SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee beetje prikkelbaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh niet helemaal top vandaag?
Ja hier wel goed, was alleen een beetje vroeg vanmorgen
Oh dat zal wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee beetje prikkelbaar..
Oh dat zal weldan voor jou
Ja weer even wennen![]()
![]()
Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
‘k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin
Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Wiedewiede wie wil van mij leren
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe eens met ons mee
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe eens met ons meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef aeque het volgende:
Nu nog een @:lovely @:greysbones en @:moonlight spotten en mijn dag is helemaal goed.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zo jeugd sentiment wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
‘k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
denk niet dat je kinderen van nu moet vragen erover, want hebben geen idee.
die kijken AI gegenereerd half al over die hondjes of hoe heet het.Do what you love, love what you do!![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee goed gesmeerd dus mooi bij getrokken![]()
![]()
quote:![]()
![]()
want ik moet straks naar de kapper
een kort en pittig kapsel aanmeten
voor @aeque
anders klopt zijn gedachte niet
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor @:Aeque
anders klopt zijn gedachte niet![]()
![]()
Lekker hoor![]()
![]()
stiekem blijft het gewoon lang en blondquote:
maar dat hoeven we niet te zeggen
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor @:Aeque
anders klopt zijn gedachte niet
Do what you love, love what you do!![]()
Nee is geheimquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiekem blijft het gewoon lang en blond
maar dat hoeven we niet te zeggen![]()
![]()
dan kies je volgende x voor het bloempotmodelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOL![]()
nee joh, past totaal niet bij me denkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan kies je volgende x voor het bloempotmodel
Vlak voor de meet nog even naar de kapperquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOL
How can I make this topic about me?![]()
Tondeuse eroverquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper![]()
twijfel nog over eigenlijk.... die hele meet. maar is ander verhaalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper
Like gegevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog geen like dus we zitten goed![]()
![]()
taper fade met een lowfrinchquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper
en een mullet
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog over eigenlijk.... die hele meet. maar is ander verhaalHow can I make this topic about me?![]()
wat erruggggquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.
weet ik maar de onwijze verwachting staat me al beetje tegen dan soort van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.
Niet dat het niet kan he? en met @Grotetijd samen.
Maar kom er niet als een entertainer als ik al kom ff voor jullie vermaak.
Kan wel. maar kost ik best duur voor per uur![]()
meine liebe gutequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar de onwijze verwachting staat me al beetje tegen dan soort van.
Niet dat het niet kan he? en met @:grotetijd samen.
Maar kom er niet als een entertainer als ik al kom ff voor jullie vermaak.
Kan wel. maar kost ik best duur voor per uur![]()
![]()
![]()
geen idee waar je leestquote:
maar waarschijnlijk niet hier
zeker wel. hahaha. iets onder idee kree vult het wel even op met de piano op station heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waar je leest
maar waarschijnlijk niet hier
ja jongens dat is natuurlijk niet de bedoeling. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
damnnnnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel. hahaha. iets onder idee kree vult het wel even op met de piano op station heb ik gelezen.
ja jongens dat is natuurlijk niet de bedoeling. hahaha
jij maakt jezelf wel heel graag belangrijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mij lijkt het wel leuk hoor. Hoe laat is het begin en waar?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je niets van?
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18411]![]()
Ik had een Engelse site.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Aeque" komt uit het Latijn en betekent "gelijk" of "evenzeer". Het wordt gebruikt om gelijkwaardigheid of gelijke verdeling aan te geven, bijvoorbeeld in zinnen als "aeque divisum" (gelijk verdeeld).
In het klassiek Latijn wordt aeque uitgesproken als /ˈae̯.kʷeː/, wat klinkt als "aie-kwe". In de moderne kerkelijke uitspraak wordt het vaak uitgesproken als /ˈe.kʷe/, wat meer klinkt als "eh-kwe"
Bron: Copilot AI
Stond ook nog ergens 'waarheid' bij...![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zie die post, daar staat alles in, zelfs een FAQ.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mij lijkt het wel leuk hoor. Hoe laat is het begin en waar?How can I make this topic about me?![]()
Dat kan niet kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een Engelse site.
Stond ook nog ergens 'waarheid' bij...![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 06-05-2025 11:15:03 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zie die post, daar staat alles in, zelfs een FAQ.![]()
Neen. Jij wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben jij ooit naar een meet geweest Jus ?![]()
ja op 1 of andere manier kon ik geen post plaatsen dus even F5 gedaanquote:
en toen postte Fok mijn eerste post
Kijk nog eensquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.![]()
![]()
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als die er nog/weer staat)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Weet je nu waarom je m hebt gekochtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
Toch wel een erg vette auto die Back to the Future kar.![]()
![]()
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als die er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties![]()
Oh, je hebt gelijk!quote:
Ik had het niet goed onthouden:"Eerlijkheid", dus!quote:Aeque in English | Latin to English Dictionary
Translate.com
https://www.translate.com › ... › A
·
Translate "aeque" from Latin to English - "fairness".
Ook mooi
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Starttijd dus gewoon 16:00quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de info![]()
Gewoon rond drie uur daar zijn, gezellig kletsen, hopelijk kom je boven de piano uit, en dan volgt er een heel programma.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de info
Zellufquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk!
Ik had het niet goed onthouden:
[..]
"Eerlijkheid", dus!
Ook mooi![]()
![]()
@Grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?
of anders, doe alleen verzoekjes als er iemand is die het ook gaat zingen dan zelf.
Ik in de picture, jullie ook
Nee, hij had het druk, krap aan tijd, nog een verjaardag, etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef kree het volgende:
@:grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?How can I make this topic about me?![]()
@Kissingbird kan wel piano spelenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef kree het volgende:
@:grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, hij had het druk, krap aan tijd, nog een verjaardag, etc.
voor mij is en was het sowieso al uitdaging om te komen, mooie is ik heb nooit gezegd ik kwam.
maar dat is aangenomen beetje onderhand
LOL. naja ik beloof nog steeds niks eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op donderdag 24 april 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
Meet is voor mij trouwens ook onzeker. In de avond een concert met moeders en hoewel het allemaal niet zo bijster ver weg is heb ik óók nog een verjaardag die dag. Dus dat word dan wel héél erg krap. Onder voorbehoud dus.How can I make this topic about me?![]()
gaat niet om piano te kunnen spelen natuurlijk. maar oke. ik zal er niet komen om ff de entertainment voor jullie op te vullen a publiek op een station.quote:
Mits trouwens iedereen ff leuk mee doet met zingen enzo en kan ik nog wel verzoekje opzoeken. maar te hoge verwachtingen hierover maken. hahahaha zou niet doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezelli!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wij hebben nu samen een pimp abbo!![]()
ik kan alleen in publiek zingen met veel alcohol opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om piano te kunnen spelen natuurlijk. maar oke. ik zal er niet komen om ff de entertainment voor jullie op te vullen a publiek op een station.
Mits trouwens iedereen ff leuk mee doet met zingen enzo en kan ik nog wel verzoekje opzoeken. maar te hoge verwachtingen hierover maken. hahahaha zou niet doen![]()
Dat komt wel goed dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan alleen in publiek zingen met veel alcohol op![]()
Ja, echt niet, ik ga niet zingen. Ook al geef je me 100 euro.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om piano te kunnen spelen natuurlijk. maar oke. ik zal er niet komen om ff de entertainment voor jullie op te vullen a publiek op een station.
Mits trouwens iedereen ff leuk mee doet met zingen enzo en kan ik nog wel verzoekje opzoeken. maar te hoge verwachtingen hierover maken. hahahaha zou niet doenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef kree het volgende:
voor mij is en was het sowieso al uitdaging om te komen, mooie is ik heb nooit gezegd ik kwam.
maar dat is aangenomen beetje onderhand
LOL. naja ik beloof nog steeds niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:29 schreef kree het volgende:
trouwens nog even complimenten over de post over de meet.
Krijg er nog soort van zin in ook
Leuk gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tuurlijk wel johquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt niet, ik ga niet zingen. Ook al geef je me 100 euro.![]()
de enige die hier iets van maakt ben jij zelfquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
Mits trouwens iedereen ff leuk mee doet met zingen enzo en kan ik nog wel verzoekje opzoeken. maar te hoge verwachtingen hierover maken. hahahaha zou niet doen
er wordt gekscherend gezegd dat er een piano staat en je wel een deuntje kunt doen
maar jij maakt ervan dat je een heel concert moet gevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker niet, daar ben ik niet van, zingen. Het gaat niet gebeuren.quote:How can I make this topic about me?![]()
In concertquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet, daar ben ik niet van, zingen. Het gaat niet gebeuren.
met GG
euheuh en wat denk je van mij als ik daar kom en zoals geschetst. kree speelt wel ff piano een uur?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan alleen in publiek zingen met veel alcohol op
Zonder iets voorbereid? tuurlijk kan ik wel wat spelen of dingetjes doen. maar zal hoop afhangen van hoeveel jezelf durft en keihard net als die piano meezingen?
Want anders ben ik er snel klaar mee nl, ga niet het feestje maken daar, zeker niet als ik niet al half lam ben. en dan gaat sowieso piano niet zo goed meer
LOL. is optie nog steeds dat ik gewoon kom voor de gezelligheid, maar verwacht er verder niet heel van
Paarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet, daar ben ik niet van, zingen. Het gaat niet gebeuren.erin en gaan
![]()
ik las dat dan toch even anders eerder ergens hahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige die hier iets van maakt ben jij zelf
er wordt gekscherend gezegd dat er een piano staat en je wel een deuntje kunt doen
maar jij maakt ervan dat je een heel concert moet gevenDo what you love, love what you do!![]()
jij leest wel vaker dingen andersquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik las dat dan toch even anders eerder ergens hahahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga sowieso niet een uur op het station bij die piano rondhangen hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
haha dat is waar, maar stond ergens vult kree het wel ff op bij de piano terwijl we wachten.quote:
no way he.
je moet!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:34 schreef sp3c het volgende:
Ik ga sowieso niet een uur op het station bij die piano rondhangen hoor
want Kree heeft bedacht dat anderen vinden dat hij een concert moet gevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan moet hetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet!
want Kree heeft bedacht dat anderen vinden dat hij een concert moet geven![]()
![]()
Oh man dat nummer heb ik te vaak moeten aanhorenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Kunnen we al verzoekjes indienen?
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet!
want Kree heeft bedacht dat anderen vinden dat hij een concert moet gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen show. Ik verwacht helemaal niks.
Er wordt voor de gein even een minuutje achter dat ding gezeten door wat mensen, wat simpele riedeltjes geplingeld en daarna wordt er alleen maar gepraat en kennis gemaakt met elkaar.
Het is een meet hè, geen pianoconcert.How can I make this topic about me?![]()
en zo'n zin haal jij dan uit dat je een concert moet geven?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat is waar, maar stond ergens vult kree het wel ff op bij de piano terwijl we wachten.
no way he.
dat je uberhaupt aan die piano moet zitten
je haalt er niet uit dat dit gein is ???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet!
want Kree heeft bedacht dat anderen vinden dat hij een concert moet geven
Ja dan moet hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar wat als er al iemand anders op de piano speelt? Moeten we die er eerst vanaf jagen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet!
want Kree heeft bedacht dat anderen vinden dat hij een concert moet geven
dan liever Goodnight Saigonquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Kunnen we al verzoekjes indienen?
Bekijk deze YouTube-video
wel met helikopter
Zorg ik voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever Goodnight Saigon
wel met helikopter![]()
![]()
On that worn down piano, a bit out of tunequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wat als er al iemand anders op de piano speelt? Moeten we die er eerst vanaf jagen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paar tikken gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wat als er al iemand anders op de piano speelt? Moeten we die er eerst vanaf jagen![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, dan kun je hem vast goed meezingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh man dat nummer heb ik te vaak moeten aanhoren
jawel natuurlijk wel. maar ik schep dat hele verwachting patroon niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo'n zin haal jij dan uit dat je een concert moet geven?
dat je uberhaupt aan die piano moet zitten
je haalt er niet uit dat dit gein is ???
dat werd voor me gedaan sterker nog ook met kom wel enzo....
ik ben er nog niet eens uit of ik wel kwam heb dat nooit toegezegd. nu lijkt het me wel leuk trouwens. Maar damn. komen jullie ook dan?
Ik verwacht wel ff dat mensen keihard meezingen nl?Do what you love, love what you do!![]()
Nee!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
jawel natuurlijk wel. maar ik schep dat hele verwachting patroon niet natuurlijk.
ik ben er nog niet eens uit of ik wel kwam heb dat nooit toegezegd. nu lijkt het me wel leuk trouwens. Maar damn. komen jullie ook dan?
Ik verwacht wel ff dat mensen keihard meezingen nl?How can I make this topic about me?![]()
jij zit zelf meerdere malen per jaar te zaniken om een meetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
jawel natuurlijk wel. maar ik schep dat hele verwachting patroon niet natuurlijk.
Ik verwacht wel ff dat mensen keihard meezingen nl?
nu komt er een meet
is het te ver weg
maar je was wel booswoest dat mensen niet even naar Katwijk kwamenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en ik moet wel keihard ff piano spelen om jullie te vermaken"?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Definieer goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan kun je hem vast goed meezingen
*Lust geen koffie*![]()
Als er gezongen gaat worden ga ik wel even naar de koffietent voor een lekkere Latte
je mag mijn inloggegevens hebbenquote:
dan kun je het zien
Oh wat mis ik Schotie nuquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij zit zelf meerdere malen per jaar te zaniken om een meet
nu komt er een meet
is het te ver weg
maar je was wel booswoest dat mensen niet even naar Katwijk kwamen![]()
![]()
![]()
Zeker niet. Dat hoeft echt niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
en ik moet wel keihard ff piano spelen om jullie te vermaken"?How can I make this topic about me?![]()
Ik zing niks meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik alquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag mijn inloggegevens hebben
dan kun je het zien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
en ik moet wel keihard ff piano spelen om jullie te vermaken"?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen show. Ik verwacht helemaal niks.
Er wordt voor de gein even een minuutje achter dat ding gezeten door wat mensen, wat simpele riedeltjes geplingeld en daarna wordt er alleen maar gepraat en kennis gemaakt met elkaar.
Het is een meet hè, geen pianoconcert.How can I make this topic about me?![]()
Dan gaan we mee zingen, is hij zo weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wat als er al iemand anders op de piano speelt? Moeten we die er eerst vanaf jagen![]()
Nou zeg, misschien kunnen er wel mensen heel mooi zingen en dan ga jij gewoon wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er gezongen gaat worden ga ik wel even naar de koffietent voor een lekkere Latte
Die keren dat ik langs zo'n publieke piano loop zit er nooit iemand achter te spelen.How can I make this topic about me?![]()
Dat kan, maar dan blijf ik wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, misschien kunnen er wel mensen heel mooi zingen en dan ga jij gewoon weg
Klopt. Maar wanneer wij er zijn wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Die keren dat ik langs zo'n publieke piano loop zit er nooit iemand achter te spelen.![]()
Natuurlijk niet de tekst van het liedje wat diegene speeltquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan gaan we mee zingen, is hij zo weg.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Die keren dat ik langs zo'n publieke piano loop zit er nooit iemand achter te spelen.![]()
je hebt zo'n uitstraling dat mensen bij voorbaat al niet durven!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk dat jij een alt bent.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, misschien kunnen er wel mensen heel mooi zingen en dan ga jij gewoon weg![]()
Hier in Utrecht meestal welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Die keren dat ik langs zo'n publieke piano loop zit er nooit iemand achter te spelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoor er juist regelmatig mensen op spelen. Al zijn het meestal wel dezelfde mensenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Die keren dat ik langs zo'n publieke piano loop zit er nooit iemand achter te spelen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
je hebt zo'n uitstraling dat mensen bij voorbaat al niet durven!!
Ik was er vorige week nog en kan me zo geen piano voor de geest halenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
Of wij gaan verzamelen bij de piano. Is de piano weg. Er gaat iets mis. Ik voel het aan mijn water.
*Lust geen koffie*![]()
of er bestaan gewoon geen muzikale mensen in Groningenquote:
dat lijkt me logischerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee dat is het niet echtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij zit zelf meerdere malen per jaar te zaniken om een meet
nu komt er een meet
is het te ver weg
maar je was wel booswoest dat mensen niet even naar Katwijk kwamenDo what you love, love what you do!![]()
Wel of niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog en kan me zo heb piano voor de geest halen
edit:
Oke geen dus![]()
![]()
Lievquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
of er bestaan gewoon geen muzikale mensen in Groningen
dat lijkt me logischer![]()
![]()
Ik zing momenteel tenor, maar alt zou inderdaad ook kunnen, maar sopraan (en bas of bariton) nietquote:
Hier zit altijd zo'n nerd met selfiestick dat ding bezet te houden
Huppeltutjes erbij die meezingen
Walgelijk is hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja ik neem aan dat ze de vetluikjes niet hebben verplaatst. Dus wellicht kunnen we daar verzamelen. Is ook in de buurt van de imaginaire piano.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb was geen
Autocorrect is een bitch![]()
😳quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
of er bestaan gewoon geen muzikale mensen in Groningen
dat lijkt me logischerHow can I make this topic about me?![]()
En wordt dat zeker op tiktok gezet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:45 schreef sp3c het volgende:
Walgelijk is hetHow can I make this topic about me?![]()
boeie dat? ik ga er alleen geen show van maken want daarvoor kom ik niet nl.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan gaan we mee zingen, is hij zo weg.
echt
Misschien kunnen we zelf onze instrumenten meenemen?
Inb4: klokkenspel
Ohh ik dacht dat jij alleen kwam voor de show. Ga je mee borrelen? Nah dan kom ik niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
boeie dat? ik ga er alleen geen show van maken want daarvoor kom ik niet nl.
echt![]()
![]()
Niemand komt voor je showOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kom eigenlijk ook niet in de stations hal want die zit niet vast aan het perronquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik neem aan dat ze de vetluikjes niet hebben verplaatst. Dus wellicht kunnen we daar verzamelen. Is ook in de buurt van de imaginaire piano.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kree, maak je toch geen zorgen, die piano is echt bijzaak. Je komt om mensen te ontmoeten die je al tijden online spreekt en voor de gezelligheid.
Laat die piano maar voor wat het is.How can I make this topic about me?![]()
Vermoed ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wordt dat zeker op tiktok gezet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja ik denk dat hij er wel gewoon is. Lijkt me stug. Maar anders gewoon bij de FEBO of hoe het ook heet. Lijkt me wel handig om een optie B te hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk ook niet in de stations hal want die zit niet vast aan het perron![]()
Kan ook met je pinpas incheckenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Moet alleen nog een nieuwe OV chipkaart aanvragen. De mijne is kwijt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
huh ?tenor is toch een mannelijke stem?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zing momenteel tenor, maar alt zou inderdaad ook kunnen, maar sopraan (en bas of bariton) niet![]()
Oja!! Maar dan heb ik denk ik geen korting of wel? Heb zo'n NS Flex Dalding. Kan ik met 40% korting reizen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan ook met je pinpas inchecken![]()
en wenste dat je het zelf maar zou kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:45 schreef sp3c het volgende:
Walgelijk is het
nee jongens en meiden. echt ik weet dat ik opm piano nog eindje weg kom. en leuk als iedereen ff meedoet dan.
maar no way dat ik daar ff de show ga houden alleen.Do what you love, love what you do!![]()
Wellicht heeft ze wel een mannelijke stem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
huh ?tenor is toch een mannelijke stem?
Nee volgens mij heeft het met toonhoogte te maken.![]()
Flauwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
en wenste dat je het zelf maar zou kunnen.
nee jongens en meiden. echt ik weet dat ik opm piano nog eindje weg kom. en leuk als iedereen ff meedoet dan.
maar no way dat ik daar ff de show ga houden alleen.![]()
je kunt beter een goed koffiezaakje zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
NS Station Tilburg heeft een Starbucks.
en betere koffie
en goedkoperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee geen kortingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja!! Maar dan heb ik denk ik geen korting of wel? Heb zo'n NS Flex Dalding. Kan ik met 40% korting reizen.
Is ook de reden dat ik nu een ov kaart heb genomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
en wenste dat je het zelf maar zou kunnen.
maar no way dat ik daar ff de show ga houden alleen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
kree, maak je toch geen zorgen, die piano is echt bijzaak. Je komt om mensen te ontmoeten die je al tijden online spreekt en voor de gezelligheid.
Laat die piano maar voor wat het is.How can I make this topic about me?![]()
En wat als je gewoon suiker wil?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter een goed koffiezaakje zoeken
en betere koffie
en goedkoperHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit iddquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat die piano maar voor wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik zit dan ook wel aan de onderkant van mn bereik, maar we hebben een tekort aan mannen en een overschot aan alten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
huh ?tenor is toch een mannelijke stem?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja, het is ontzettend duur.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter een goed koffiezaakje zoeken
en betere koffie
en goedkoperHow can I make this topic about me?![]()
Ahh ja, naja dan ga ik hem zo maar even aanvragen. Was alleen zo'n gedoe met die foto. Ze hebben daar iets van AI dat checkt of je foto op de kaart mag. De vorige keer wees hij mijn foto af was nog een heel gedoe.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee geen korting
Is ook de reden dat ik nu een ov kaart heb genomen![]()
was al bijna afgehaakt en nog steeds is het ver enzo. maar oke ff kijken of het lukt nog.Do what you love, love what you do!![]()
Zo'n heze rokersstemquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze wel een mannelijke stem.
Nee volgens mij heeft het met toonhoogte te maken.
Haha misschien kom je er wel achter op de meet!
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje
Ik zit te kijken naar de voorzieningen van Station Tilburg. Genoeg eetgelegenheden daar zeg...
AH to go, BackWerk, Breeds, Eazie, Kiosk, Monkey Coffee, Smullers, The Döner Company, StarbucksHow can I make this topic about me?![]()
Nee dan zou ik het wel lerenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
en wenste dat je het zelf maar zou kunnen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmm mss net zoals ik dus. LOLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekjeDo what you love, love what you do!![]()
Heul niet waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje![]()
Naja ik vind dat in groepen wel makkelijker dan 1 op 1. Dan kun je in ieder geval gewoon even stil achterover zitten. Bij 1 op 1 wordt er wel een gesprek verwacht. Maar komt goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje
Ik ben ook een beetje mensenschuw![]()
![]()
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stadquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit te kijken naar de voorzieningen van Station Tilburg. Genoeg eetgelegenheden daar zeg...
AH to go, BackWerk, Breeds, Eazie, Kiosk, Monkey Coffee, Smullers, The Döner Company, StarbucksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo'n raar hoofd ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh ja, naja dan ga ik hem zo maar even aanvragen. Was alleen zo'n gedoe met die foto. Ze hebben daar iets van AI dat checkt of je foto op de kaart mag. De vorige keer wees hij mijn foto af was nog een heel gedoe.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is een heel eind rijden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stadHow can I make this topic about me?![]()
Gaan we samen staan en roddelen over iedereen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje![]()
Was iets met mijn bril geloof ik. Die moest ik afzetten en toen werkte het.quote:
Maar ja: ik heb ook gewoon een raar hoofd.![]()
![]()
Dan zet je het gewoon hierzo neer ipv face to facequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik vind dat in groepen wel makkelijker dan 1 op 1. Dan kun je in ieder geval gewoon even stil achterover zitten. Bij 1 op 1 wordt er wel een gesprek verwacht. Maar komt goed.
Ik ben ook een beetje mensenschuw![]()
quote:quote:Op maandag 5 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen de gelegenheid geven om de juiste trein/bus/taxi etc te vinden en daar alvast een koud patertje klappen en kennis maken dus misschien blijven we wel tot 17.00 uur daar weet ik veel, ik maak me niet zo druk
Maar vanaf 15.00 uur dan verwachte we de eerste halve liters te gaan klappen daar bij de piano en hoe laat @:kree komt spelen weet ik nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het is allemaal wel te doen, m,aarja toch met ov moet ik. en dan is het geen 1 uurtje ff kijken, maar een complete dag trip aan het worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stad
Is het het waard vraag ik me af. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hahaha ja denk dat dat de oplossing wordt. Iedereen stil naar zijn foon kijken en bolken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan zet je het gewoon hierzo neer ipv face to face![]()
Standaard meetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja denk dat dat de oplossing wordt. Iedereen stil naar zijn foon kijken en bolken.![]()
denk zal wel meeallen of jullie zijn veel meer autistisch als ik al ben. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En porties van 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10?wat een onhandig aantal
dinsdag is mijn vrije dag van werk
Edit: Je verkeerde antwoord gequote maar ging over je vraag of ik moest werken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ik meegemaakt hebt valt het nog wel mee.![]()
![]()
en jij was de kloon van wie nu weer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ik meegemaakt hebt valt het nog wel mee.
doe me maar DMDo what you love, love what you do!![]()
echt ik volg het soms niet meer hier en ben ik nog geen week weg geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Nah nooit meegemaakt op die manierquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
moet zeggen ff zonder fok beviel me ook wel eigenlijk.
LOL moet soms ff mensen hebben om het gewoon mee oneens te zijn ofzo. en dat er wat gepraat over komt wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
apart eerst schreef hij dat zijn moeder hem toevallig die dag zou meenemen naar het theaterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, hij had het druk, krap aan tijd, nog een verjaardag, etc.
Uhu mijn vingers hebben vrij die dagquote:
Smile, it's free therapy.![]()
Ga je nog naar de meet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart eerst schreef hij dat zijn moeder hem toevallig die dag zou meenemen naar het theater
[..]
Uhu mijn vingers hebben vrij die dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb bewijsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben er totaal geen fan vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
werd alweer gebeld door werk en toch appjes. zucht. sta gewoon vrij geplande vandaag eigenlijk en dacht rooster met wie en wat was rond.
Maar oke allemaal weer anders blijkbaar, ik hou er zo niet van als ik wat in mijn hoofd heb met zo en op die manier ga ik wat doen. En dat ze het allemaal veranderen.
toch autisme vorm is dat. LOLDo what you love, love what you do!![]()
O dan ben je makkelijk te herkennen, zal eens kijken of er webcams in de buurt staanquote:
We hadden ook een andere activiteit kunnen doen.
Een weekendje dwangopname met dwangmedicatie.
Misschien beter voor ons.![]()
Bedoelde zoietsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben je makkelijk te herkennen, zal eens kijken of er webcams in de buurt staan![]()
maar ga ik niet in
![]()
Jij snapte hemquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien beter voor ons.
Nou have fun zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien beter voor ons.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij brengen ze je dan ergens anders heenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde zoiets![]()
maar ga ik niet in
![]()
[ afbeelding ]
Maar je gaat er wel vrijwillig heenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien beter voor ons.![]()
![]()
Jij houdt van iedere discussiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik toch ookmaar hou van deze discussie.
Lunch op, tijd om stukje te fietsen en weer aan het werk te gaan
ja wel een beetje waar, want krijg er een spontaan een slappe van als er hier alleen in smiley's gecommuniceerd gaat worden, dan haak ik af nl.quote:Do what you love, love what you do!![]()
strijder jij. succesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Lunch op, tijd om stukje te fietsen en weer aan het werk te gaan
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel een beetje waar, want krijg er een spontaan een slappe van als er hier alleen in smiley's gecommuniceerd gaat worden, dan haak ik af nl.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel een beetje waar, want krijg er een spontaan een slappe van als er hier alleen in smiley's gecommuniceerd gaat worden, dan haak ik af nl.![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: