Of er wonen hier ontzettend veel Palestijnen of misschien heeft het iets met Israël te maken.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, hoe toevallig dan dat we anderhalf jaar getrakteerd worden op 'demonstraties' m.b.t. dit conflict, hoe zou dat nu komen?
Probleem is dat er mensen staan (dus nee, niet iedereen die daar staat..) die uit zijn op de vernietiging van de staat Israël en niet omdat ze zozeer begaan zijn met Gazanen.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met selectiviteit bedoel je dat je die mensen niet ziet demonstreren tegen Congo, China, Myanmar of noem iets ter wereld op?
Dat is niet zo'n best argument. Iedereen is selectief. Ook de mensen die nergrns iets om geven en nog nooit ergens een poot uitgestoken voor hebben
en graag een kalifaat installeren, dat ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat er mensen staan (dus nee, niet iedereen die daar staat..) die uit zijn op de vernietiging van de staat Israël en niet omdat ze zozeer begaan zijn met Gazanen.
Ach ja, als het niet om joden of Israel gaat, is er veel minder aandacht.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of er wonen hier ontzettend veel Palestijnen of misschien heeft het iets met Israël te maken.
Die oorlog in Oekraïne, de grootste veroveringsoorlog in Europa sinds de Tweede Wereldoorlog, schijnt ook weinigen te interesseren. Geen demo te bekennen iig.
Oh bij een deel is er zeker sprake van racisme of anti Israël voorkeur. Zeker. Geen twijfel.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, hoe toevallig dan dat we anderhalf jaar getrakteerd worden op 'demonstraties' m.b.t. dit conflict, hoe zou dat nu komen?
Helaas ja. No jews, no news.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ach ja, als het niet om joden of Israel gaat, is er veel minder aandacht.
Niet echt,quote:Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh bij een deel is er zeker sprake van racisme of anti Israël voorkeur. Zeker. Geen twijfel.
Als je daarmee iedereen over een kam wil scheren moet je dat zeker doen. Doe dat dan ook consequent en niet "selectief"
Kan je proberen uit te leggen waarom het alleen oké is als iemand nooit iets doet. Gewoon niks. Dat alles maar naar de kloten mag gaan, er geen vinger naar uitsteekt en alleen doet wat hij of zij voor zichzelf wil. Want als je ergens voor inzet of ergens voor staat dan ben je per definitie selectief.
In Katwijk waren een aantal racisten die alleen maar uit waren op fysiek geweld.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat er mensen staan (dus nee, niet iedereen die daar staat..) die uit zijn op de vernietiging van de staat Israël en niet omdat ze zozeer begaan zijn met Gazanen.
Ginny ging ook heel trots eea delen tot Arnout Jaspers in de TL kwam, toen was de boot aan...quote:Op zondag 18 mei 2025 18:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dit zie ik dan op LinkedIn voorbijkomen:
[ afbeelding ]
Lekker je kinderen hersenspoelen
Daarom zijn kinderen niet onschuldig, dit kutkind is namelijk al helemaal geinfecteerd met de troep van haar moeder.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ginny ging ook heel trots eea delen tot Arnout Jaspers in de TL kwam, toen was de boot aan...![]()
[ x ]
[ x ]
Kotsziek van dit deugvolk. Flikker toch op met je oppervlakkig like-gezwam.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ginny ging ook heel trots eea delen tot Arnout Jaspers in de TL kwam, toen was de boot aan...![]()
[ x ]
[ x ]
Bewijs maar dat het wel zo is danquote:Op zondag 18 mei 2025 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net zoals dat het niet opeens onwaar is wanneer jij dat roept.
Dit soort deugdebielen doen alleen maar mee voor de aandacht en de likes.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Dat doe ik dan ook niet. Ik maak me geen illusies dat mensen dit onderwerp kapen om hun eigen agenda door te duwen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In Katwijk waren een aantal racisten die alleen maar uit waren op fysiek geweld.
Dan is het toch ook niet oké om hun ideeën en gedrag te projecteren op heel rechts?
Kom op. 80 dagen lang is er geen voedsel toegelaten puur en alleen om de burgers te pakken te nemen. Hamas die redt zich wel, die hebben geld, wapens en voedsel. De burger is de sjaak en vooral de zwaksten. Als het al niet eens meer mogelijk is om hier tegen te demonstreren dan zijn we wel heel ver weggezakt.
Nou ja, helpt natuurlijk niet dat de regering van de staat die je wilt bevrijden een terreurorganisatie is.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen anti hamas demonstraties zijn. Aan de ene kant wel raar dat er blijkbaar gedemonstreerd moet worden tegen het bestaan van een terreurorganisatie want anders ben je voor iets ofzoiets. Ik mag niet invullen wat je wederom impliceert
Jij al anti-Hoethi demonstraties gezien en hoe komt dat denk je? En is er in Israël wel tegen Hamas geprotesteerd?
Eén argument dat mij te binnenschiet is de wetenschappelijk aangetoonde voorkeur voor de underdog.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit hele conflict wordt in Europa gebezigd om maar een reden: islamisering.
prove me wrong
Ja man een beter forum is er een met topics vol kansloos gebash op elkaar zonder enige vorm van inhoud.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Fok op zijn best gewoon alles wegstuffen, wat een kut forum is dit toch ook.
Ja maar dit is gewoon niet meer te volgen, ban gewoon iemand die over de grens gaat, maar laat gewoon de reacties staan.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja man een beter forum is er een met topics vol kansloos gebash op elkaar zonder enige vorm van inhoud.
En om welk ras ging dit?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In Katwijk waren een aantal racisten die alleen maar uit waren op fysiek geweld.
aangezien Israël een oase van democratie, eerbiediging van de meest primaire mensenrechten, pro-LGBTQ en pro-vrouwen is, zou ik denken dat Israël de underdog is in een zee van primitieve theocratische republieken.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eén argument dat mij te binnenschiet is de wetenschappelijk aangetoonde voorkeur voor de underdog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |