SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waar luister jij nog wel eens naar dan qua muziek of wat je leuk vindt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hmm was eentje van de eerste die ik deed met band wel dat nr ja. hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef Shii het volgende:
Don't stop thinking about tomorrow..........Do what you love, love what you do!![]()
Veel eind jaren 70-80... Maar ook muziek van nu....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
waar luister jij nog wel eens naar dan qua muziek of wat je leuk vindt?![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke biem hier net...... Volgens mij hebben lui van de appartementen hiernaast zojuist de Dixi opgeblazen die hier 15 meter verderop gezet was voor de kijkers van de carnavalsoptocht. Dadelijk als ik nieuw bier ga halen ff kijken
Lach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel eind jaren 70, jaren 80... Maar ook muziek van nu....Do what you love, love what you do!![]()
ik hou er wel van hoor, hou iets meer van muziek van voor mijn generatie als mijn generatie doet meestal
Do what you love, love what you do!![]()
omg dat zal lekker meurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
Dikke biem hier net...... Volgens mij hebben lui van de appartementen hiernaast zojuist de Dixi opgeblazen die hier 15 meter verderop gezet was voor de kijkers van de carnavalsoptocht. Dadelijk als ik nieuw bier ga halen ff kijken
![]()
![]()
Ja dit is idd niet de eerste keer!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een lijntje met @:loveyoulongtime
your brother from another mother![]()
![]()
O oke. Dan ben je er goed bekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, kom er eigenlijk al sinds 2008 ieder jaar 1 of 2 keer. Is mijn 2e huis geworden. En meeste van mijn vrienden wonen er inmiddels ook al![]()
En geen leuke tijd tegemoet gaan, het is net hoe je het bekijkt. Als je je moeder ziet aftakelen en er niks meer van over is als de sterke vrouw die ze altijd was? Dan denk ik, slaap snel in man en ga naar pa.
Ja dat van je moeder snap ik. Is nooit leuk om te zien hoe iemand zo aftakelt.
Sterkte voor jullie. Hopelijk hoeft ze niet tw lang meer te lijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
and when I scratch my nails over someone elses backquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:36 schreef Shii het volgende:
And I'm here, to remind you
Of the mess you left when you went away
I hope you feel it![]()
![]()
voor de meet he, als ik al kom, want alweer was er piano eng etc etc. En kan natuurlijk best wel wat spelen maar hou hier onwijs niet van.
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:36 schreef Shii het volgende:
And I'm here, to remind you
Of the mess you left when you went away![]()
![]()
Ja zo ga je natuurlijk nooit punani scoren he!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
voor de meet he, als ik al kom, want alweer was er piano eng etc etc. En kan natuurlijk best wel wat spelen maar hou hier onwijs niet van.
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.![]()
ik ga ook ergens verdekt opgesteld zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.![]()
![]()
nee wss niet, en dat is mijn valkuil altijd al geweest, maar ben gewoon verlegen van nature.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo ga je natuurlijk nooit punani scoren he!Do what you love, love what you do!![]()
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
![]()
ik hou ook liever vanuit daar mee kijken en dan aanzien. zo ben ik van kat uit de boom kijken. maarja met muziek maken kan dat soms niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga ook ergens verdekt opgesteld zitten.
En moet zeggen leert me wel. maar nog ben ik eigenlijk best verlegen hoewel. het nu wel veel sneller goed komt na ff praten als vroeger.Do what you love, love what you do!![]()
Dan speel je toch niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.
Niet tegen je zin in spelen hoor.How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....![]()
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet, en dat is mijn valkuil altijd al geweest, maar ben gewoon verlegen van nature.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een lijntje met @:loveyoulongtime
your brother from another motherVuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inquote:Maar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
Ja maar dit zijn FOK!kers, waar hij nog de hele avond en nacht mee door moetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?
How can I make this topic about me?![]()
ik wou al vragen of het Patty Brard wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @:ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inMaar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
niet wie weet he Shi? want zo denk ik ook nl. als iemand anders maar wat doet, dan is het makkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....
Goh blues dingetje kan iedereen wel en rest is wss snel via mobiel akkoorden op te zoeken, zo ging het ook op de filmpjes die ik had van Utrecht cs op YouTube. maar gaat erom dat iedereen meedoet dan is het leuk, ik showtje geven zit ik niet op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
is willekeurig geriedeld dat lukt wel, kun je vast wel wat mee doen denkquote:\
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @:ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inMaar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
SPOILER: WAARSCHUWING! HEFTIGE BEELDEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja er zijn veel beter voorbeelden, maar die kon ik zo snel ff niet vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
is willekeurig geriedeld dat lukt wel, kun je vast wel wat mee doen denk\
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]terechte spoilerSPOILER: WAARSCHUWING! HEFTIGE BEELDEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank daarvoor![]()
![]()
![]()
Ik zal je het nummer van de mijne geven.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja duh maar dat is waar we geoefend over hebben enzo etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?
Op een station spelen zo met onbekenden zonder echt iets voorbereid is anders he?>
Kan wel want vond het leuk toen ik deed op Utrecht cs. maar heb er dan geen hoge verwachtingen van en verwacht wel allemaal meedoen dan ook ?
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humorDo what you love, love what you do!![]()
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."quote:![]()
Daar is wel stront aan de knikker. Maar wat bezielt je, de gemeente zet juist die dingen neer langs de optocht route omdat mensen klaagden dat ze nergens naar de wc konden... Krijg je dit. Jammer wel.quote:Lach met een schone bips![]()
tja waar verhaal? wat wil je ermee?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."![]()
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja duh maar dat is waar we geoefend over hebben enzo etc.
Op een station spelen zo met onbekenden zonder echt iets voorbereid is anders he?>
Kan wel want vond het leuk toen ik deed op Utrecht cs. maar heb er dan geen hoge verwachtingen van en verwacht wel allemaal meedoen dan ook ?
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humor![]()
![]()
Maar dan bereid je toch wat voor?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humor
Het gaat pagina's lang over die piano en over muziek, met grotetijd, ook een toetsenist... Nou, dan verwachten we natuurlijk ook wat.How can I make this topic about me?![]()
ik schaam me er wel over in zekere zin eigenlijk dat hele verhaal.
Maarja aan de andere kant, tja. gehehe wat moet je er meer aan doen he als wat ik al had gedaan.\
Mooi litteken aan over gehouden. voor de rest. er zullen vast mensen ergerende dingen gedaan hebben die met minder straf ervan af gekomen zijn als ik voor dit enzo.
maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.![]()
ik doe wel op piano mee. maar moeten jullie wel beetje helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.
Dan doe het toch niet. Niets is verolicht. Gewoon doen wat je zelf wil joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals gekleurde stickertjes op de toetsen plakken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel op piano mee. maar moeten jullie wel beetje helpen![]()
![]()
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe het toch niet. Niets is verolicht. Gewoon doen wat je zelf wil joh.Do what you love, love what you do!![]()
Je hoeft je nergens voor te schamen voor waar je nu bent gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef kree het volgende:
ik schaam me er wel over in zekere zin eigenlijk dat hele verhaal.
Maarja aan de andere kant, tja. gehehe wat moet je er meer aan doen he als wat ik al had gedaan.\
Mooi litteken aan over gehouden. voor de rest. er zullen vast mensen ergerende dingen gedaan hebben die met minder straf ervan af gekomen zijn als ik voor dit enzo.
maarja![]()
![]()
Heb je al iemand gevonden die met je mee reist?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.How can I make this topic about me?![]()
neeeee want die ken ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
We gaan je aanmoedigen
[ afbeelding ]
Meezingen moeten jullie! en maakt het voor mij dan makkelijk om te begeleiden.
een lied kiezen zou al handig zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Valt er nog een puntje te halen vlak voor het eindsignaal?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Liszt's Feux follets?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?![]()
Nee, ik ga niet zingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?How can I make this topic about me?![]()
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je hebt net zo'n mooi punten aantalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef _UserName_ het volgende:
Valt er nog een puntje te halen vlak voor het eindsignaal?![]()
![]()
dat weet niemand nogquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.![]()
Geen Chopin?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.How can I make this topic about me?![]()
Rachmaninoff: Piano Concerto no.2 op.18?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.![]()
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????Do what you love, love what you do!![]()
Ja oke, 777 is wel leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n mooi punten aantalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Okee okee, als het dan toch iets met zang moet zijn, doe maar dit:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????
Bekijk deze YouTube-video
En @DJMO doet de vocals dan wel!![]()
![]()
Nee nee, kun jij een nummer van Chopin spelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????How can I make this topic about me?![]()
ik denk kan prima dat afdraaien enzo met wat iedereen zo verzint enzo. beter als op piano. DJ maar. helemaal voor hoef ik niet in de picture te staan.
Ik geef je groot gelijk want, C'est lalalalalalalalalalalalalala Vie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????Lach met een schone bips![]()
Dan ga ik naar bedquote:![]()
Tot later
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je drukt ff op de "Play"-knop en gaat ff buiten een peukkie staan paffen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
ik denk kan prima dat afdraaien enzo met wat iedereen zo verzint enzo. beter als op piano. DJ maar. helemaal voor hoef ik niet in de picture te staan.
![]()
Nog wel ja, volgende week gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
nog even van de rustige nachten profiteren
Kun jij iets van bijvoorbeeld Chopin spelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
Dan blijf ik nog ffquote:
alles startklaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog wel ja, volgende week gaat het gebeuren![]()
![]()
Yep, we hebben een inleidingsdatum maar ik mag niet zeggen wanneerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yep, we hebben een inleidingsdatum maar ik mag niet zeggen wanneer![]()
![]()
![]()
Succes Woensdag maat!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yep, we hebben een inleidingsdatum maar ik mag niet zeggen wanneerLach met een schone bips![]()
Ik knijp dan wel effe in je ballen, want zo hoog kom ik nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, als het dan toch iets met zang moet zijn, doe maar dit:
Bekijk deze YouTube-video
En @:djmo doet de vocals dan wel!
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik knijp dan wel effe in je ballen, want zo hoog kom ik nooit![]()
!
![]()
daar vroeg ik helemaal niet naar gekkiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yep, we hebben een inleidingsdatum maar ik mag niet zeggen wanneer
ik bedoel je auto volgetankt, voldoende eten en drinken en koffie en beschuit met muisjes voor de eerste paar dagen
volle telefoons
zulke dingen![]()
Oei, nu wordt het echt concreet. Heel veel succes!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yep, we hebben een inleidingsdatum maar ik mag niet zeggen wanneerHow can I make this topic about me?![]()
Geen lid van de miles high club?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik knijp dan wel effe in je ballen, want zo hoog kom ik nooit![]()
![]()
Ja moeders denk vrouw kent niemand van hier dus wil ze niet dat ik het zeg.. praat ik er vast nog wel uit voor ik me verlulquote:
Nein.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zijn geen halve maatregelen zeg, jeetje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik knijp dan wel effe in je ballen, want zo hoog kom ik nooit
mogen we raden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja moeders denk vrouw kent niemand van hier dus wil ze niet dat ik het zeg.. praat ik er vast nog wel uit voor ik me verlul
nee doe maar niet
ander onderwerp![]()
Nee niet zeggen hoor. De verrassing is des te leuker.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja moeders denk vrouw kent niemand van hier dus wil ze niet dat ik het zeg.. praat ik er vast nog wel uit voor ik me verlulHow can I make this topic about me?![]()
Ik na een paar miljoen vlieg kilometers ook nog niet, laatste keer dat ik dat probeerde werd ik geband van Singapore Airlinesquote:
Ja, dat is het wel. Nu niet meer om de dag CTG, we hebben na 2 maanden eindelijk eens echt weekendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, nu wordt het echt concreet. Heel veel succes!!!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee niet zeggen hoor. De verrassing is des te leuker.....![]()
![]()
29 februariquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
mogen we raden?
nee doe maar niet
ander onderwerp
Die opblaaspop viel ook veel te veel opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik na een paar miljoen vlieg kilometers ook nog niet, laatste keer dat ik dat probeerde werd ik geband van Singapore Airlines![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 28-02-2025 22:12:21 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja had de verkeerde mee, toen dachten ze dat ik aan het vapen wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die opblaaspop viel ook veel te veel op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar spannend is het wel, ben blij dat de laatste puntjes op de i zijn gezet, nu rustig naar de geboorte toe
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja had de verkeerde mee, toen dachten ze dat ik aan het vapen was![]()
Zeker is het spannend. En die bevalling is natuurlijk een ding, daarna begint het pas echt.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
Maar spannend is het wel, ben blij dat de laatste puntjes op de i zijn gezet, nu rustig naar de geboorte toeHow can I make this topic about me?![]()
Die laatste puntjes op de i heb je 9 maanden al gezet, nu gaat het overleven worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
Maar spannend is het wel, ben blij dat de laatste puntjes op de i zijn gezet, nu rustig naar de geboorte toeLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker is het spannend. En die bevalling is natuurlijk een ding, daarna begint het pas echt.....![]()
![]()
Ja nu nog even genieten van deze fase en straks is er een nieuw hoofdstuk om aan te beginnen en ook om van te genieten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
Maar spannend is het wel, ben blij dat de laatste puntjes op de i zijn gezet, nu rustig naar de geboorte toe![]()
![]()
Je gaat een koffieverslaving ontwikkelen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die laatste puntjes op de i heb je 9 maanden al gezet, nu gaat het overleven worden.![]()
![]()
hangt er beetje vanaf wel of ik leuk vind.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Je drukt ff op de "Play"-knop en gaat ff buiten een peukkie staan paffen?Do what you love, love what you do!![]()
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gaat een koffieverslaving ontwikkelen!How can I make this topic about me?![]()
Ja.. maar ik denk dat die rol vrij snel wordt opgepakt. Bij het begin en einde van een leven wordt je geleefd, bij een eind ga de door, bij een begin ga je er voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker is het spannend. En die bevalling is natuurlijk een ding, daarna begint het pas echt.....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja in theorie wel, want kan noten lezen lezen. in praktijk doe ik dit al jaren niet meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun jij iets van bijvoorbeeld Chopin spelen?Do what you love, love what you do!![]()
Sow maar daar vanaf komen was voor mij zwaarder dan stoppen met crack roken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gaat een koffieverslaving ontwikkelen!Lach met een schone bips![]()
Ik overleef al 15 jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die laatste puntjes op de i heb je 9 maanden al gezet, nu gaat het overleven worden.
Elke nacht om de haverklap er uit, overdag de hele tijd er voor zorgen, ook nog eens gecombineerd met je baan....quote:![]()
![]()
laat ons lekker kletsen joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk dat die rol vrij snel wordt opgepakt. Bij het begin en einde van een leven wordt je geleefd, bij een eind ga de door, bij een begin ga je er voor.
komt helemaal goed! volg je hart; dat klopt altijd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow maar daar vanaf komen was voor mij zwaarder dan stoppen met crack roken.!!!
![]()
Oh en dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja nu nog even genieten van deze fase en straks is er een nieuw hoofdstuk om aan te beginnen en ook om van te genieten.
En zo niet, dan word je vanzelf in een kist gelegd!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
laat ons lekker kletsen joh.
![]()
wat een dooddoener ToTquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo niet, dan word je vanzelf in een kist gelegd!![]()
![]()
Ik word er niet heel anders vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
komt helemaal goed! volg je hart; dat klopt altijd
Bij de één wat harder dan bij de anderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
vol verwachtingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij de één wat harder dan bij de ander![]()
![]()
hahahhaaaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik word er niet heel anders van
straks ben je de grootste softie ooit![]()
![]()
![]()
We wachten gespannen af. Wat vond je van de reacties op je column?How can I make this topic about me?![]()
verwacht van mij maar geen hele show, niet omdat ik het niet zou kunnen trouwens. om dan maar de beste te zijn met soectaculair noten poepen voor indruk
zo wert t niet, nl niet als je in bandjes speelt.
beetje de gangbare kom ik wel mee. maar als jullie show verwachten. helaas.
Ik werd laatst als pedo uitgemaakt in een restaurant omdat ik met een 24 jarige uit eten was. Dat heeft ons 15 jarige jubileum wel verpestquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik werd laatst als pedo uitgemaakt in een restaurant omdat ik met een 24 jarige uit eten was. Dat heeft ons 15 jarige jubileum wel verpest![]()
![]()
![]()
welkom mede pedoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik werd laatst als pedo uitgemaakt in een restaurant omdat ik met een 24 jarige uit eten was. Dat heeft ons 15 jarige jubileum wel verpest. been there done that hier op fok.
Leuk om te lezen! Deel 2 is in de maakquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
We wachten gespannen af. Wat vond je van de reacties op je column?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik werd laatst als pedo uitgemaakt in een restaurant omdat ik met een 24 jarige uit eten was. Dat heeft ons 15 jarige jubileum wel verpest![]()
![]()
![]()
Beetje rare zin of ligt misschien aan mijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
welkom mede pedo. been there done that hier op fok.
niet percequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje rare zin of ligt misschien aan mij![]()
Alleen maakte ik slechts een grapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
welkom mede pedo. been there done that hier op fok.
het is niet onwijs raar eigenlijk......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje rare zin of ligt misschien aan mijDo what you love, love what you do!![]()
Vertel het verhaal gewoon ff opnieuw, niet iedereen heeft het meegekregen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet onwijs raar eigenlijk......![]()
Ik verwacht helemaal geen show. Ik verwacht helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
verwacht van mij maar geen hele show, niet omdat ik het niet zou kunnen trouwens. om dan maar de beste te zijn met soectaculair noten poepen voor indruk
zo wert t niet, nl niet als je in bandjes speelt.
beetje de gangbare kom ik wel mee. maar als jullie show verwachten. helaas.
Er wordt voor de gein even een minuutje achter dat ding gezeten door wat mensen, wat simpele riedeltjes geplingeld en daarna wordt er alleen maar gepraat en kennis gemaakt met elkaar.
Het is een meet hè, geen pianoconcert.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben 38, 15 jaar terug dus 23 en "mijn partner" 9... hoezo is dat niet raar in die zin? Nu al teveel op?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet onwijs raar eigenlijk......
ja dat snap ik niet iedereen weet, maar het is nou niet echt in 2 zinnen uit te leggen hoe dat ging denk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel het verhaal gewoon ff opnieuw, niet iedereen heeft het meegekregen.Do what you love, love what you do!![]()
ongeveer en was toen denk 24 en meid 15 toen dat allemaal begon. naja onwijs raar niet als je kijkt naar onze leeftijd nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben 38, 15 jaar terug dus 23 en "mijn partner" 9... hoezo is dat niet raar in die zin? Nu al teveel op?
Als verschil, toen drama, ban over etc, daarom niet zo happig om te vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit maakt het niet beter.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer en was toen denk 24 en meid 15 toen dat allemaal begon. naja onwijs raar niet als je kijkt naar onze leeftijd nu?
Als verschil, toen drama, ban over etc, daarom niet zo happig om te vertellen.Lach met een schone bips![]()
als nog denk ik dat mss had het kunnen werken. maar het lukte niet. en mede ook door onwijze weerstand op die leeftijd. het verschil leeftijd was niet eens raar.
nooit wat verder gebeurt als kletsen enzo en geile praatjes. dat was het dan ook.Do what you love, love what you do!![]()
boeit me niet ik bespreek gewoon. niet over waarin en details. maar algemeen magquote:Do what you love, love what you do!![]()
vragen hierover mag hoor? er is nooit wat verkeerds gegaan denk ik... maar als jullie meer willen weten vertel het wel?Do what you love, love what you do!![]()
hou je vooral niet in hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb al dagen geen mailybolk uitgedeeld....![]()
![]()
Iemand van 88 met iemand van 73 is wat anders dan iemand van 28 met iemand van 13. Hopelijk snap je dat, al is het leeftijdsverschil hetzelfde. Ontwikkeling is een ander verhaalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer en was toen denk 24 en meid 15 toen dat allemaal begon. naja onwijs raar niet als je kijkt naar onze leeftijd nu?
Als verschil, toen drama, ban over etc, daarom niet zo happig om te vertellen.
Babybolk
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
15 is minderjarig, klaar, heeft niets te maken met hoe het nu is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als verschil, toen drama, ban over etc, daarom niet zo happig om te vertellen.![]()
ik snap dat, maar ook dat leeftijden niet zo zeer gebonden zijn aan van alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iemand van 88 met iemand van 73 is wat anders dan iemand van 28 met iemand van 13. Hopelijk snap je dat, al is het leeftijdsverschil hetzelfde. Ontwikkeling is een ander verhaalDo what you love, love what you do!![]()
Ik was vandaag nog in jouw buurt!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik taai af voor ik verkeerde dingen ga zeggen, kan hier echt heel slecht tegen.Lach met een schone bips![]()
daarom hield ik het ook af, was 18 beter geweest dan, want toen praatte we nog?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
[..]
15 is minderjarig, klaar, heeft niets te maken met hoe het nu is.
Ik heb het daarom afgehouden, maar mijn ouders verschilden ook 5 jaar en van aantal wel 10 ook die ik ken. ??Do what you love, love what you do!![]()
Wel aan de wet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar ook dat leeftijden niet zo zeer gebonden zijn aan van alles.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
jouw ouders waren vast geen 24 en 15quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
daarom hield ik het ook af, was 18 beter geweest dan, want toen praatte we nog?
Ik heb het daarom afgehouden, maar mijn ouders verschilden ook 5 jaar en van aantal wel 10 ook die ik ken. ??![]()
Ons gebolk?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik taai af voor ik verkeerde dingen ga zeggen, kan hier echt heel slecht tegen.How can I make this topic about me?![]()
Nee, eerder Heinz Harold Hornbachquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Een jongetje had zeker Hubo geheten
verkeerde dingenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
He Ha Hoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, eerder Heinz Harold Hornbach![]()
![]()
Waar dan?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja de wet ;'). in principe wel. maar wil niet zeggen als dat anders is dat de wet ineens de leidraad moet zijn he voor liefde?quote:
ik heb het afgekapt om de wet nl toen, nog spijt van.Do what you love, love what you do!![]()
Radio 49 meteen al bij de geboorte met de paplepel ingegoten. Goede zender is datquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
idd ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
FOK is trouwens weer lekker snel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Radio 49 meteen al bij de geboorte met de paplepel ingegoten. Goede zender is dat![]()
![]()
Mobiel gaat het redelijk maar op de laptop paar uur terug was het niet te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
FOK is trouwens weer lekker snel.Same shit, different day
SC hopper present![]()
hmmms maar wat maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
jouw ouders waren vast geen 24 en 15
tis de wet die je laat leiden hierover? niet je gevoel.Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mobiel gaat het redelijk maar op de laptop paar uur terug was het niet te doenHow can I make this topic about me?![]()
Jouw gevoel moet gewoon stop zeggen als het gaat om minderjarige meisjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms maar wat maakt dat uit dan?
tis de wet die je laat leiden hierover? niet je gevoel.![]()
Dan heb je het goede gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja de wet ;'). in principe wel. maar wil niet zeggen als dat anders is dat de wet ineens de leidraad moet zijn he voor liefde?
ik heb het afgekapt om de wet nl toen, nog spijt van.
Pakt popcornquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Jouw gevoel moet gewoon stop zeggen als het gaat om minderjarige meisjes.Same shit, different day
SC hopper present![]()
vast welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, viert er nog iemand carnaval?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel inderdaad ook: ander onderwerp.![]()
![]()
Niet nodig hoor...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had best gewildquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, viert er nog iemand carnaval?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet nodig hoor...*pakt rumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ie leest zo weer niet wat ik zei?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Jouw gevoel moet gewoon stop zeggen als het gaat om minderjarige meisjes.
Wtf zeg dat zeg ik toch, heb het afgekapt toen omdat kik dacht kan niet enzo want maatschappelijk etc etc
En heb er spijt van eigenlijk nu. want we klikte met elkaar.
Fuck regelgeving erom, jullie zijn geïndoctrineerd dat het gelijk pedo is door staats media.
En daar ben ik zwaar tegen? er was niks mis mee en niks verkeerds mee bedoelt. OK als ik nu iemand van 16 zou vinden als 42 dan is ander verhaal.
Maar was toen niet? relativeer het ff op die leeftijden he?Do what you love, love what you do!![]()
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
Vinden jullie trump ook zo'n blaaskaak?
hij ontplofte nog net niet vanaaf
de eikel![]()
![]()
Ontploffen vanaf de eikelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
hij ontplofte nog net niet vanaaf
de eikel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Doe eens een gok? Ik moest in Zevenaar overstappen op een vervangende busquote:
Wat dan? Heeft Trump weer eens gezegd dat Oekraïne niet op de Russische soldaten had mogen schieten toen die het land binnen vielen of zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
vanaaf!!!
irritant interview
Zelenski heeft hier wel zieltjes gewonnen. En terecht![]()
hypocriet ook maar dat terzijde. ga naar baar USA joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
vanaaf!!!
irritant interview
Zelenski heeft hier wel zieltjes gewonnen. En terechtDo what you love, love what you do!![]()
Zelenski was niet dankbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft Trump weer eens gezegd dat Oekraïne niet op de Russische soldaten had mogen schieten toen die het land binnen vielen of zo?
onder andere.
het was afschuwelijk![]()
Oh, emmrich am rhein? Is nog wel een eindje weg hoor, uurtje rijdenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe eens een gok? Ik moest in Zevenaar overstappen op een vervangende busTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Trump wil, wat USA al tijden doet. zijn eigen belangen behartigen.
Hij zegt t ook alleen USA.
Ook wij moeten buigen onder wat hij wil.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit het te lezen, echt WTF???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zelenski was niet dankbaar genoeg.
onder andere.
het was afschuwelijk
En ze zaten te schreeuwen?![]()
Zelenski heeft zich goed ingehouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit het te lezen, echt WTF???
En ze zaten te schreeuwen?![]()
ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een shitshow en Poetin maar lachen.![]()
ok voorspel mislukte oorlogen want is USA goed in. onder mom van vrede brengen
noem paar\
vietnam
koeweit.
irak
Afghanistan
en de rest waarvan ze denken dat ze het voor het zeggen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quoten gaat weer traaaaaaagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een shitshow en Poetin maar lachen.![]()
Ik doe maar ff een potje call of duty om beetje te oefenen met richtenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het staat zelfs op de NOS site: Zelensky weggestuurd uit Witte Huisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
Ontmoeting Trump, Vance en Zelensky eindigt in geschreeuw en verwijten
Oef....
echt ze hebben echt de oplossing daar gebracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
ok voorspel mislukte oorlogen want is USA goed in. onder mom van vrede brengen
noem paar\
vietnam
irak
Afghanistan
en de rest waarvan ze denken dat ze het voor het zeggen hebben.
je kunt ook een vlieg in de pot plakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ik doe maar ff een potje call of duty om beetje te oefenen met richten![]()
![]()
Gast. Ik had me voorgenomen om me niet in deze discussie te mengen, maar ik spreek uit ervaring. Toen ik 16 was leerde ik de vader van m'n dochter kennen, die toen 24 was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
ie leest zo weer niet wat ik zei?
Wtf zeg dat zeg ik toch, heb het afgekapt toen omdat kik dacht kan niet enzo want maatschappelijk etc etc
Fuck regelgeving erom, jullie zijn geïndoctrineerd dat het gelijk pedo is door staats media.
En daar ben ik zwaar tegen? er was niks mis mee en niks verkeerds mee bedoelt. OK als ik nu iemand van 16 zou vinden als 42 dan is ander verhaal.
Maar was toen niet? relativeer het ff op die leeftijden he?
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, als ik toen de mentale levenservaring had gehad die ik nu heb, had ik er nooit voor gekozen om van huis weg te lopen en een relatie met hem te beginnen.
En dat inzicht is waar het bij jou aan schort. En destijds ook bij m'n ex. Een puberbrein is niet in staat om beslissingen te nemen die invloed hebben op de rest van z'n leven. Daar moeten ze rustig naar toe leven, zonder invloed van een vent die geilt op jonge meiden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij was 24, zij 15, dan is het gewoon klaar. Niks fuck regelgeving. Gewoon wegblijven van een minderjarig meisje als volwassen vent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
ie leest zo weer niet wat ik zei?
Maar was toen niet? relativeer het ff op die leeftijden he?![]()
Niet normaal...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de NOS site: Zelensky weggestuurd uit Witte Huis![]()
![]()
Ik volg dat allemaal niet, bewust ook, naar mijn idee is het de grote Trump show.. wel hoop ik dat het daar snel rustig wordtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hij heeft echt wel goede punten op sommige terreinen, maar het is idd echt een megalomane blaaskaak!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik volg dat allemaal niet, bewust ook, naar mijn idee is het de grote Trump show.. wel hoop ik dat het daar snel rustig wordt![]()
![]()
Het wordt vier jaar shit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik volg dat allemaal niet, bewust ook, naar mijn idee is het de grote Trump show.. wel hoop ik dat het daar snel rustig wordtHow can I make this topic about me?![]()
Elten iddquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, emmrich am rhein? Is nog wel een eindje weg hoor, uurtje rijden
Ditquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij was 24, zij 15, dan is het gewoon klaar. Niks fuck regelgeving. Gewoon wegblijven van een minderjarig meisje als volwassen vent.Trust nobody![]()
Oh ja, dat ligt in de buurtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar nu is het echt bedtijd voor mij, tot later!
tja ik heb het afgekapt he voor ik er wat verder ging? dat vergeten jullie ff?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gast. Ik had me voorgenomen om me niet in deze discussie te mengen, maar ik spreek uit ervaring. Toen ik 16 was leerde ik de vader van m'n dochter kennen, die toen 24 was.
Als ik toen had geweten wat ik weet, als ik toen de mentale levenservaring had gehad die ik ju heb, had ik er nooit voor gekozen om van huis weg te lopen en een relatie met hem te beginnen.
En dat inzicht is waar het bij jou aan schort. En destijds ook bij m'n ex. Een puberbrein is niet in staat om beslissingen te nemen die invloed hebben op de rest van z'n leven. Daar moeten ze rustig naar toe leven, zonder invloed van een vent die geilt op jonge meiden.
Hoewel later ik denk had mss wat kunnen worden.
Dat jullie ervaring is dat er wel verder mee is gegaan, dat spreekt naar mij om t toch af te kappen.
Maar wil niet zeggen dat ik nu denk had kunnen werken en mss iets geka[t het wat wel kon?Do what you love, love what you do!![]()
slaapze en sweet dreamsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu is het echt bedtijd voor mij, tot later!![]()
![]()
boeie trouwens vertel maar stukje. jullie snappen niet.
btw voor jullie denken. er is nooit seks geweest of alleen maar een kus, dus kap de drama maar hoor
Vanaf hier stopt het goedpraten van pedofilie.
Aangezien kree waarschijnlijk niet weet wat stoppen betekent, verzoek ik iedereen NIET te reageren op kree.
Dank u.
Einde dienstmededeling.F.K.A. SuperwormJim![]()
jaaaaa kom zelf eens met wat boeiends jullie allemaal. bolk boeit me niet.quote:
Elten, die eigenaar van die slijterij daar is hartstikke tof!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Emmerich en EltenEmmerich 3km van mijn huis. Elten 6
Er is (was?) daar ook een heel goed restaurantje in die voormalige flietsenwinkel daar, met Nederlandse eigenaren. Jaartje of 10 geleden begonnen.
Die ene bekende daar op de hoek, ben ff de naam kwijt, is gewoon kut met chagrijnig personeel.
En er is nog een balkan-restaurantje daar, ook goed!
Oh, en dan heb je dat schnitzelhuis nog!![]()
![]()
Het is een spel. Geen sc.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa kom zelf eens met wat boeiends jullie allemaal. bolk boeit me niet.
Open je eigen sc.
Ow wacht ...F.K.A. SuperwormJim![]()
Pedofiliequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef SwJ het volgende:
Aangezien kree waarschijnlijk niet weet wat stoppen betekent, verzoek ik iedereen NIET te reageren op kree.
Dank u.
Einde dienstmededeling.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
WTF dude. goedpraten over pedofilie, ben je ergens ff met je hoofd tegen aan gevallen of wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef SwJ het volgende:
Dank u.
Einde dienstmededeling.
echt. Daar gaat het helemaal niet over?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: