Gefeliciteerd.quote:
Dacht dat die voor meer zouden gaan. Enkel een gokje gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef Pino112 het volgende:
6x op de goden Stewart (winnend 1.2mln) en Fredheim (4mln)
[..]
Gefeliciteerd.
Ff de boel verwerken nu.
Same. Ik had eerst 12mln staanquote:Op zondag 22 juni 2025 21:25 schreef wimderon het volgende:
4 miljoen maar voor Fredheim, daar had ik wel verwacht dat iemand daar het z'n hele budget op zou stukslaan
Dat gaan we zien.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heb je zeker kapot geslagen op mijn kopman
Heb je een hint?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
Ik denk trouwens dat @:pino112 in slaap is gevallen tijdens het controleren
Dat het onzeker is of die renner dit jaar nog punten gaat scoren. Maar ook grote kans dat iemand zijn hele budget erop heeft stukgeslagen.quote:
En als het niks wordt is het de schuld van de Rabobank?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat het onzeker is of die renner dit jaar nog punten gaat scoren. Maar ook grote kans dat iemand zijn hele budget erop heeft stukgeslagen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als het niks wordt is het de schuld van de Rabobank?
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Steven184 het volgende:
Aan mijn overzicht te zien zijn 2 renners die ik heb verkocht opgepikt door iemand anders
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
Ik denk trouwens dat @:pino112 in slaap is gevallen tijdens het controleren
Ik heb enige sympathie voor Mauri ja. Staat wel op plek 8.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.
Ik ook wel, maar echt waardeloos dat ie altijd moet knechten en zelf ook net niet genoeg is.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb enige sympathie voor Mauri ja. Staat wel op plek 8.
Nog altijd beter dan Eenkhoorn.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar echt waardeloos dat ie altijd moet knechten en zelf ook net niet genoeg is.
Genoeg sympathie voor een paar euro.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
Hoe zien jullie trouwens dat er geboden is op jullie renners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |