Goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schone deerne![]()
![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Die foto kwam ik pasgeleden nog tegen
Naar omstandigheden best goed.quote:
Ja ik zie 'm nog voor mequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best goed.
Ja, dat blije hoofd van Ez ertussen
Ik heb 2 jaar terug nog een terrasje gepakt met die man. Zou willen zeggen dat hij niets is veranderd maar baard, grote baard.quote:
Wel eerlijk delen hé?quote:
Wie immer.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een roomboterbabbelaar?
Stomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Maar maar maar dat is barb!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag niks aannemen van vreemde oude mannen
Wil jij wel iets van mij aannemen?quote:
Ikke wel hoor.quote:
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar door...
Siiim, prima hier hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe is het daar? Nog steeds in Portugal?
Z'n gangetjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Siiim, prima hier hoorEn hoe is het daar?
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*quote:
Waarom alleen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag hoor dit soort posts af te sluiten met een *hue hue*
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.quote:
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat anders die preutse figuren hier massaal gaan protesteren. Eigenlijk willen die het ook niet hebben op de vrijdagmiddag.
Fwok!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?
Je maakt een grapje toch?quote:
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Preutse figuren? Op FOK!? Zijn we hier tegenwoordig ook heel woke ofzo?
Heerlijke jaloezie maar zo mogen we het natuurlijk niet noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud gedrag in een nieuwe verpakking; als ik geen seks heb, wil ik ook niet dat anderen het hebben of het erover hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |