En waren ze op tijd?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog @:Chiappucci en uiteraard @:hhh38 en @:wimderon
Stian? Of iemand Anders?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:04 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op [ afbeelding ] maar ik reken er niet op.
Ik heb uiteindelijk 1 kansloos gokje gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 20:04 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op [ afbeelding ] maar ik reken er niet op.
Wimquote:Op zondag 22 juni 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wim wel, de rest, ja niet.
Eerst even de kleine op bed, uitslag volgt.
Helaas geen fenomeen Tom op de marktquote:Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de transferperiode totaal gemist, wat kut.
Ja jammer.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de transferperiode totaal gemist, wat kut.
Die weken was ik net op vakantie, dus gewoon niet gelezen/aan gedacht, eigen schuld hoor. Maar een mention aan het begin van de transferperiode zou ik de volgende keer wel waarderenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jammer.
Aan de ene kant heb ik de mensen die niks verkocht hebben niet gementiond donderdag, was de hele middag/avond weg. Maar die neem ik mee voor volgend jaar.
Aan de andere kant is er vaak genoeg over gesproken, incl poll qua datum.
Ik heb er sinds het doorgeven van de uitgaande transfers helaas niet meer aan gedacht. En de afgelopen uren was ik afwezig, dus die mention had geen effect meer. Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog @:Chiappucci en uiteraard @:hhh38 en @:wimderon
Ja, je kan nog mooi iemand uitzoekenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb er sinds het doorgeven van de uitgaande transfers helaas niet meer aan gedacht. En de afgelopen uren was ik afwezig, dus die mention had geen effect meer. Jammer, maar helaas.
Komt er nog een 2e biedronde?
Ai, daar ga ik al.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ook op 2, maar ik hoop in eerste instantie een 2025-fenomeen binnen gehengeld te hebben.
Gefeliciteerd.quote:
Dacht dat die voor meer zouden gaan. Enkel een gokje gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef Pino112 het volgende:
6x op de goden Stewart (winnend 1.2mln) en Fredheim (4mln)
[..]
Gefeliciteerd.
Ff de boel verwerken nu.
Same. Ik had eerst 12mln staanquote:Op zondag 22 juni 2025 21:25 schreef wimderon het volgende:
4 miljoen maar voor Fredheim, daar had ik wel verwacht dat iemand daar het z'n hele budget op zou stukslaan
Dat gaan we zien.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heb je zeker kapot geslagen op mijn kopman
Heb je een hint?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
Ik denk trouwens dat @:pino112 in slaap is gevallen tijdens het controleren
Dat het onzeker is of die renner dit jaar nog punten gaat scoren. Maar ook grote kans dat iemand zijn hele budget erop heeft stukgeslagen.quote:
En als het niks wordt is het de schuld van de Rabobank?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat het onzeker is of die renner dit jaar nog punten gaat scoren. Maar ook grote kans dat iemand zijn hele budget erop heeft stukgeslagen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als het niks wordt is het de schuld van de Rabobank?
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Steven184 het volgende:
Aan mijn overzicht te zien zijn 2 renners die ik heb verkocht opgepikt door iemand anders
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
Ik denk trouwens dat @:pino112 in slaap is gevallen tijdens het controleren
Ik heb enige sympathie voor Mauri ja. Staat wel op plek 8.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.
Ik ook wel, maar echt waardeloos dat ie altijd moet knechten en zelf ook net niet genoeg is.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb enige sympathie voor Mauri ja. Staat wel op plek 8.
Nog altijd beter dan Eenkhoorn.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar echt waardeloos dat ie altijd moet knechten en zelf ook net niet genoeg is.
Genoeg sympathie voor een paar euro.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo te zien heeft er ook nog iemand vertrouwen in Mauri. Erg sympathiek.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
Hoe zien jullie trouwens dat er geboden is op jullie renners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |