Goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schone deerne![]()
![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegen
Naar omstandigheden best goed.quote:
Ja ik zie 'm nog voor mequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best goed.
Ja, dat blije hoofd van Ez ertussen
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.quote:
Wel eerlijk delen hé?quote:
Wie immer.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Stomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Maar maar maar dat is barb!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Wil jij wel iets van mij aannemen?quote:
Ikke wel hoor.quote:
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...
Siiim, prima hier hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe is het daar? Nog steeds in Portugal?
Z'n gangetjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Siiim, prima hier hoorEn hoe is het daar?
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*quote:
Waarom alleen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.quote:
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.
Fwok!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?
Je maakt een grapje toch?quote:
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
Geen tijd voor de jaloezie want al mijn aandacht gaat naar die tettenpic die je zojuist stuurde.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.
Dan sterven we snel uit zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
De verkeerde?quote:
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?quote:
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.
Net als onze persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een deukje er uit hier en daar.
Preuts lijkt me tegenovergesteld aan woke imhoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vraag is, staat het hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.
Misschien maar goed ookquote:
Zit je bij de koeien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |