SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waar luister jij nog wel eens naar dan qua muziek of wat je leuk vindt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hmm was eentje van de eerste die ik deed met band wel dat nr ja. hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef Shii het volgende:
Don't stop thinking about tomorrow..........Do what you love, love what you do!![]()
Veel eind jaren 70-80... Maar ook muziek van nu....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
waar luister jij nog wel eens naar dan qua muziek of wat je leuk vindt?![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke biem hier net...... Volgens mij hebben lui van de appartementen hiernaast zojuist de Dixi opgeblazen die hier 15 meter verderop gezet was voor de kijkers van de carnavalsoptocht. Dadelijk als ik nieuw bier ga halen ff kijken
Lach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel eind jaren 70, jaren 80... Maar ook muziek van nu....Do what you love, love what you do!![]()
ik hou er wel van hoor, hou iets meer van muziek van voor mijn generatie als mijn generatie doet meestal
Do what you love, love what you do!![]()
omg dat zal lekker meurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
Dikke biem hier net...... Volgens mij hebben lui van de appartementen hiernaast zojuist de Dixi opgeblazen die hier 15 meter verderop gezet was voor de kijkers van de carnavalsoptocht. Dadelijk als ik nieuw bier ga halen ff kijken
![]()
![]()
Ja dit is idd niet de eerste keer!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een lijntje met @:loveyoulongtime
your brother from another mother![]()
![]()
O oke. Dan ben je er goed bekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, kom er eigenlijk al sinds 2008 ieder jaar 1 of 2 keer. Is mijn 2e huis geworden. En meeste van mijn vrienden wonen er inmiddels ook al![]()
En geen leuke tijd tegemoet gaan, het is net hoe je het bekijkt. Als je je moeder ziet aftakelen en er niks meer van over is als de sterke vrouw die ze altijd was? Dan denk ik, slaap snel in man en ga naar pa.
Ja dat van je moeder snap ik. Is nooit leuk om te zien hoe iemand zo aftakelt.
Sterkte voor jullie. Hopelijk hoeft ze niet tw lang meer te lijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
and when I scratch my nails over someone elses backquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:36 schreef Shii het volgende:
And I'm here, to remind you
Of the mess you left when you went away
I hope you feel it![]()
![]()
voor de meet he, als ik al kom, want alweer was er piano eng etc etc. En kan natuurlijk best wel wat spelen maar hou hier onwijs niet van.
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:36 schreef Shii het volgende:
And I'm here, to remind you
Of the mess you left when you went away![]()
![]()
Ja zo ga je natuurlijk nooit punani scoren he!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
voor de meet he, als ik al kom, want alweer was er piano eng etc etc. En kan natuurlijk best wel wat spelen maar hou hier onwijs niet van.
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.![]()
ik ga ook ergens verdekt opgesteld zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.![]()
![]()
nee wss niet, en dat is mijn valkuil altijd al geweest, maar ben gewoon verlegen van nature.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo ga je natuurlijk nooit punani scoren he!Do what you love, love what you do!![]()
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
![]()
ik hou ook liever vanuit daar mee kijken en dan aanzien. zo ben ik van kat uit de boom kijken. maarja met muziek maken kan dat soms niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga ook ergens verdekt opgesteld zitten.
En moet zeggen leert me wel. maar nog ben ik eigenlijk best verlegen hoewel. het nu wel veel sneller goed komt na ff praten als vroeger.Do what you love, love what you do!![]()
Dan speel je toch niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
Ik denk kan Quatre-mains zijn en dan doe ik wel???? en anders ga ik verlegen in hoekje zitten.
Niet tegen je zin in spelen hoor.How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....![]()
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee wss niet, en dat is mijn valkuil altijd al geweest, maar ben gewoon verlegen van nature.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een lijntje met @:loveyoulongtime
your brother from another motherVuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inquote:Maar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
Ja maar dit zijn FOK!kers, waar hij nog de hele avond en nacht mee door moetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?
How can I make this topic about me?![]()
ik wou al vragen of het Patty Brard wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @:ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inMaar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
niet wie weet he Shi? want zo denk ik ook nl. als iemand anders maar wat doet, dan is het makkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou onwijs gaaf zijn als je wat speelt op de piano en wie weet pingel ik wel een stukje mee....
Goh blues dingetje kan iedereen wel en rest is wss snel via mobiel akkoorden op te zoeken, zo ging het ook op de filmpjes die ik had van Utrecht cs op YouTube. maar gaat erom dat iedereen meedoet dan is het leuk, ik showtje geven zit ik niet op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
is willekeurig geriedeld dat lukt wel, kun je vast wel wat mee doen denkquote:\
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vuurwerk was op straat, de dixi is ook niet meer in de positie zoals bedoeld was. Zal @:ToT ff de foto appen. Kan hij hem plaatsen, want foto's plaatsen ben ik geen held inMaar heb niet gekeken of er nog iemand in de dixi lag
SPOILER: WAARSCHUWING! HEFTIGE BEELDEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja er zijn veel beter voorbeelden, maar die kon ik zo snel ff niet vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
is willekeurig geriedeld dat lukt wel, kun je vast wel wat mee doen denk\
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]terechte spoilerSPOILER: WAARSCHUWING! HEFTIGE BEELDEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank daarvoor![]()
![]()
![]()
Ik zal je het nummer van de mijne geven.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja duh maar dat is waar we geoefend over hebben enzo etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij vast Kree. Je treed ook op toch?
Op een station spelen zo met onbekenden zonder echt iets voorbereid is anders he?>
Kan wel want vond het leuk toen ik deed op Utrecht cs. maar heb er dan geen hoge verwachtingen van en verwacht wel allemaal meedoen dan ook ?
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humorDo what you love, love what you do!![]()
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."quote:![]()
Daar is wel stront aan de knikker. Maar wat bezielt je, de gemeente zet juist die dingen neer langs de optocht route omdat mensen klaagden dat ze nergens naar de wc konden... Krijg je dit. Jammer wel.quote:Lach met een schone bips![]()
tja waar verhaal? wat wil je ermee?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg hee meisje, nu je het toch perce wil weten; ik ben heel erg verlegen enzo! Zoals toen ik in het ziekenhuis lag en er 2 zustertjes met m'n leuter bezig waren om er een katheter in te zien te krijgen. En ook met het volgende verhaal..."![]()
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja duh maar dat is waar we geoefend over hebben enzo etc.
Op een station spelen zo met onbekenden zonder echt iets voorbereid is anders he?>
Kan wel want vond het leuk toen ik deed op Utrecht cs. maar heb er dan geen hoge verwachtingen van en verwacht wel allemaal meedoen dan ook ?
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humor![]()
![]()
Maar dan bereid je toch wat voor?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humor
Het gaat pagina's lang over die piano en over muziek, met grotetijd, ook een toetsenist... Nou, dan verwachten we natuurlijk ook wat.How can I make this topic about me?![]()
ik schaam me er wel over in zekere zin eigenlijk dat hele verhaal.
Maarja aan de andere kant, tja. gehehe wat moet je er meer aan doen he als wat ik al had gedaan.\
Mooi litteken aan over gehouden. voor de rest. er zullen vast mensen ergerende dingen gedaan hebben die met minder straf ervan af gekomen zijn als ik voor dit enzo.
maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.![]()
ik doe wel op piano mee. maar moeten jullie wel beetje helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Is geen humor ten koste van jou kree, maar gewoon genieten van wat je kan spelen op de piano. En wie weet doen anderen mee.
Dan doe het toch niet. Niets is verolicht. Gewoon doen wat je zelf wil joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het leuk? ik ga niet 1 man show er op voeren voor jullie humorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals gekleurde stickertjes op de toetsen plakken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel op piano mee. maar moeten jullie wel beetje helpen![]()
![]()
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe het toch niet. Niets is verolicht. Gewoon doen wat je zelf wil joh.Do what you love, love what you do!![]()
Je hoeft je nergens voor te schamen voor waar je nu bent gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef kree het volgende:
ik schaam me er wel over in zekere zin eigenlijk dat hele verhaal.
Maarja aan de andere kant, tja. gehehe wat moet je er meer aan doen he als wat ik al had gedaan.\
Mooi litteken aan over gehouden. voor de rest. er zullen vast mensen ergerende dingen gedaan hebben die met minder straf ervan af gekomen zijn als ik voor dit enzo.
maarja![]()
![]()
Heb je al iemand gevonden die met je mee reist?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.How can I make this topic about me?![]()
neeeee want die ken ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
We gaan je aanmoedigen
[ afbeelding ]
Meezingen moeten jullie! en maakt het voor mij dan makkelijk om te begeleiden.
een lied kiezen zou al handig zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Valt er nog een puntje te halen vlak voor het eindsignaal?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Liszt's Feux follets?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?![]()
Nee, ik ga niet zingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?How can I make this topic about me?![]()
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want die ken ik.
een lied kiezen zou al handig zijn?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je hebt net zo'n mooi punten aantalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef _UserName_ het volgende:
Valt er nog een puntje te halen vlak voor het eindsignaal?![]()
![]()
dat weet niemand nogquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel nog. het kan wel enzo, maar zit nog even te bezien hoe die meet zal gaan.![]()
Geen Chopin?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.How can I make this topic about me?![]()
Rachmaninoff: Piano Concerto no.2 op.18?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
doe maar suggesties, wat met piano en zang alleen kan en mss met andere duo op piano, ik sta open voor suggesties. vergeet al je DJ shit maar want kan niet met alleen piano.![]()
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????Do what you love, love what you do!![]()
Ja oke, 777 is wel leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n mooi punten aantalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Okee okee, als het dan toch iets met zang moet zijn, doe maar dit:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????
Bekijk deze YouTube-video
En @DJMO doet de vocals dan wel!![]()
![]()
Nee nee, kun jij een nummer van Chopin spelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????How can I make this topic about me?![]()
ik denk kan prima dat afdraaien enzo met wat iedereen zo verzint enzo. beter als op piano. DJ maar. helemaal voor hoef ik niet in de picture te staan.
Ik geef je groot gelijk want, C'est lalalalalalalalalalalalalala Vie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef kree het volgende:
jaja grappemakers, die laat ik allemaal aan jullie, ben wel benieuwd wat je er van maakt ?????Lach met een schone bips![]()
Dan ga ik naar bedquote:![]()
Tot later
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je drukt ff op de "Play"-knop en gaat ff buiten een peukkie staan paffen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
ik denk kan prima dat afdraaien enzo met wat iedereen zo verzint enzo. beter als op piano. DJ maar. helemaal voor hoef ik niet in de picture te staan.
![]()
Nog wel ja, volgende week gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
nog even van de rustige nachten profiteren
Kun jij iets van bijvoorbeeld Chopin spelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Dan blijf ik nog ffquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: