Geen tijd voor de jaloezie want al mijn aandacht gaat naar die tettenpic die je zojuist stuurde.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.
Dan sterven we snel uit zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
De verkeerde?quote:
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?quote:
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels wel wat verwarrend zo he met drie SC's met overlap in de deelnemers. Heb je stiekem al een Venn diagram gemaakt?
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een cirkel tekenen hoor.
Net als onze persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een deukje er uit hier en daar.
Preuts lijkt me tegenovergesteld aan woke imhoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?
De vraag is, staat het hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.
Misschien maar goed ookquote:
Zit je bij de koeien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |