abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2025 @ 20:02:30 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217682544
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ach ja, als het niet om joden of Israel gaat, is er veel minder aandacht.
Helaas ja. No jews, no news.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 mei 2025 @ 20:04:24 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682557
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oh bij een deel is er zeker sprake van racisme of anti Israël voorkeur. Zeker. Geen twijfel.

Als je daarmee iedereen over een kam wil scheren moet je dat zeker doen. Doe dat dan ook consequent en niet "selectief"

Kan je proberen uit te leggen waarom het alleen oké is als iemand nooit iets doet. Gewoon niks. Dat alles maar naar de kloten mag gaan, er geen vinger naar uitsteekt en alleen doet wat hij of zij voor zichzelf wil. Want als je ergens voor inzet of ergens voor staat dan ben je per definitie selectief.
Niet echt,

Als je aan de ene kant zegt dat je mensenrechten belangrijk vindt, en tegelijkertijd gelooft in zoiets als een hel waar mensen voor eeuwig lijden, neem ik je niet serieus. Sowieso, baarden en hoofddoeken die ineens pro-mensenrechten zijn.. flikker toch op man

Als je zegt mensenrechten heel belangrijk te vinden, en overal pro-feminisme en pro-LGBTQ slogans gebruikt, en een oogje dichtknijpt voor het feit dat de islam verre van tolerant tegenover beide staat, neem ik je niet serieus.

Als je zegt mensenrechten heel belanrijk te vinden, en nooit, nergens, te vinden bent wanneer het even zo goed in media behandelde thema's betreft maar ineens opduikt om je tribale religie dan wel je door docenten aangeleerde witte erfschuld te manifesteren, neem ik je niet serieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217682560
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Probleem is dat er mensen staan (dus nee, niet iedereen die daar staat..) die uit zijn op de vernietiging van de staat Israël en niet omdat ze zozeer begaan zijn met Gazanen.
In Katwijk waren een aantal racisten die alleen maar uit waren op fysiek geweld.

Dan is het toch ook niet oké om hun ideeën en gedrag te projecteren op heel rechts?

Kom op. 80 dagen lang is er geen voedsel toegelaten puur en alleen om de burgers te pakken te nemen. Hamas die redt zich wel, die hebben geld, wapens en voedsel. De burger is de sjaak en vooral de zwaksten. Als het al niet eens meer mogelijk is om hier tegen te demonstreren dan zijn we wel heel ver weggezakt.
pi_217682561
quote:
9s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
Helaas ja. No jews, no news.
Die uitspraak klopt wel, helaas.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:05:13 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217682565
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dit zie ik dan op LinkedIn voorbijkomen:

[ afbeelding ]

Lekker je kinderen hersenspoelen :')
Ginny ging ook heel trots eea delen tot Arnout Jaspers in de TL kwam, toen was de boot aan... _O-

twitter

twitter
pi_217682574
Polarisatie is iets waar ik best wel moeite mee heb, zeker op dit onderwerp en zeker in dit topic. In dit topic lijkt het alsof het onmogelijk is om Hamas een walgelijke organisatie te vinden. Om geschokt te zijn over de gebeurtenissen van 7 oktober, over de gijzelaars die nog steeds gevangen zitten, over ziekenhuizen waarin Hamas hoofdkwartieren bouwen.

Maar ik vind het ook walgelijk dat een land 2 miljoen mensen gevangen houdt in een gebied zo groot als Vlieland, dat een regering deze mensen uithongert en at random alle bebouwing plat bombardeert. Let wel dit zijn mannen, vrouwen en kinderen, niet enkel Hamas strijders.

Ik kan werkelijk niet inzien hoe je zo’n onderwerp kan polariseren, hoe je een kant kunt kiezen in dit geheel. Voor mij voelt het als het kiezen tussen twee kwaden, hoe kun je dan in godsnaam één zijde kiezen? Maar niet kiezen betekent niet dat je het uithonger van een volledige bevolking niet tracht te stoppen, dat lijkt mij zo klaar als wat.
pi_217682579
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ginny ging ook heel trots eea delen tot Arnout Jaspers in de TL kwam, toen was de boot aan... _O-

[ x ]

[ x ]
Daarom zijn kinderen niet onschuldig, dit kutkind is namelijk al helemaal geinfecteerd met de troep van haar moeder.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:08:24 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682582
quote:

[..]

[ x ]

[ x ]
Kotsziek van dit deugvolk. Flikker toch op met je oppervlakkig like-gezwam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217682584
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Net zoals dat het niet opeens onwaar is wanneer jij dat roept.
Bewijs maar dat het wel zo is dan :)
pi_217682590
quote:

[..]

[ x ]

[ x ]
Dit soort deugdebielen doen alleen maar mee voor de aandacht en de likes.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:10:13 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682596
dit hele conflict wordt in Europa gebezigd om maar een reden: islamisering.

prove me wrong
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin zondag 18 mei 2025 @ 20:10:35 #192
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217682603
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
In Katwijk waren een aantal racisten die alleen maar uit waren op fysiek geweld.

Dan is het toch ook niet oké om hun ideeën en gedrag te projecteren op heel rechts?

Kom op. 80 dagen lang is er geen voedsel toegelaten puur en alleen om de burgers te pakken te nemen. Hamas die redt zich wel, die hebben geld, wapens en voedsel. De burger is de sjaak en vooral de zwaksten. Als het al niet eens meer mogelijk is om hier tegen te demonstreren dan zijn we wel heel ver weggezakt.
Dat doe ik dan ook niet. Ik maak me geen illusies dat mensen dit onderwerp kapen om hun eigen agenda door te duwen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zondag 18 mei 2025 @ 20:15:11 #193
pi_217682640
Oplazeren met dat persoonlijke gedoe
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217682662
Fok op zijn best gewoon alles wegstuffen, wat een kut forum is dit toch ook.
pi_217682672
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het is jammer dat er geen anti hamas demonstraties zijn. Aan de ene kant wel raar dat er blijkbaar gedemonstreerd moet worden tegen het bestaan van een terreurorganisatie want anders ben je voor iets ofzoiets. Ik mag niet invullen wat je wederom impliceert
Jij al anti-Hoethi demonstraties gezien en hoe komt dat denk je? En is er in Israël wel tegen Hamas geprotesteerd?
Nou ja, helpt natuurlijk niet dat de regering van de staat die je wilt bevrijden een terreurorganisatie is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217682673
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit hele conflict wordt in Europa gebezigd om maar een reden: islamisering.

prove me wrong
Eén argument dat mij te binnenschiet is de wetenschappelijk aangetoonde voorkeur voor de underdog.
  Forum Admin zondag 18 mei 2025 @ 20:20:14 #197
pi_217682678
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Fok op zijn best gewoon alles wegstuffen, wat een kut forum is dit toch ook.
Ja man een beter forum is er een met topics vol kansloos gebash op elkaar zonder enige vorm van inhoud.
pi_217682684
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja man een beter forum is er een met topics vol kansloos gebash op elkaar zonder enige vorm van inhoud.
Ja maar dit is gewoon niet meer te volgen, ban gewoon iemand die over de grens gaat, maar laat gewoon de reacties staan.
pi_217682689
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En om welk ras ging dit?
  zondag 18 mei 2025 @ 20:22:19 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682690
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:19 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Eén argument dat mij te binnenschiet is de wetenschappelijk aangetoonde voorkeur voor de underdog.
aangezien Israël een oase van democratie, eerbiediging van de meest primaire mensenrechten, pro-LGBTQ en pro-vrouwen is, zou ik denken dat Israël de underdog is in een zee van primitieve theocratische republieken.

Onderschat echter nooit de macht van religie en kleur in de woke-hoek.

Die zullen nog juichen wanneer flikkers van flatgebouwen gegooid worden, zolang het maar door niet-witte, niet-gristelijke, niet-westerse, niet-Amerikaanse, niet-Europese heiligeboekendiscipelen gedaan wordt.

Mooie rituelen waar wij kapitalistische, nihilistische, hedonistische witte submensen zoveel van kunnen leren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 18 mei 2025 @ 20:23:02 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217682698
quote:

[..]
Probleem is dat er mensen staan (dus nee, niet iedereen die daar staat..) die uit zijn op de vernietiging van de staat Israël en niet omdat ze zozeer begaan zijn met Gazanen.
Volgende keer zal de organisatie ervoor zorgen dat er een vragenlijstje komt die iedereen moet invullen bij poortje voordat degene mag meedoen aan een demonstratie.

Je houdt niet tegen dat er mensen zijn die extremere gedachtegoed op nahoudt. Dat doet de legitimiteit van zulke demonstraties niet teniet. Zeker zulk massale opkomst is gewoon veelzeggend over hoe men er eigenlijk over denkt.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:23:27 #202
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217682701
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Misschien moet je dan strakker modereren op genocidale drek. Zomaar een suggestie.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:23:49 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682704
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Volgende keer zal de organisatie ervoor zorgen dat er een vragenlijstje komt die iedereen moet invullen bij poortje voordat degene mag meedoen aan een demonstratie.

Je houdt niet tegen dat er mensen zijn die extremere gedachtegoed op nahoudt. Dat doet de legitimiteit van zulke demonstraties niet teniet. Zeker zulk massale opkomst is gewoon veelzeggend over hoe men er eigenlijk over denkt.
Niet echt, men is vooral bezig met vergaren van likes op LinkedIn en Facebook.

Gut wat hebben we weer gedeugd en wat van onze witte erfschuld ingelost... tijd voor netflix en pizza (halal) nu.

De Ummah krijg je daarbij sowieso wel op de been wanneer er oNreCHt! gevoeld wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217682714
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hou je parmantige lasterbek eens over die mensen. .

Jij moet je eens diep gaan schamen voor de hoeveelheid extreemrechtse leugenachtige drek die je verspreid en wat je daar allemaal mee loopt te legitimeren. Het is echt te triest wat voor ranzigheid er tegenwoordig blijkbaar normaal is.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:25:25 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217682721
quote:
13s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mooi lijstje buzzwoorden wel. Holocaust ook echt, alle schaamte voorbij.
Apartheid ook nog even.

Deze figuren hebben echt weinig historisch besef.
pi_217682732
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
..at random alle bebouwing plat bombardeert..
Geen valse informatie verspreiden. Ze bombarderen plekken waar Hamasstrijders zitten.
pi_217682734
Weet je wat nog een leukere grap is, die Gazanen komen straks allemaal lekker asiel zoeken in Nederland. Want alle buurlanden die precies hetzelfde denken als hun die willen hun niet hebben. Maar wanneer Israel doordrukt dan komen die getraumiseerde haatbaarden net als die Syriers hier lekker onze pensioenen opvreten en mensen neersteken omdat ze zo psychisch in de war zijn.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:27:29 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217682736
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Misschien moet je dan strakker modereren op genocidale drek. Zomaar een suggestie.
kritiek op je woke geneuzel is geen genocidale drek, hoe graag je dat ook wil om monden te snoeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 18 mei 2025 @ 20:27:43 #209
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217682739
quote:
13s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mooi lijstje buzzwoorden wel. Holocaust ook echt, alle schaamte voorbij.
Correct.

Maar we zitten inmiddels op een punt dat 25% van de jongeren in Nederland denkt dat de Holocaust niet is echt is gebeurd of schromelijk wordt overdreven.

Met zo'n sentiment in de samenleving wordt het salonfähig om het woord te misbruiken voor een oorlog. Als ik mij niet vergis zijn er hier op FOK! ook al posts geplaatst waarin werd beweerd dat er in de Gazastrook een Holocaust of erger gaande was.

Het staat iedereen natuurlijk vrij de situatie daar te bekritiseren of erg te vinden, maar als je denkt dat het vergelijkbaar is met de Holocaust maak je jezelf natuurlijk totaal belachelijk.
quote:

[..]
Dit dus inderdaad.

En dat heeft ook te maken met het willen wegnemen van een schuldcomplex dat men zichzelf heeft aangepraat over hoe slecht het Westen wel niet zou zijn. Als je dan Israël ziet als een 'blanke' 'koloniale staat' van het Westen, dan wordt het een makkelijke optelsom. Die moet koste wat het koste worden ontmanteld.
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hou je parmantige lasterbek eens over die mensen. .

Jij moet je eens diep gaan schamen voor de hoeveelheid extreemrechtse leugenachtige drek die je verspreid en wat je daar allemaal mee loopt te legitimeren. Het is echt te triest wat voor ranzigheid er tegenwoordig blijkbaar normaal is.
Nee hoor, alles wat ik daar namelijk stel, klopt ook. Op de foto die ik deel wordt er ook zo verwezen naar Israël als 'koloniale staat' en 'gestolen land'. Het staat je vrij daar op een normale manier op te reageren en aan te geven waar je denkt dat ik het mis zou hebben, maar met dit gefoeter kan ik niets.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 18 mei 2025 @ 20:28:08 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217682740
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Apartheid ook nog even.

Deze figuren hebben echt weinig historisch besef.
"In a historic ruling the International Court of Justice has found multiple and serious international law violations by Israel towards Palestinians in the Occupied Palestinian Territory, including, for the first time, finding Israel responsible for apartheid. "

https://www.icj-cij.org/node/204176
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')