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa wel goed gezien de omstandigheden
En met jou dan?
Mwah, het is eerder silent ragequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeeej... het wordt hysterisch
Ach niet vergelijkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn
Hier hetzelfde haha, al zijn de omstandigheden misschien beter
Stappen gezet voor de nieuwe motor volgend jaar
Ja, mijn droomfietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niet vergelijken
En een nieuwe motor is goed toch?
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooh
Dat is super tof voor je
Zag het idd! Alleen ik heb moeite met langere teksten lezen (dyslexie)quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Afgelopen zaterdag een proefrit weten te regelen en dat was de laatste 'hindernis' om te zien of ik het wilde of niet (zithouding, comfort, hoe rijdt ie, etc). En ik was na drie kwartier om
Vorige topic staat een hele lange post over hoe het ging
Doe rustig aanquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag het idd! Alleen ik heb moeite met langere teksten lezen (dyslexie)
Om heel eerlijk te zijn lukte die tekst niet echt. Ga het na mijn begeleider zijn bezoek het nog een keertje proberen
Edit: post gevonden!
Oh... verveel je je dan niet een ongeluk?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Ik ben enorm goed op de hoogte van al het nieuws nu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... verveel je je dan niet een ongeluk?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben enorm goed op de hoogte van al het nieuws nu.
De houding was wel even wennen ja. Maar ik vermoed dat ik daar snel aan gewend ben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... klinkt goed allemaal. Behalve de pijn...Verder heb ik geen verstand van wat ik leesbehalve dat je blij klinkt en lekker gereden hebt!
Fakkels en hooivorken!quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Even spierpijn dus?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De houding was wel even wennen ja. Maar ik vermoed dat ik daar snel aan gewend ben.
[..]
Fakkels en hooivorken!
Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Enig idee wanneer je weer bezig kan?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?
https://media0.giphy.com/(...)d&rid=giphy.gif&ct=g
You could set the building on fire.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You could set the building on fire.
Jaloers.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Nouquote:
Niks kunnen doen buiten je schuld om.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik was al na een food court geweestquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niks kunnen doen buiten je schuld om.
terrasje here i come
Maar om daar nou 8 uur te vertoeven hequote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik was al na een food court geweest
Ze hebben daar ook heerlijke arroz de marisco, dus dikke kans dat ik zo weer gaquote:
Je moet naar een Beer Court toe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik was al na een food court geweest
Ze hebben er ook bierquote:
Ik kan heul goed multitasken heur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar ook andere dingen dus dat is afleiding van het bier drinken.
* Barbusse checkt inhoud onderbroek Oh ja.quote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weeeeekend
Maar geen tijd voor mezelf
CotSiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weeeeekend
Maar geen tijd voor mezelf
quote:
Krijg je wel de overlastgevende buren erbij.quote:
Wel eerlijk van jequote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je wel de overlastgevende buren erbij.
Idem.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo blij dat ik geen overlastgevende buren meer heb
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo blij dat ik geen overlastgevende buren meer heb
Als ze zo doorgaan heb ik er ook niet veel langer last van. Tot ik gearresteerd wordt zal het heerlijk rustig zijn.quote:
Sowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zo doorgaan heb ik er ook niet veel langer last van. Tot ik gearresteerd wordt zal het heerlijk rustig zijn.
Al meldingen van overlast gedaan bij gemeente/politie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zo doorgaan heb ik er ook niet veel langer last van. Tot ik gearresteerd wordt zal het heerlijk rustig zijn.
Verhuurder, buurtbemiddeling, wijkagent en een melding in het systeem van bedreiging. Waarvoor ze ook langs zijn gekomen. Nog geen minuut nadat de agenten bij hem en zijn nektas vriendjes waren langsgeweest was het lachen gieren brullen en een aantal keren op de muur bonken om nog even uit te lokken. Waardoor de desbetreffende agenten binnen 5 minuten weer voor de deur stonden. Ze hebben er gewoon schijt aan. Buurtbemiddeling krijgt amper contact en hij heeft al meerdere keren een gesprek geweigerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al meldingen van overlast gedaan bij gemeente/politie?
Oh zijn het zulke mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Verhuurder, buurtbemiddeling, wijkagent en een melding in het systeem van bedreiging. Waarvoor ze ook langs zijn gekomen. Nog geen minuut nadat de agenten bij hem en zijn nektas vriendjes waren langsgeweest was het lachen gieren brullen en een aantal keren op de muur bonken om nog even uit te lokken. Waardoor de desbetreffende agenten binnen 5 minuten weer voor de deur stonden. Ze hebben er gewoon schijt aan. Buurtbemiddeling krijgt amper contact en hij heeft al meerdere keren een gesprek geweigerd.
Mevrouw Faber moet tijdens haar ministerschap minimaal 1 ding goed doen en dat is zijn status veranderen naar: ongewenst. En dan in een rubberbootje de Noordzee opflikkeren. Gaat hij maar zijn zielige nep verhaal in een ander land doen.
Sinds 9 maanden snap ik ineens heel goed waarom mensen PVV stemden.
He bahquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Verhuurder, buurtbemiddeling, wijkagent en een melding in het systeem van bedreiging. Waarvoor ze ook langs zijn gekomen. Nog geen minuut nadat de agenten bij hem en zijn nektas vriendjes waren langsgeweest was het lachen gieren brullen en een aantal keren op de muur bonken om nog even uit te lokken. Waardoor de desbetreffende agenten binnen 5 minuten weer voor de deur stonden. Ze hebben er gewoon schijt aan. Buurtbemiddeling krijgt amper contact en hij heeft al meerdere keren een gesprek geweigerd.
Mevrouw Faber moet tijdens haar ministerschap minimaal 1 ding goed doen en dat is zijn status veranderen naar: ongewenst. En dan in een rubberbootje de Noordzee opflikkeren. Gaat hij maar zijn zielige nep verhaal in een ander land doen.
Sinds 9 maanden snap ik ineens heel goed waarom mensen PVV stemden.
Dat geduld is al heel heel heel lang op inmiddels. Hij heeft nu in mijn ogen zijn laatste kans verspeeld door niet in te gaan op de buurtbemiddeling. Zij gaan het nog 1x proberen. Maar aanstaande maandag ga ik zowel verhuurder inlichten als ook de gemeente dat ik verwacht dat zij eventueel samen binnen een maand met een resultaat gaan komen. Doen ze dat niet dan ga ik verhuurder in gebreke stellen om op die manier te forceren dat ze gaan handelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He bahJe hebt de belangrijkste eerste stappen in ieder geval al ondernomen. Uit ervaring weet ik; blijf melden, hou een logboek bij, bouw een dossier op. Dan kan de verhuurder op een gegeven moment overgaan tot huisuitzetting. Je kan ook kijken of je gemeente beleid heeft opgesteld voor de Wet aanpak woonoverlast. Als de stappen die je al hebt ondernomen allemaal vastliggen, kan je al heel wat stappen zetten met de gemeente op basis van dit beleid.
Het kost een hele hoop geduld (ik werk hiermee vanuit de gemeentekant, dus ik weet hoe frustrerend lang het kan duren voor de gemeente juridisch gezien kan/mag ingrijpen) maar als je de juiste stappen volgt en zorgt dat je zelf niet nadelig 'in de picture' komt, moet het goedkomen.
Begrijp ik helemaal. Ben benieuwd naar de uitkomst, hopelijk de meest gunstige voor jouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat geduld is al heel heel heel lang op inmiddels. Hij heeft nu in mijn ogen zijn laatste kans verspeeld door niet in te gaan op de buurtbemiddeling. Zij gaan het nog 1x proberen. Maar aanstaande maandag ga ik zowel verhuurder inlichten als ook de gemeente dat ik verwacht dat zij eventueel samen binnen een maand met een resultaat gaan komen. Doen ze dat niet dan ga ik verhuurder in gebreke stellen om op die manier te forceren dat ze gaan handelen.
Want ze hebben in eerste instantie 4, bijna 5 maanden lang praktisch geweigerd om het serieus te nemen. Om vervolgens hun handen er helemaal af te trekken toen het bij buurtbemiddeling terecht kwam 3 maanden geleden. Want meneer spreekt geen Nederlands en amper Engels, dus konden zij er niks mee. Die moeite hadden ze schijnbaar niet met het toewijzen. Aangezien er ook al andere klachten liggen waar ze weinig tot niks mee doen zoals overlast van ook de andere buren (is een apart verhaal), achterstallig onderhoud, renovatie van de badkamer, wc en keuken (die uiteraard wel bij nektasje zijn uitgevoerd lol), ga ik aansturen op vervangende woonruimte voor mij.
Like I said, I'm done. Ik ben ook echt geen aggressief iemand, maar iemand met toch al een doodswens wil je niet zover pushen dat hij dat wel wordt.
God wat begrijp ik je frustratiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
@:thegirlnextdoor
Je weet misschien ook nog wel wat van mijn situatie. Ook stiggie weet misschien nog wel wat ik vorig jaar heb gemeld wat er speelde.
Daar ben ik sinds eind vorig jaar hard mee bezig. Ik sport inmiddels zelfs, iets wat voor mij echt onmogelijk leek met mijn klachten. Shit ik maak zelfs tegenwoordig schilderijen in opdracht. En dan gaat deze gelukszoeker bepalen of ik in mijn woonkamer een rustig avondje kan bijkomen of niet en al het positieve waar ik mee bezig ben ongedaan maken? Ik dacht het niet.
Het meerendeel van de week moet ik in mijn eigen huis met een koptelefoon opzitten. Het is te bizar voor woorden en dan moet ik maar een jaar geduld hebben voor er iets gaat gebeuren.
Bij die bedreiging had de verhuurder al een waarschuwing moeten versturen. Toen hij en zijn vriendjes het vervolgens nodig vonden om tegen mijn voordeur aan te staan trappen midden in de nacht (weken later overigens) had het de druppel moeten zijn geweest. Dan gaat hij maar terug in een azc om achteraan op de wachtlijst te komen voor een nieuwe woning.
Straks kan ik de sport met schilderen combineren en er een mooi abstract iets van maken. Met heel veel rood.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
God wat begrijp ik je frustratieZou willen dat ik iets voor je kon doen. Maar ik vind het wel heel knap dat je nu sport en schildert! Goed bezig! Nu hopen dat je snel rust in je eigen huis kan vinden
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks kan ik de sport met schilderen combineren en er een mooi abstract iets van maken. Met heel veel rood.![]()
Waarom laten ze me anders boksen?quote:
Dat is zelfverdediging aeque. Zelfverdediging.quote:
Boks.quote:
Ik verdedig mijn mentale gesteldheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zelfverdediging aeque. Zelfverdediging.
quote:
Ik geef je groot gelijk, maar de rechter denk ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik verdedig mijn mentale gesteldheid.
[..]
Merendeel van je dag in je eigen kamer vertoeven. Op gezette tijden sporten en schilderen kan ik vast ook wel in de gevangenis. Ik zie weinig verschil met nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, maar de rechter denk ik niet
Wtf bro? Je hebt meer geduld dan ikquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
@:thegirlnextdoor
Je weet misschien ook nog wel wat van mijn situatie. Ook stiggie weet misschien nog wel wat ik vorig jaar heb gemeld wat er speelde.
Daar ben ik sinds eind vorig jaar hard mee bezig. Ik sport inmiddels zelfs, iets wat voor mij echt onmogelijk leek met mijn klachten. Shit ik maak zelfs tegenwoordig schilderijen in opdracht. En dan gaat deze gelukszoeker bepalen of ik in mijn woonkamer een rustig avondje kan bijkomen of niet en al het positieve waar ik mee bezig ben ongedaan maken? Ik dacht het niet.
Het meerendeel van de week moet ik in mijn eigen huis met een koptelefoon opzitten. Het is te bizar voor woorden en dan moet ik maar een jaar geduld hebben voor er iets gaat gebeuren.
Bij die bedreiging had de verhuurder al een waarschuwing moeten versturen. Toen hij en zijn vriendjes het vervolgens nodig vonden om tegen mijn voordeur aan te staan trappen midden in de nacht (weken later overigens) had het de druppel moeten zijn geweest. Dan gaat hij maar terug in een azc om achteraan op de wachtlijst te komen voor een nieuwe woning.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Merendeel van je dag in je eigen kamer vertoeven. Op gezette tijden sporten en schilderen kan ik vast ook wel in de gevangenis. Ik zie weinig verschil met nu.
Nou ja oke, mijn wc staat nu niet in mijn slaapkamer.quote:
Ik mag niet van TGND.quote:
Fok!-knokploeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja oke, mijn wc staat nu niet in mijn slaapkamer.
[..]
Ik mag niet van TGND.
* Barbusse reporting for dutyquote:
Verkeerde topic zwab.quote:
Abandon all hope.quote:
Nou nouquote:
Goed voornemen welquote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Jammer dat ik de komende maand geen drank mag van mezelf.
Komende maand niet, maar deze maand dus nog wel?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu niet een enorme bemoeizuchtige lul?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomquote:Op maandag 12 mei 2025 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ben al bijna een maand bezig met een tekening en het schiet gewoon niet op door dingen.
Komende maand is juni, dus deze maand gewoon zuipen als een malle!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg om de hele maand juni een kater te hebben!quote:Op maandag 12 mei 2025 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komende maand is juni, dus deze maand gewoon zuipen als een malle!
De hele maand kotsend boven de pleequote:Op maandag 12 mei 2025 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg om de hele maand juni een kater te hebben!
Grmblquote:
quote:
Je mond staat open schat, dat is zeer onbeleefdquote:
Q.quote:
Hihiquote:
Jou ken ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
Good old opa's en oma's zijn er nog zie ik
Echt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou ken ik ook nog wel ja
Zeg, beetje respect he? Snotkindquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
Good old opa's en oma's zijn er nog zie ik
Ben je al de eendjes in het park aan het voeren en om 7 uur 's ochtends lopen te mopperen bij de deur van de supermarkt dat ze nog niet open zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, inmiddels ruim de 30 gepasseerd
Wel de eerste paar weken nadat ik terug ben van vakantie. Daar kun je zo'n beetje 24/7 alles verkrijgenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al de eendjes in het park aan het voeren en om 7 uur 's ochtends lopen te mopperen bij de deur van de supermarkt dat ze nog niet open zijn?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel de eerste paar weken nadat ik terug ben van vakantie. Daar kun je zo'n beetje 24/7 alles verkrijgen
Ik zie jou al zitten met je halfje bruinquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al de eendjes in het park aan het voeren en om 7 uur 's ochtends lopen te mopperen bij de deur van de supermarkt dat ze nog niet open zijn?
Brood of bolletje?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten met je halfje bruin.
In mijn hoofd klonk het beter als garpjequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:04 schreef Samzz het volgende:
Halfje bruin is toch brood? Of verkopen ze ook halve bolletjes?
Bijpassende morsige regenjas erbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten met je halfje bruin.
Q.quote:
Ruim zegt iequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, inmiddels ruim de 30 gepasseerd
Pijp in de mond.quote:
Dat zeg ik. Snotkind.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, bij 35 ben je bijna 40, dus 33 is wel ruim ja
Opa, rustig nou.quote:
quote:
Je komt net kijken joh broekiequote:Op donderdag 15 mei 2025 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, bij 35 ben je bijna 40, dus 33 is wel ruim ja
quote:
Tiettenbotspost?quote:
Checkquote:
Schone deernequote:
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schone deerne![]()
![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegen
Goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schone deerne![]()
![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegen
Naar omstandigheden best goed.quote:
Ja ik zie 'm nog voor mequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best goed.
Ja, dat blije hoofd van Ez ertussen
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.quote:
Wel eerlijk delen hé?quote:
Wie immer.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Stomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Maar maar maar dat is barb!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Wil jij wel iets van mij aannemen?quote:
Ikke wel hoor.quote:
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...
Siiim, prima hier hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe is het daar? Nog steeds in Portugal?
Z'n gangetjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Siiim, prima hier hoorEn hoe is het daar?
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*quote:
Waarom alleen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.quote:
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.
Fwok!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?
Je maakt een grapje toch?quote:
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
Geen tijd voor de jaloezie want al mijn aandacht gaat naar die tettenpic die je zojuist stuurde.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.
Dan sterven we snel uit zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
De verkeerde?quote:
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?quote:
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.
Net als onze persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een deukje er uit hier en daar.
Preuts lijkt me tegenovergesteld aan woke imhoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vraag is, staat het hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.
Misschien maar goed ookquote:
Zit je bij de koeien?quote:
Don't tell me what to do, you're not my real mumquote:
Dat weet je niet!quote:Op maandag 19 mei 2025 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't tell me what to do, you're not my real mum
Jij had deze obstinate kutpuber niet overleefdquote:
Jeweetsquote:
Q help!quote:
Balen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q help!
We hebben storing, ik kan dus niet aan het werk, wat moet ik nu?
Op een terrasje zitten. #denkeninoplossingenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q help!
Hij geeft nu wel een behoorlijke stoere viking vibe af jaquote:
Doen alsof je werktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q help!
Ben jij ook al toe aan de vrijmibo?quote:
* Barbusse schuift een Negroni door naar buurmeisje...quote:
Wat is een negroni?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift een Negroni door naar buurmeisje...
Oh, volgens mij is dit wel heftig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is een negroni?
*google aanslingert
Heftig lekker jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is dit wel heftig.
Nice.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij geeft nu wel een behoorlijke stoere viking vibe af ja
quote:
Ga ik zo weer doen. Al hoop ik stiekem dat het helemaal plat ligt. Geen zin.quote:
Slapen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q help!
Motivatie zit in een groot glas Grolsch.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga ik zo weer doen. Al hoop ik stiekem dat het helemaal plat ligt. Geen zin.
Net even gesprek gehad over een bouwdepot, nu de motivatie weer vinden om aan het werk te gaan
Grolschquote:
Je gaat echt zo teleurgesteld zijn nu.... ik heb geen bier in huisquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je gaat echt zo teleurgesteld zijn nu.... ik heb geen bier in huis
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je gaat echt zo teleurgesteld zijn nu.... ik heb geen bier in huis
Al bijna 3 jaar nuchterquote:
Al bijna 43 jaar nuchterquote:
Denk niet dat dit te vergelijken is en in dit geval iets is waar je over kan opscheppen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Al bijna 43 jaar nuchter
Aanwezig zijnquote:
Al bijna 12 uur nuchterquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Al bijna 43 jaar nuchter
De dag is nog jong.quote:
Maar om nu al aan de wijn te gaan is wel erg vroegquote:
Ergens op de wereld is het 4 uur!quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar om nu al aan de wijn te gaan is wel erg vroeg
Ja, maar.. Hmmm..quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 4 uur!
Ik proef de twijfel.quote:
Stomquote:
Stomquote:
Stomquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar om nu al aan de wijn te gaan is wel erg vroeg
Je bent zellufquote:
quote:
quote:
Get a drinking room you twoquote:
Jaloers opa?quote:
Kijk, hij snapt hetquote:
Neequote:
Dan moet ik wel erg veel drinken om die woordgrappen te kunnen handelenquote:
Ik heb het volste vertrouwen in jequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg veel drinken om die woordgrappen te kunnen handelen
En bedanktquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg veel drinken om die woordgrappen te kunnen handelen
Schuift biertje door naar Q...quote:
Hier gaat iets mis!quote:
Maand, niet leven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Ik zie het al 3x staan en nog geloof ik het niet.
Ik heb er ook wat moeite mee ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Ik zie het al 3x staan en nog geloof ik het niet.
We waren okay.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit schijnt besmettelijk te zijn.
In theorie.quote:
quote:
quote:
Iets met massa, dus dat zal ik wel zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Barbusse het volgende:
Volgens de relativiteitstheorie waren Q en CL dus wel okay? Nou, rip dan maar he?
Jij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met massa, dus dat zal ik wel zijn.
Wij op de bank!quote:
Kalsarikännit. Goed bezigquote:
F1 kijkenquote:
Ja dat boeit me nu echt niksquote:
Ik ook maar dan met muntjes want ik ben armquote:
Ja dat weten wequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |