Tegen Fretin heb ik een wonder nodigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef Pino112 het volgende:
@:wimderon ligt uit de Croky Cup
Tussenstand Croky Cup na reguliere speeltijd
[ afbeelding ]
Morgen is het Fretin en Rex van @:Immerdebestebob tegen Gate van @:Fretwork om te bepalen wie de laatste halvefinalist wordt.
Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Felagund gepasseerd met een fantastische 0-3
Dainese zal wel scoren vandaag. En dan wordt het Vauquelin tegen Christen in Zwitserland. Christen heeft wel rugnummer 1 gekregen en niet Almeida. Als ie voor eigen kans mag rijden, heb ik er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, Kielich was in kansrijke positie om in ieder geval in de punten te fietsen maar heeft het in de slotfase laten liggen. Nog 0-0 dus in ronde 34 tegen @:Dale__Cooper . Morgen nog een kans met Dainese en Einhorn in Brugge, anders moet het gebeuren in Zwitserland, maar daar is de concurrentie wel wat steviger.
Dainese 11e vandaag, dus wel een paar puntjes maar minder dan gehoopt. Vauquelin levert wel (2e) en voor jou is Kämna (8e) voorlopig de kopman in Zwitserland ipv Christen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dainese zal wel scoren vandaag. En dan wordt het Vauquelin tegen Christen in Zwitserland. Christen heeft wel rugnummer 1 gekregen en niet Almeida. Als ie voor eigen kans mag rijden, heb ik er vertrouwen in.
Dit is niet mijn eerste bekerwonderquote:Op zondag 15 juni 2025 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20, 22 en 95e, dus op naar de penanties!
Dit is helemaal niet leuk.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Door de laatste etappe winnen met 50-40 en 262-259, het is feest in huize DePino.
Uitslag speelronde 33:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 33:
[ afbeelding ]
Zal ik dan maar niet zeggen dat hij voor het eerst punten heeft gehaald dit jaar?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk.
Door de 14e positie van Mühlberger of all places
En door Lenny of all placesquote:Op zondag 15 juni 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet leuk.
Door de 14e positie van Mühlberger of all places
De 2e en 4e score van de ronde verliezenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
Een na hoogste score deze ronde en nog vrij kansloos verloren
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:09 schreef Steven184 het volgende:
@:Pino112 Tot wanneer tellen de punten van je verkopen mee?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Speelronde 36 telt dus nog mee met je oude renners, 37 de nieuwen.
Vragen?
Voorlopig staat Bob voor door Fabio C.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Fretwork het volgende:
Powless, Mihkels en Kepplinger tegen Mauri en Fabio C.
Oké top. Ik zie dat Tizza hier nog aan de start staat in zowel ronde 35 als 36. Hopelijk krijg ik er geen spijt van dat ik die verkocht heb.quote:
Ik moet je toch tegen spreken. Pogi heeft in 9 rondes punten gescoord en daarvan er ook nog 1 verloren (Dauphine tegen de Visma tridente). Dus Pogacar is goed voor maximaal 24 punten tot nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
@:Faraday01 staat wel echt een straatlengte voor op de rest inmiddels zeg. Laat wel zien hoe gestoord goed Pogacar rijdt momenteel, want voor de rest is dat team niet eens zó bijzonder.
Ah oké, dan onderschat ik een paar mannen van je denk ik. Sorry!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik moet je toch tegen spreken. Pogi heeft in 9 rondes punten gescoord en daarvan er ook nog 1 verloren (Dauphine tegen de Visma tridente). Dus Pogacar is goed voor maximaal 24 punten tot nu.
En zonder Grofs en Eekhoff had ik de San Remo ronde verloren met Pogacar, dus eigenlijk 21 punten
Dit spelletje is sterk loting afhankelijk. Daarnaast een paar meevallers, zoals bijvoorbeeld Hofstetter die in het voorjaar veel ereplaatsen bij elkaar gereden heeft tussen de grote wedstrijden door.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké, dan onderschat ik een paar mannen van je denk ik. Sorry!
Ik ben het juist helemaal eens met Bjerg dat Jan Christen zijn plaats moet kennen en meer moet knechtenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Mikkel Bjerg en Simone Consonni mogen wieberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |