Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @Pino112quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mexicanobakker Schaal Sels is later dan in het schema. Weet niet of dat nog uit maakt?
Omgedraaid. Sels was wel in week 20 maar is verplaatst volgens PCS.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @:Pino112
Omdraaien of gewoon zo laten en een beetje chaos voor de komende speelrondes?
Harold Lopez die ik voor 6k heb gekocht daarentegen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
HiguitaHef jezelf op, zelfs in het veld in Hongarije er helemaal niets van bakken.
31quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-tour/2025/startlist
Deze moet ook nog op de agenda over paar rondes.
Ik heb hier nog een toevoeging aan: de NKs in USA.quote:
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Urko de achterstand tegen
@:hhh38 weg werkt krijgt hij een contractverlenging. Zijn nog geen 80 renners in koers, dus het zou moeten kunnen.
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.
Ja hij rolt mijn team eigenhandig op. Hoop eigenlijk dat Roglic er zo hard doorheen zakt dat Pellizzari en Martinez volledig voor eigen kans mogen gaan, ze lijken me nog niet eens zo slecht in vorm. Maar dan nog wordt het lastig.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in ItaliË. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
2x DNF, ach.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.
Ach ach. Waardeloze prestatie van een "klimmer".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |