Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Enig idee wanneer je weer bezig kan?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?
https://media0.giphy.com/(...)d&rid=giphy.gif&ct=g
You could set the building on fire.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Misschien ben ik ontslagen maar zijn ze vergeten het me te vertellen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You could set the building on fire.
Jaloers.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Nouquote:
Niks kunnen doen buiten je schuld om.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Ja, ik was al na een food court geweestquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niks kunnen doen buiten je schuld om.
terrasje here i come
Maar om daar nou 8 uur te vertoeven hequote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik was al na een food court geweest
Ze hebben daar ook heerlijke arroz de marisco, dus dikke kans dat ik zo weer gaquote:
Je moet naar een Beer Court toe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik was al na een food court geweest
Ze hebben er ook bierquote:
Ik kan heul goed multitasken heur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar ook andere dingen dus dat is afleiding van het bier drinken.
* Barbusse checkt inhoud onderbroek Oh ja.quote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weeeeekend
Maar geen tijd voor mezelf
CotSiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weeeeekend
Maar geen tijd voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |