Ik zie een bias naar een eerder tijdstip van teams die graag van hun troep af willen.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebben
Ik zeg afklokkenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebben
Moeten we dan ook gaan bieden op 20+ spelers?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar een hersenspinsel, maar is er ooit al eens gesproken over het toevoegen van .2-koersen?
Zijn natuurlijk een boel koersen met voornamelijk CT-renners, waar uiteraard een mindere puntentelling voor zal gelden. Zou in theorie verschil kunnen maken in speelrondes.
Oei 3 puntjes teveel @hhh38quote:Op zondag 1 juni 2025 22:06 schreef Pino112 het volgende:
En dan meteen door met de volgende
Uitslag speelronde 31:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 31:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 32:
[ afbeelding ]
We zijn pas net halverwege!quote:Op zondag 1 juni 2025 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op met dat klassement inderdaad
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar een hersenspinsel, maar is er ooit al eens gesproken over het toevoegen van .2-koersen?
Zijn natuurlijk een boel koersen met voornamelijk CT-renners, waar uiteraard een mindere puntentelling voor zal gelden. Zou in theorie verschil kunnen maken in speelrondes.
Fortunato had die punten voor de bergtrui best leuk gevonden. Al waren ze dankzij Pellizzari uiteindelijk niet nodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.
Bergtrui ben ik wel voor, dat maakt klimmers weer wat interessanter. Of renners die vaak in een vlucht zitten maar geen hoge uitslagen rijden.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht over het toevoegen van de meisjes. En punten voor de berg- en puntentrui.
Veel succes met Calzoni deze speelrondequote:Op zondag 1 juni 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergtrui in een grote ronde mag wel wat punten opleveren. Verder, ja, niet.
Ja, mijn team heeft een beetje snipperweken. Dat is nooit zo leuk.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veel succes met Calzoni deze speelronde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |