SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fpcl.pino112.nl/crokycup.php
Puntentelling:
Pino's online puntenpaleis
https://fpcl.pino112.nl/Wind extinguishes a candle and energizes fire
nou ze zijn eraan begonnen. Paultje Double heeft met die per öngeluk overwinning in sud Tirol zijn aankoopprijs al terug verdiend dus het is me om het even of hij zich hier naar punten blundert. Gee heeft hopelijk een Top10 klassering in huis, al zullen ze hem niet meer zo onderschatten als twee jaar eerder. het helpt dat ie in de Tour vorig jaar ineens ook kon tijdrijden op geaccidenteerd terrein. game on!quote:Op maandag 5 mei 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
In de Giro neem ik het dus op tegen @:Sabata . De tegenstand is niet talrijk, maar Derek Gee is wel een gevaarlijke klant en daarnaast heb je Paul Double nog.
Ik zet daar 5 man tegenover: Fortunato, DF Martinez, Alveiro Cepeda, Pellizzari en Kielich. Kielich zal weinig voor eigen kans rijden en Pellizzari is nogal uit vorm, maar de andere 3 kunnen zeker gevaarlijk zijn voor een klassement en/of vanuit de vlucht als klimmers. Fortunato verwacht ik het meeste van na zijn uitstekende prestaties in Romandië.
Moge de beste winnen
Gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:07 schreef Steven184 het volgende:
@:DeLuna heeft niemand in de Giro, dus mijn 3 mannen moet gewoon ergens een puntje pakken.
Double is grappig genoeg als enige van de 0 af. Pellizzari in dezelfde tijd, Gee samen met Cepeda, Fortunato en Martinez een minuutje verloren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou ze zijn eraan begonnen. Paultje Double heeft met die per öngeluk overwinning in sud Tirol zijn aankoopprijs al terug verdiend dus het is me om het even of hij zich hier naar punten blundert. Gee heeft hopelijk een Top10 klassering in huis, al zullen ze hem niet meer zo onderschatten als twee jaar eerder. het helpt dat ie in de Tour vorig jaar ineens ook kon tijdrijden op geaccidenteerd terrein. game on!
Ja dat gaat in het "startlijst" scherm al het hele seizoen fout. Ze krijgen geen extra punten, maar je ziet ze niet per koers. In plaats daarvan zie je meerdere keren het totaal per renner.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Volgens mij gaat er iets behoorlijk fout in ronde 28. Als ik wil zien wie er punten voor mij heeft gescoord staan er sommige 2 of 3x in, en het aantal punten komt zeker niet overeen met wat er daar staat. Renners 'krijgen' punten voor wedstrijden waar ze niet aan de start staan etc.
Als ik bijv. naar Jesus Herrada kijk krijgt hij 3x 20 punten, waarvoor 2x in een wedstrijd waar hij niet in de punten eindigde. (maar wel aan de start stond)
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat gaat in het "startlijst" scherm al het hele seizoen fout. Ze krijgen geen extra punten, maar je ziet ze niet per koers. In plaats daarvan zie je meerdere keren het totaal per renner.
Het aantal punten in het "speelschema" scherm klopt gewoon.
Oh echt? Dit is de eerste keer dat ik dit zie.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat gaat in het "startlijst" scherm al het hele seizoen fout. Ze krijgen geen extra punten, maar je ziet ze niet per koers. In plaats daarvan zie je meerdere keren het totaal per renner.
Het aantal punten in het "speelschema" scherm klopt gewoon.
Zolang je renner maar aan één koers in de speelronde meedoet gaat het goedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh echt? Dit is de eerste keer dat ik dit zie.
Misschien was dat het, of ze pakten geen puntenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zolang je renner maar aan één koers in de speelronde meedoet gaat het goed
In die stand is ook de tussenstand van de Giro meegerekend toch?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Frans blokje is weer geweest
Uitslag speelronde 28:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 28:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 29:
[ afbeelding ]
Ja, heb de tekst even aangepast.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In die stand is ook de tussenstand van de Giro meegerekend toch?
Anyway, 3e
Ja ik sta momenteel 4-3 achter, maar er zullen aan beide kanten nog wel wat puntjes gesprokkeld worden normaliterquote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heb de tekst even aangepast.
Dus het kan nog wijzigen.
Ach, een hoogste verliezende score.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Frans blokje is weer geweest
Uitslag speelronde 28:
[ afbeelding ]
Voorlopige stand na speelronde 28:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 29:
[ afbeelding ]
De speelronde aanpassen als ie al bezig is riekt wel naar competitievervalsing.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de komende speelronde wordt Keulen naar achter geschoven, want de ronde daarna heeft maar 2 koersen.
Ik heb niemand in Keulen, dus je hebt geluk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De speelronde aanpassen als ie al bezig is riekt wel naar competitievervalsing.
Maar hij is nog niet bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is nog niet begonnen! Daarom nog snel even geroepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 13 punten klopt toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 , Voor de 5e plaats in de sjiero gisteren heb ik het puntenaantal gekregen voor een normaal WT rondje en als ik verder kijk heeft mijn tegenstander ook de punten voor een normaal WT rondje gekregen in plaats van voor een grote ronde. Het zal dus voor wie er wint uiteindelijk weinig uit maken maar het aantal punten is niet correct.
En de uitslag van Duinkerken is gisteren nog aangepast, dat lijkt nog niet aangepast in de scores.
Ik kijk normaal nooit naar de punten, alleen 13 puntjes voor een 5e plaats leek me wat weinigkom ik meteen 2 dingen tegen haha
Ooh, was dat aangepast voor grote rondes?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, zou 32 moeten zijn. Ik heb ook maar 50 punten voor de winst van Van Uden ipv 100.
Altijd al dacht ik, zijn in ieder geval 3 aparte kolommen in de scorekaartquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ooh, was dat aangepast voor grote rondes?
Het maakt ook weinig uit inderdaad behalve voor het aantal punten. Ik weet niet of de verdeling helemaal gelijk is dus als het op een paar puntjes aan komt, zou het net anders kunnen vallen maar dat lijkt me in de meeste gevallen niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ooh, was dat aangepast voor grote rondes?
Ja zie het nu pas, al maakt het weinig uit lijkt me als het de enige wedstrijd in de ronde is.
Ja klopt, en het klassement ook relatief meer. Dus Meintjes mag aan de bakquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het maakt ook weinig uit inderdaad behalve voor het aantal punten. Ik weet niet of de verdeling helemaal gelijk is dus als het op een paar puntjes aan komt, zou het net anders kunnen vallen maar dat lijkt me in de meeste gevallen niet erg waarschijnlijk.
edit: nog even in de tabel gekeken en de ereplaatsen krijgen in een grote ronde relatief iets meer gewicht in het percentage ten opzichte van de winnaar. Dus het zou best net anders kunnen vallen als het dicht bij elkaar uit komt.
Voor mij zal het verder niets uitmaken deze ronde. Grofs is matig in vorm en Zana is onzichtbaar dus ik ga kansloos verliezen tegen Vine, Strong c.s.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja klopt, en het klassement ook relatief meer. Dus Meintjes mag aan de bak
Scherp, hij staat nog als UWT in de kalender ipv GT.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 , Voor de 5e plaats in de sjiero gisteren heb ik het puntenaantal gekregen voor een normaal WT rondje en als ik verder kijk heeft mijn tegenstander ook de punten voor een normaal WT rondje gekregen in plaats van voor een grote ronde. Het zal dus voor wie er wint uiteindelijk weinig uit maken maar het aantal punten is niet correct.
En de uitslag van Duinkerken is gisteren nog aangepast, dat lijkt nog niet aangepast in de scores.
Ik kijk normaal nooit naar de punten, alleen 13 puntjes voor een 5e plaats leek me wat weinigkom ik meteen 2 dingen tegen haha
Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @Pino112quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mexicanobakker Schaal Sels is later dan in het schema. Weet niet of dat nog uit maakt?
Omgedraaid. Sels was wel in week 20 maar is verplaatst volgens PCS.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @:Pino112
Omdraaien of gewoon zo laten en een beetje chaos voor de komende speelrondes?
Harold Lopez die ik voor 6k heb gekocht daarentegen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
HiguitaHef jezelf op, zelfs in het veld in Hongarije er helemaal niets van bakken.
31quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-tour/2025/startlist
Deze moet ook nog op de agenda over paar rondes.
Ik heb hier nog een toevoeging aan: de NKs in USA.quote:
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Urko de achterstand tegen
@:hhh38 weg werkt krijgt hij een contractverlenging. Zijn nog geen 80 renners in koers, dus het zou moeten kunnen.
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.
Ja hij rolt mijn team eigenhandig op. Hoop eigenlijk dat Roglic er zo hard doorheen zakt dat Pellizzari en Martinez volledig voor eigen kans mogen gaan, ze lijken me nog niet eens zo slecht in vorm. Maar dan nog wordt het lastig.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in ItaliË. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
2x DNF, ach.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.
Ach ach. Waardeloze prestatie van een "klimmer".quote:
@baggerbaas en @DeLuna hebben nog wel iets meer recht van klagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk weer verloren terwijl je, voor deze ronde, een prima score hebt.
Tuurlijk, kan altijd erger. Desalniettemin hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:baggerbaas en @:DeLuna hebben nog wel iets meer recht van klagen.
Dat gevoel had ik vorig jaar en een matig team hielp ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan altijd erger. Desalniettemin hetzelfde resultaat![]()
Stukje confirmation bias natuurlijk, maar ik heb het idee dat het dit jaar niet mee zit met de loting in ieder geval
Terwijl je maar 3 fatsoenlijke renners hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorig jaar en een matig team hielp ook niet echt.
Dit jaar is voorlopig het tegenovergestelde, het dubbeltje valt best vaak mijn kant op.
Het is zeker geen wonderteam neequote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terwijl je maar 3 fatsoenlijke renners hebt
Vorig jaar gecanceld maar in 2023 gewonnen door Safarzadeh. Wie kent hem niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:38 schreef Fretwork het volgende:
Tour of Iran (Azerbaijan) is nieuw voor mij
Hofstetter bewijst z'n waarde voor dit spel weer. Beetje jammer dat ik hem precies in z'n dip had.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is zeker geen wonderteam neemaar wel een aantal sprokkelaars:
Pogi 1941 - 8
Onley 603 - 6
Grofs 417 - 3
Hofstetter 368 - 9
Eekhoff 220 - 2
Danny van Poppel 204 - 6
Fagundez 129 - 5
Aberasturi 83 - 5
T van Dijke 37 - 2
Zana 26 - 1
Tarozzi 9 - 1
Graat 0 - 0
Oomen 0 - 0
Ion Izagirre 0 - 0
Ion is natuurlijk over de hill maar dat hij nog geen punt gescoord heeft valt tegen. En Zana komt dit jaar niet vooruit, daar heb ik bijna 15 miljoen op stukgeslagen.
Pogi lost zeker veel op maar dat zijn uiteindelijk maar 8 rondjes dus het komt ook van andere renners. Ook die er volgens jou niet zo veel van kunnen (wat voor een deel zeker zo is).
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hofstetter bewijst z'n waarde voor dit spel weer. Beetje jammer dat ik hem precies in z'n dip had.
Ik dacht zelf ook dat ik een kutteam had, maar mijn renners blijven maar scoren de hele tijd. Zelfs Covi en Van Uden zijn ineens los.
Holy shit, fietsen Rob nog in 2017? Die is voor mijn gevoel echt in 2014 ofzo gestopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar gecanceld maar in 2023 gewonnen door Safarzadeh. Wie kent hem niet.
En in 2017 door Rob Ruijgh
Dan moet je wel de gunst van Heinrich hebben, want als je in zo´n ronde als deze tegen Cristian Rodriguez moet heb je niets aan sprokkelaars.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.
Heb ook wel geluk dat Askey, Covi en Fiorelli veel betere seizoenen hebben dan hiervoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.
Op zich is dat wel de basis van het spel, renners kiezen die overpresteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ook wel geluk dat Askey, Covi en Fiorelli veel betere seizoenen hebben dan hiervoor.
Askey was wel echt een vrij ongefundeerde gok in biedronde 1 en Covi was uit wanhoop omdat ik nog veel budget over had in ronde 3. Blijkbaar wordt je intuïtie voor dit spel wel beter als je het vaker speeltquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich is dat wel de basis van het spel, renners kiezen die overpresteren.
Covi was vorig jaar echt een complete miskoopquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Askey was wel echt een vrij ongefundeerde gok in biedronde 1 en Covi was uit wanhoop omdat ik nog veel budget over had in ronde 3. Blijkbaar wordt je intuïtie voor dit spel wel beter als je het vaker speelt
Denk dat voor de tour het beste is? Dan heb je ongeveer een week geen koersen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we eigenlijk al datums voor transferperiode?
Is ook de standaard tijd, vlak voor/na de nationale wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat voor de tour het beste is? Dan heb je ongeveer een week geen koersen.
69 punten voor mij vandaag en Pellizzari is ineens in bloedvorm en rijdt een klassement. Maar Gee was ook weer dik in orde. Het wordt nog een spannende slotweek!quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in Italië. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
Ja Oorluis was wel balen, Tiberi kan nog wel sprokkelen en dan 200+ punten in het klassement pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef franklop het volgende:
Giro;
franklop 369
Vs
@:fretwork 123
Mooie getallenreeksen. Fretwork kan met Tiberi nog goed scoren eventueel, terwijl ik alleen sprinters heb. Oorluis deed het beter dan verwacht!
Goede vraag.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we eigenlijk al datums voor transferperiode?
Het mag ook deze weekquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[poll=8918]
Aangezien WLR een democratisch bad is maar even een POL
Als je eerst staat heb je een transferverbod.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het mag ook deze weekheb er drie die nog geen deuk in een pak boter gereden hebben
Ik met Ion Izagirrequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je eerst staat heb je een transferverbod.
Ik zit met Mauri, Meurisse en De Pretto in de maag. Nog niks laten zien, maar het Italiaanse najaar komt er aan. Die eerste twee hebben ook echt stevig mogen knechten natuurlijk.
Ik ga er 4 verkopen denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je eerst staat heb je een transferverbod.
Ik zit met Mauri, Meurisse en De Pretto in de maag. Nog niks laten zien, maar het Italiaanse najaar komt er aan. Die eerste twee hebben ook echt stevig mogen knechten natuurlijk.
Wil je iemand met een 1.2 overwinning overnemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Klootzak Van Gils die het hele jaar geen platte prijs rijdt, heerlijk
Nee, ride or die met deze boys.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je iemand met een 1.2 overwinning overnemen?
Ja, dat had ie niet hoeven doen. Hij had wel zo'n Giro mogen rijden als Bilbo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:38 schreef Mani89 het volgende:
Super trots op mijn Caruso die zich nog één Giro helemaal volgestopt heeft met coke.
Dit had ik ook weer niet direct verwacht, had eerder nog een inzinking van (Simon) Yates gevreesd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef hhh38 het volgende:
@:Felagund staat virtueel op 530 AK punten, dit wordt niks.
Ja dit is het andere uiterste. Mijn renners hebben erg hun best gedaan, maar hier kan je niet tegenopquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit had ik ook weer niet direct verwacht, had eerder nog een inzinking van (Simon) Yates gevreesd.
Pellizzari redt de meubelen en behaalt een zwaarbevochten overwinningquote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in Italië. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
Dat je met godbetert Oorluis beter scoort dan Tiberi is wel schokkend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:37 schreef franklop het volgende:
Tiberi zakt buiten de top 15, dus de Girozege tegen @:fretwork is binnen
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[poll=8918]
Ik zie een bias naar een eerder tijdstip van teams die graag van hun troep af willen.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebben
Ik zeg afklokkenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebben
Moeten we dan ook gaan bieden op 20+ spelers?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar een hersenspinsel, maar is er ooit al eens gesproken over het toevoegen van .2-koersen?
Zijn natuurlijk een boel koersen met voornamelijk CT-renners, waar uiteraard een mindere puntentelling voor zal gelden. Zou in theorie verschil kunnen maken in speelrondes.
Oei 3 puntjes teveel @hhh38quote:Op zondag 1 juni 2025 22:06 schreef Pino112 het volgende:
En dan meteen door met de volgende
Uitslag speelronde 31:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 31:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 32:
[ afbeelding ]
We zijn pas net halverwege!quote:Op zondag 1 juni 2025 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op met dat klassement inderdaad
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar een hersenspinsel, maar is er ooit al eens gesproken over het toevoegen van .2-koersen?
Zijn natuurlijk een boel koersen met voornamelijk CT-renners, waar uiteraard een mindere puntentelling voor zal gelden. Zou in theorie verschil kunnen maken in speelrondes.
Fortunato had die punten voor de bergtrui best leuk gevonden. Al waren ze dankzij Pellizzari uiteindelijk niet nodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.
Bergtrui ben ik wel voor, dat maakt klimmers weer wat interessanter. Of renners die vaak in een vlucht zitten maar geen hoge uitslagen rijden.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.
Veel succes met Calzoni deze speelrondequote:Op zondag 1 juni 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergtrui in een grote ronde mag wel wat punten opleveren. Verder, ja, niet.
Ja, mijn team heeft een beetje snipperweken. Dat is nooit zo leuk.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veel succes met Calzoni deze speelronde
Update: Andresen levert alweer en groeit in rap tempo uit tot mijn MVP, maar de zege is zeker nog niet binnen, want Dehairs en De Schuyteneer rijden ook in de punten. In Antwerpen volgt de ontknoping.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Bouglas heeft alvast twee puntjes gesprokkeld tegen @:skysherrif , dus als onze beider mannen in België tegenvallen heb ik de tie-breaker in handen
Dit wordt dus 22 tot en met 25 juno.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[poll=8918]
Ja wanneer je aan moet geven welke renners weg gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit wordt dus 22 tot en met 25 juno.
Heb nu 3 biedrondes ingepland:
- 22 juni 19.59 uur
- 24 juni 19.59 uur
- 25 juni 19.59 uur.
Mochten er meer nodig zijn kan dat daarna.
Speelronde 36 telt dus nog mee met je oude renners, 37 de nieuwen.
Vragen?
Mijn mannetjes van de tweede rij zijn uitstekend in vormquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja mooi. Niet Andresen, maar Kielich trekt hem over de eindstreep met een knappe zege in Antwerpen.
In ronde 33 komt er waarschijnlijk wel een verliespartij aan helaas, want @:Immerdebestebob staat op voorsprong dankzij Gruel, terwijl Narvaez en Baudin allebei geen klassement rijden in de Dauphiné én ik nog o.a. een gevaarlijke Fabio Christen tegen me heb in Aargau. Dus die wordt wel heel ingewikkeld om nog recht te breien.
Fucking Ivan Romeo ook nog, die zag ik niet aankomen. Gefeliciteerd met het verkloten van mijn win streak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn mannetjes van de tweede rij zijn uitstekend in vorm
Dat kan je vanaf nu doen vanaf je Overzicht-pagina.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja wanneer je aan moet geven welke renners weg gaan.
Ik zie graag een aantal dagen tussen die transferlijst en de eerste biedronde.
Deadline?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan je vanaf nu doen vanaf je Overzicht-pagina.
Achter de renner kan je op Verkoop klikken, dan beland je op een pagina waar je moet bevestigen.
Helft van de waarde wordt dan meteen toegevoegd aan je budget.
Bij Renners is dan ook meteen voor iedereen zichtbaar welke renners er te koop zijn aangeboden.
Niet heel handig als iemand 1 minuut voor de deadline een speler te koop aanbiedt lijkt me toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de deadline van de eerste biedronde lijkt me, als je te laat bent heb je gewoon pech.
Ik zou wel een dag of wat van te voren willen weten op wie ik kan bieden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de deadline van de eerste biedronde lijkt me, als je te laat bent heb je gewoon pech.
Als je dat bewust doet om te voorkomen dat niemand hem kán kopen heb je gelijk ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet heel handig als iemand 1 minuut voor de deadline een speler te koop aanbiedt lijkt me toch?
Er is niet echt een reden waarom je daar lang mee zou wachten, maar je hebt ook geen belang om het snel te doen. Terwijl het wel fijn is om op tijd te weten wie er op de markt isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat bewust doet om te voorkomen dat niemand hem kán kopen heb je gelijk ja.![]()
19 juni 19.59u doen? Aangezien iedereen toch op het laatst pas z'n bod verstuurt moet dat wel genoeg zijn.
Ik zit met een aantal dat ik ook wil kijken of ze nog wat presteren komende dagenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat bewust doet om te voorkomen dat niemand hem kán kopen heb je gelijk ja.![]()
19 juni 19.59u doen? Aangezien iedereen toch op het laatst pas z'n bod verstuurt moet dat wel genoeg zijn.
Ik wil zo lang mogelijk wachten zodat ik weet wat hun programma wordtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit met een aantal dat ik ook wil kijken of ze nog wat presteren komende dagen
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Uitslag rit 2 van de Dauphine is nog niet meegenomen? Rit 3 wel zie ik
Felagund gepasseerd met een fantastische 0-3quote:Op maandag 9 juni 2025 21:55 schreef Pino112 het volgende:
En dat was 32 al weer.
Uitslag speelronde 32:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 32:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |