https://fpcl.pino112.nl/teambeheer/overzicht.phpquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ingelogd in het teambeheer. Hoe kan ik nu selecteren welke renner(s) ik wil verkopen? @:Pino112
Wat is hier ook al weer de deadline voor? Even kijken of ik deels Zwitserland kan afwachtenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/teambeheer/overzicht.php
En dan bij 'Eigen team' op Verkoop klikken achter de betreffende renner
Vanavond 19:59quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat is hier ook al weer de deadline voor? Even kijken of ik deels Zwitserland kan afwachten
Zo staat het inderdaad op de Verkooppagina zie ik, maar in het topic (#163) had ik 19 juni gezegd.quote:
Een trieste reflectie op de staat van de Nederlandse klimmers in het huidige wielrennen. Een voormalig toptalent en een huidig toptalent bij wie het niet draait.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:46 schreef Faraday01 het volgende:
Voor Sam Oomen en Tijmen Graat gaat het avontuur bij mijn team morgenavond eindigen
Leuk dat je meeleest!quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot wanneer mag ik mijn troep dumpen? Ik weet nog niet hoe veel mannen ik ga wegsmijten, maar ik verwacht minimaal 2 en maximaal 5.
Als het tot later mag dan vanavond, dan haal ik de eerste deadline overigens niet (ik ga op Pinkpop niet fatsoenlijk research kunnen doen). Kan de eerste deadline een dagje later dan? Niet dat ik veel centeuh heb maar het gaat om het idee
Ja, ik zit midden in een verhuizing. Maar dan kan ik dus niet bieden op gedumpte rennersquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk dat je meeleest!
Het is 5 posts boven je besproken. De verkoopdeadline is 19 juno en de eerste biedronde 'gewoon' 22 juno.
Anders kom je ook niet meer uit met de NKs aangezien die grotendeels de 26e zijn.
Dat kan vanaf morgenavond 20.00 uur, tijd zat ja. Festivalletje is later pas.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik zit midden in een verhuizing. Maar dan kan ik dus niet bieden op gedumpte rennersMeestal is zo'n tweede biedronde toch nauwelijks nodig met een transferperiode.
Wel mee eens dat het voor de 26e rond moet zijn.
Festival begint morgen. Dan sta ik mijn tent al op te zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan vanaf morgenavond 20.00 uur, tijd zat ja. Festivalletje is later pas.
Dan gaat mijn bericht niet op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Festival begint morgen. Dan sta ik mijn tent al op te zetten.
Ik heb mijn voorlopige bod al op de post gedaan, dus dat kun je ook doen en dan heb je in ieder geval iets.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik zit midden in een verhuizing. Maar dan kan ik dus niet bieden op gedumpte rennersMeestal is zo'n tweede biedronde toch nauwelijks nodig met een transferperiode.
Wel mee eens dat het voor de 26e rond moet zijn.
Ja dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorlopige bod al op de post gedaan, dus dat kun je ook doen en dan heb je in ieder geval iets.
Que?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit te twijfelen om Berckmoes te verkopen. Rijdt nog geen platte prijs dit jaar.
Nee die stond er überhaupt nog niet in, vanmorgen vergeten denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 is het ritje van gisteren in België wel goed verwerkt? Vermoed dat ik een paar puntjes mis voor Eekhoff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |