Wel de eerste paar weken nadat ik terug ben van vakantie. Daar kun je zo'n beetje 24/7 alles verkrijgenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al de eendjes in het park aan het voeren en om 7 uur 's ochtends lopen te mopperen bij de deur van de supermarkt dat ze nog niet open zijn?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel de eerste paar weken nadat ik terug ben van vakantie. Daar kun je zo'n beetje 24/7 alles verkrijgen
Ik zie jou al zitten met je halfje bruinquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al de eendjes in het park aan het voeren en om 7 uur 's ochtends lopen te mopperen bij de deur van de supermarkt dat ze nog niet open zijn?
Brood of bolletje?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten met je halfje bruin.
In mijn hoofd klonk het beter als garpjequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:04 schreef Samzz het volgende:
Halfje bruin is toch brood? Of verkopen ze ook halve bolletjes?
Bijpassende morsige regenjas erbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou al zitten met je halfje bruin.
Q.quote:
Ruim zegt iequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, inmiddels ruim de 30 gepasseerd
Pijp in de mond.quote:
Dat zeg ik. Snotkind.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, bij 35 ben je bijna 40, dus 33 is wel ruim ja
Opa, rustig nou.quote:
quote:
Je komt net kijken joh broekiequote:Op donderdag 15 mei 2025 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, bij 35 ben je bijna 40, dus 33 is wel ruim ja
quote:
Tiettenbotspost?quote:
Checkquote:
Schone deernequote:
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schone deerne![]()
![]()
Hoe is het met jou?