SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee beetje prikkelbaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh niet helemaal top vandaag?
Ja hier wel goed, was alleen een beetje vroeg vanmorgen
Oh dat zal wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee beetje prikkelbaar..
Oh dat zal weldan voor jou
Ja weer even wennen![]()
![]()
Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
‘k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin
Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Wiedewiede wie wil van mij leren
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe eens met ons mee
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe eens met ons meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef aeque het volgende:
Nu nog een @:lovely @:greysbones en @:moonlight spotten en mijn dag is helemaal goed.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zo jeugd sentiment wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
‘k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
Hai! Pippi Langkous
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin
Twee maal drie is vijf
Vier min vijf is twee
denk niet dat je kinderen van nu moet vragen erover, want hebben geen idee.
die kijken AI gegenereerd half al over die hondjes of hoe heet het.Do what you love, love what you do!![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee goed gesmeerd dus mooi bij getrokken![]()
![]()
quote:![]()
![]()
want ik moet straks naar de kapper
een kort en pittig kapsel aanmeten
voor @aeque
anders klopt zijn gedachte niet
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor @:Aeque
anders klopt zijn gedachte niet![]()
![]()
Lekker hoor![]()
![]()
stiekem blijft het gewoon lang en blondquote:
maar dat hoeven we niet te zeggen
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
voor @:Aeque
anders klopt zijn gedachte niet
Do what you love, love what you do!![]()
Nee is geheimquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiekem blijft het gewoon lang en blond
maar dat hoeven we niet te zeggen![]()
![]()
dan kies je volgende x voor het bloempotmodelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOL![]()
nee joh, past totaal niet bij me denkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan kies je volgende x voor het bloempotmodel
Vlak voor de meet nog even naar de kapperquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
mijn kapsel begint er ook uit te zien als halve hippie onderhand. LOL
How can I make this topic about me?![]()
Tondeuse eroverquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper![]()
twijfel nog over eigenlijk.... die hele meet. maar is ander verhaalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper
Like gegevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog geen like dus we zitten goed![]()
![]()
taper fade met een lowfrinchquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor de meet nog even naar de kapper
en een mullet
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog over eigenlijk.... die hele meet. maar is ander verhaalHow can I make this topic about me?![]()
wat erruggggquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.
weet ik maar de onwijze verwachting staat me al beetje tegen dan soort van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou jouw muziekmaatje grotetijd gaat zeer waarschijnlijk niet.
Niet dat het niet kan he? en met @Grotetijd samen.
Maar kom er niet als een entertainer als ik al kom ff voor jullie vermaak.
Kan wel. maar kost ik best duur voor per uur![]()
meine liebe gutequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar de onwijze verwachting staat me al beetje tegen dan soort van.
Niet dat het niet kan he? en met @:grotetijd samen.
Maar kom er niet als een entertainer als ik al kom ff voor jullie vermaak.
Kan wel. maar kost ik best duur voor per uur![]()
![]()
![]()
geen idee waar je leestquote:
maar waarschijnlijk niet hier
zeker wel. hahaha. iets onder idee kree vult het wel even op met de piano op station heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waar je leest
maar waarschijnlijk niet hier
ja jongens dat is natuurlijk niet de bedoeling. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
damnnnnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
zeker wel. hahaha. iets onder idee kree vult het wel even op met de piano op station heb ik gelezen.
ja jongens dat is natuurlijk niet de bedoeling. hahaha
jij maakt jezelf wel heel graag belangrijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mij lijkt het wel leuk hoor. Hoe laat is het begin en waar?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je niets van?
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18411]![]()
Ik had een Engelse site.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Aeque" komt uit het Latijn en betekent "gelijk" of "evenzeer". Het wordt gebruikt om gelijkwaardigheid of gelijke verdeling aan te geven, bijvoorbeeld in zinnen als "aeque divisum" (gelijk verdeeld).
In het klassiek Latijn wordt aeque uitgesproken als /ˈae̯.kʷeː/, wat klinkt als "aie-kwe". In de moderne kerkelijke uitspraak wordt het vaak uitgesproken als /ˈe.kʷe/, wat meer klinkt als "eh-kwe"
Bron: Copilot AI
Stond ook nog ergens 'waarheid' bij...![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zie die post, daar staat alles in, zelfs een FAQ.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mij lijkt het wel leuk hoor. Hoe laat is het begin en waar?How can I make this topic about me?![]()
Dat kan niet kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een Engelse site.
Stond ook nog ergens 'waarheid' bij...![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 06-05-2025 11:15:03 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zie die post, daar staat alles in, zelfs een FAQ.![]()
Neen. Jij wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben jij ooit naar een meet geweest Jus ?![]()
ja op 1 of andere manier kon ik geen post plaatsen dus even F5 gedaanquote:
en toen postte Fok mijn eerste post
Kijk nog eensquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.![]()
![]()
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als die er nog/weer staat)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry ,ik zie nergens een begin tijd.
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Weet je nu waarom je m hebt gekochtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
Toch wel een erg vette auto die Back to the Future kar.![]()
![]()
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als die er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties![]()
Oh, je hebt gelijk!quote:
Ik had het niet goed onthouden:"Eerlijkheid", dus!quote:Aeque in English | Latin to English Dictionary
Translate.com
https://www.translate.com › ... › A
·
Translate "aeque" from Latin to English - "fairness".
Ook mooi
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Starttijd dus gewoon 16:00quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de info![]()
Gewoon rond drie uur daar zijn, gezellig kletsen, hopelijk kom je boven de piano uit, en dan volgt er een heel programma.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is wel een heel groot tijdsspanne, maar bedankt voor de info
Zellufquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk!
Ik had het niet goed onthouden:
[..]
"Eerlijkheid", dus!
Ook mooi![]()
![]()
@Grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?
of anders, doe alleen verzoekjes als er iemand is die het ook gaat zingen dan zelf.
Ik in de picture, jullie ook
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: