SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 28-02-2025 20:37:22 ]![]()
Ergens denk ik dat AI wel voor mooie dingen kan zorgen, maar denk dat niemand echt weet (ook instanties) niet goed hoe ze er mee moeten omgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
AI is wel kut he?
Want ook wij hadden wel eens dingen op spotify gezet en etc. Maarja niemand leest natuurlijk wat ze ermee doen.
Of het was niet eens duidelijk. maar eigenlijk onwijs veel artiesten gaan hierdoor uitgebuit worden.
Want AI al geleerd van hun creativiteit.
Ik ben eigenlijk best zwaar tegen AI, of tenminste het moet regels hebben, kan er nut van inzien.
maar dit gaat zo misbruikt worden op alle fronten, en je kunt raden wie de winnaars zijn.
niet de gene die eigenlijk liedjes posten, maar uiteindelijk slachtoffer ervan om hun eigen liedjes bekend te maken.
want AI gaat dat kopiëren
Ok klaag AI maar eens aan voor copyright schending????
Dit is fucked up en snap niet dat er nog niet meer drama over is.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wiekent
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Inderdaad. Misschien een I/O probleem, iets met de RAID?
Een haperende disk, daar zit ik aan te denken.How can I make this topic about me?![]()
Soms duurt het uren. Soms duurt het dagenquote:![]()
WAT EEN DICHTER
Well, life can be a riot
Ik denk dat ze idd mooie dingen ermee kunnen doen. Maar of dit opweegt tegen de schade die AI kan veroorzaken weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat AI wel voor mooie dingen kan zorgen, maar denk dat niemand echt weet (ook instanties) niet goed hoe ze er mee moeten omgaan.
Ik ben in elk geval niet enthousiastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het automatisch verversen werkt nu ook niet meer, waarschijnlijk een gevolg van ...How can I make this topic about me?![]()
nou zou dat niet als top locatie van katwijk noemen naast de torenflats en die wijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Veel oude mensen
Hoornes Passage is een klein maar divers alles onder een kap winkelcentrumpje (was daar élk weekend te vinden)
Maar idd daar is wel alles onder 1 kap idd.
Mijn broertje heeft er jaren boven gewoond nl.
Af en toe een springer en hoop politie bij de torenflats, ik oefen daar nog met bandje trouwens in de buurt
Do what you love, love what you do!![]()
Well, life can be a riot
De toets tussen de F4 en F6 begint hier ook al aardig te vervagen vanavond.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het automatisch verversen werkt nu ook niet meer, waarschijnlijk een gevolg van ...![]()
Het strand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tips voor iets leuks morgen in Katwijk of regio?How can I make this topic about me?![]()
Zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad. Misschien een I/O probleem, iets met de RAID?
Een haperende disk, daar zit ik aan te denken.Trust nobody![]()
Er is iets misDon't follow me. I am lost too
wat is er mis?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
het probleem is dat AI sneller gaat als regelgeving over hoe je dat mag gebruiken, langzamer is als de ontwikkeling.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat AI wel voor mooie dingen kan zorgen, maar denk dat niemand echt weet (ook instanties) niet goed hoe ze er mee moeten omgaan.
ik voorzie problemen ermee wel beetje.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.flickr.com/photos/104007965@N05/
[..]
Zij heet Pu Chi Mao![]()
Kent ze de de kok bij dit restaurant?![]()
![]()
Vlakbij Katwijk heb je die Space-Expo zitten. Misschien is dat wat?How can I make this topic about me?![]()
ChatGPT verbod voor Amsterdamse ambtenaren, vrees voor datalekken en propagandaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat AI sneller gaat als regelgeving over hoe je dat mag gebruiken, langzamer is als de ontwikkeling.
ik voorzie problemen ermee wel beetje.![]()
Geen idee.quote:
Fok hapertDon't follow me. I am lost too
Kachel aan. Het is koud.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Cold as iceDon't follow me. I am lost too
GoGoede tip, thanks!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Vlakbij Katwijk heb je die Space-Expo zitten. Misschien is dat wat?Trust nobody![]()
Verzenden gaat heel snel. Heb steeds de melding dat ik niet twee keer hetzelfde kan posten.quote:
Maar ik heb geen automatisch verversen meer. Jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb vanmiddag de boel hier opgewarmd met de airco, nu is een verwarmingspaneel bij mijn voeten genoeg.quote:![]()
![]()
noordwijk is dat eigenlijk net.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Vlakbij Katwijk heb je die Space-Expo zitten. Misschien is dat wat?
Mijn broertje werkt daar bij ESA, space expo is wel grappig.
Nog gesolliciteerd daar trouwens keer voor deeltijd als technisch onderhoud.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom hebben ze 't nu ook aangepast. Je kan er niet meer springen, zeg maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou dat niet als top locatie van katwijk noemen naast de torenflats en die wijk.
Maar idd daar is wel alles onder 1 kap idd.
Mijn broertje heeft er jaren boven gewoond nl.
Af en toe een springer en hoop politie bij de torenflats, ik oefen daar nog met bandje trouwens in de buurt
Ex woont/woonde? in een van die torenflats. Was wel ideaal hoor.
Zaterdagochtendje, ff douchen en dan op naar de AH voor kaasstengels, croissantjes en 2 starbucksjes
Maar het is inderdaad een buurt waar ik niet graag zou wonen. Maar ik snap het wel, als je net op jezelf gaat en het word je aangeboden of je staat hoog, dan accepteer je het want dan ben je tenminste uit huis.
Net als dat mijn eerste appartementje een studio was achter een snackbar direct naast een parkeerplaatsZou ik nu ook niet meer doen. En ben nu ook een stuk kieskeuriger geworden. Niet tegen het belachelijk aan natuurlijk. Maar mijn volgende huisje zou ik bijvoorbeeld wel graag minimaal een tuin en extra kamertje willen hebben.
Well, life can be a riot
Ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verzenden gaat heel snel. Heb steeds de melding dat ik niet twee keer hetzelfde kan posten.
Maar ik heb geen automatisch verversen meer. Jij?Don't follow me. I am lost too
Denk het wel. Is allemaal ons kent ons joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Kent ze de de kok bij dit restaurant?
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Iemand nog plannen vanavond?Don't follow me. I am lost too
Je hebt er in de buurt ook Naturalis zitten. Is nog geen 15 minuten rijden. Heb mij er best vermaaktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Vlakbij Katwijk heb je die Space-Expo zitten. Misschien is dat wat?
Well, life can be a riot
die torenflats gaan tegen de grond binnen 10 jaar. Een collega woont er nu anti kraak en is idd nog best ruim, wat me verbaasde.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom hebben ze 't nu ook aangepast. Je kan er niet meer springen, zeg maar.
Ex woont/woonde? in een van die torenflats. Was wel ideaal hoor.
Zaterdagochtendje, ff douchen en dan op naar de AH voor kaasstengels, croissantjes en 2 starbucksjes
Maar het is inderdaad een buurt waar ik niet graag zou wonen. Maar ik snap het wel, als je net op jezelf gaat en het word je aangeboden of je staat hoog, dan accepteer je het want dan ben je tenminste uit huis.
Net als dat mijn eerste appartementje een studio was achter een snackbar direct naast een parkeerplaatsZou ik nu ook niet meer doen. En ben nu ook een stuk kieskeuriger geworden. Niet tegen het belachelijk aan natuurlijk. Maar mijn volgende huisje zou ik bijvoorbeeld wel graag minimaal 1 tuin en extra kamertje willen hebben.
Maar is tijdelijk. Vaste huurders worden ge-herlocaliseerd nu op het moment.Do what you love, love what you do!![]()
Koge
Lbie
Fstu
K...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
je kunt daar nu wel huren trouwens voor 450 euro p/m tijdelijk dusDo what you love, love what you do!![]()
Je broer werkt bij esa???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
noordwijk is dat eigenlijk net.
Mijn broertje werkt daar bij ESA, space expo is wel grappig.
Nog gesolliciteerd daar trouwens keer voor deeltijd als technisch onderhoud.wow
Trust nobody![]()
klinkt meer bijzonder als het is hoor, hij werkt daar via bedrijf ingehuurd via ESA als gebouw beheer systeem enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je broer werkt bij esa???wow
Dus klimaat controle etc technische dingen.
Moet wel zeggen qua salaris doet ie het beter als ik. hahaha. maar is ingehuurd bedrijf door ESA nl Equans. en blijkbaar is er het geld er daar voor. Plus heel goed uitonderhandeld door hem en team toen ze overgingen van voorgaande die ze inhuurde.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt meer bijzonder als het is hoor, hij werkt daar via bedrijf ingehuurd via ESA als gebouw beheer systeem enzo.
Dus klimaat controle etc technische dingen.
Moet wel zeggen qua salaris doet ie het beter als ik. hahaha. maar is ingehuurd bedrijf door ESA nl Equans. en blijkbaar is er het geld er daar voor. Plus heel goed uitonderhandeld door hem en team toen ze overgingen van voorgaande die ze inhuurde.
tjonge
Trust nobody![]()
10? Nee man. 2 jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
die torenflats gaan tegen de grond binnen 10 jaar. Een collega woont er nu anti kraak en is idd nog best ruim, wat me verbaasde.
Maar is tijdelijk. Vaste huurders worden ge-herlocaliseerd nu op het moment.
Toen m'n ex er net kwam wonen eind 2023 werd er gezegd 7-8 jaar en dan moet je er uit en krijg je iets anders toegewezen.
Eind 2024 vertelde m'n ex dat de flats eind 2026 gesloopt worden. Dus met 1.5-2 jaar zijn ze wel weg.
Zijn inderdaad best riante kamers. Vooral de slaapkamer van haar was erg ruim, badkamer kon je in dansen
Woonkamer was vooral erg diep maar niet bijster breed.
Keukentje vond ik vooral vervelend dat er weinig kastjes waren. Uiteindelijk nog toen aan m'n ex-schoonvader gevraagd of 'ie een plankje kon maken boven het fornuis zodat in elk geval alle kruiden en die zaken nog ergens fatsoenlijk konden staan i.p.v half op de vensterbankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik kan hem toch niet in z'n geheel naar binnen werken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Waarom in stukjes snijden als je hem ook in een keer bakken kanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
er was tijdje terug opendag daar, ben nog ff geweest, maarja kom je natuurlijk niet in alle ruimtes waar je op zo'n dag komt wat mij juist interesseert. maar moet nog keertje met hem afspreken dat ik mee mag.
Maar is allemaal beetje security dingen. net als bij dunea nu ook trouwens.
Denk dat ik de laatste zo heb mee kunnen nemen eind jaar.
Ze hebben de regels aangescherpt ook hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan hem toch niet in z'n geheel naar binnen werken?![]()
![]()
Dat is serieus een goede deal wel, als je kijkt naar wat je krijgt qua uitzicht en grootte.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef kree het volgende:
je kunt daar nu wel huren trouwens voor 450 euro p/m tijdelijk dusWell, life can be a riot
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
10? Nee man. 2 jaar.
Toen m'n ex er net kwam wonen eind 2023 werd er gezegd 7-8 jaar en dan moet je er uit en krijg je iets anders toegewezen.
Eind 2024 vertelde m'n ex dat de flats eind 2026 gesloopt worden. Dus met 1.5-2 jaar zijn ze wel weg.
Zijn inderdaad best riante kamers. Vooral de slaapkamer van haar was erg ruim, badkamer kon je in dansen
Woonkamer was vooral erg diep maar niet bijster breed.
Keukentje vond ik vooral vervelend dat er weinig kastjes waren. Uiteindelijk nog toen aan m'n ex-schoonvader gevraagd of 'ie een plankje kon maken boven het fornuis zodat in elk geval alle kruiden en die zaken nog ergens fatsoenlijk konden staan i.p.v half op de vensterbanknou ik zie het niet binnen 2 jaar tegen de grond gaan eigenlijk die torenflats, en volgens mij heeft collega nog wel iets van 5 jaar ofzo aan vooruitzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat staan de vertragingen. maarja wie weet
Maar sat was toch due flat waar mensen vaak zelfmoord pleegden en drugs handelden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is serieus een goede deal wel, als je kijkt naar wat je krijgt qua uitzicht en grootte.Trust nobody![]()
Klopt alleen je hebt totaal geen vastigheid met die manier van huren. kan als je alternatief hebt om op terug te vallen. dan zou ik het altijd doen nl.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is serieus een goede deal wel, als je kijkt naar wat je krijgt qua uitzicht en grootte.Do what you love, love what you do!![]()
Met verse worst heb ik minder moeite jaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met verse worst heb ik minder moeite jaHelder!
![]()
oja mijn ma stuurde. er was wat te zien aan sterren ofzo op een lijn?
had belooft om ff te kijkenDo what you love, love what you do!![]()
De Toppers?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:45 schreef kree het volgende:
had belooft om ff te kijken![]()
Misschien was het ook wel gewoon een leugentje van haar naar mij toe om sympathie te krijgen zo van "kijk eens hoe zwaar ik het heb miemiemiemiemie" maar ergens wil ik het wel geloven. Flats zijn van 1968, Over 2 jaar zijn ze bijna 60 jaar oud.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik zie het niet binnen 2 jaar tegen de grond gaan eigenlijk die torenflats, en volgens mij heeft collega nog wel iets van 5 jaar ofzo aan vooruitzicht.
laat staan de vertragingen. maarja wie weet
Weet ook niet hoezo er van 8 naar 2 jaar gegaan is, maar zolang het er op vooruit gaat en de huidige bewoners nieuwe woningen krijgen? Dan is't alleen maar positief.
Wie weet.
Straks duurt 't nog wel tot 2030.Well, life can be a riot
Van een worst hap je makkelijk een stuk af, van een biefstuk niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt ja. Dat hele stuk daar met die 3 torenflats + flats boven 't winkelcentrum is ei-genlijk een grote tokkiecentrale om het even zo te noemen. Er is al-tijd wel wat aan de hand. In de 5 maanden dat ik daar was heb ik echt minstens 8x politie gehoord en harde knallen. En dan was ik er (op 1x 3 weken achter elkaar na) alleen de weekenden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar sat was toch due flat waar mensen vaak zelfmoord pleegden en drugs handelden?Well, life can be a riot
Of het is een heel klein stukje vleesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een expert is in grote stukken vlees zo in 1 keer in d'r keel te steken?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van een worst hap je makkelijk een stuk af, van een biefstuk niet.![]()
![]()
Nee dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt alleen je hebt totaal geen vastigheid met die manier van huren. kan als je alternatief hebt om op terug te vallen. dan zou ik het altijd doen nl.
Als je weet van oke, ik moet er nu uit. Ik kan tijdelijk even bij vrienden terecht of ouders, dan is het prima te doen.
Maar als je dat niet hebt zou ik nog eerder particulier huren.Well, life can be a riot
Dus je houdt niet zo van belegen oude worstjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met verse worst heb ik minder moeite ja![]()
het licht eraan in welk metafoor er gesproken wordt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Of het is een heel klein stukje vlees
Maar het kan kloppen![]()
![]()
https://www.bd.nl/binnenl(...)nd-en-mooi~a2c30f5b/quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:45 schreef kree het volgende:
had belooft om ff te kijken![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Een cocktailworstje?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Of het is een heel klein stukje vlees![]()
@Grrrrrrrr ik moest je helpen herinneren dat je een gedicht neer moest plempen hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van een worst hap je makkelijk een stuk af, van een biefstuk niet.![]()
context
Smile, it's free therapy.![]()
Dat zal waarschijnlijk erg pijn doen als @DJMO zo'n dingetje helemaal in haar mond stoptquote:
Ik zou zelf ook geen prikkertje in mijn worst willen hebben![]()
Ik ook meestal maar net niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat jij wil is niet zo belangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk erg pijn doen als @:djmo zo'n dingetje helemaal in haar mond stopt
Ik zou zelf ook geen prikkertje in mijn worst willen hebben![]()
![]()
Ik zit alleen op de laptop niet mobiel.Don't follow me. I am lost too
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik er ook al heb neergezet (foto komt van Facebook) ben ik nooit zo van foto's van mezelf ophangen, vind dat raar en ben nou niet zo te spreken over m'n hoofd
Maar m'n moeder kwam hier mee aanzetten als verrassing en vind 'm daar op de muur nog bést wel tof. Vind het sowieso wel een toffe actiefoto van 't optreden met de band waar ik in speelWell, life can be a riot
Ik zit op een.stoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:54 schreef RedShoe het volgende:
Ik zit alleen op de laptop niet mobiel.![]()
Ik heb het over het verschil tussen een verse worst en biefstuk.quote:
Niks dubbelzinnigs aan
Ik heb er één en ik ben er trots op
Blijkbaar welWell, life can be a riot
Issie nou zijn temperatuur aan het meten?quote:
LIF / Poll: Hoe meet jij anno 2025 je lichaamstemperatuur?![]()
Nee, hij is z'n schroevendraaier aan het showen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Issie nou zijn temperatuur aan het meten?
LIF / Poll: Hoe meet jij anno 2025 je lichaamstemperatuur?![]()
![]()
DDe stoeferquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is z'n schroevendraaier aan het showen!![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Issie nou zijn temperatuur aan het meten?
LIF / Poll: Hoe meet jij anno 2025 je lichaamstemperatuur?
Ik post die maar niet in LIF![]()
![]()
Voor een olifant?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik post die maar niet in LIFDon't follow me. I am lost too
Auwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor die trol die dat topic heeft geopend.
Net thuis, ik geloof dat ik de Bolkes al hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
@:Grrrrrrrr ik moest je helpen herinneren dat je een gedicht neer moest plempen hier![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
Ja hoor, daar zijn ze al. Een kleine rijm voor de Bolkkoning @JustinK
:"Op het eerste gezicht lijkt de eindscore wat karig!"
:"Maar zo'n conclusie is toch wel erg voorbarig!"
:"Februari is altijd aan de korte kant!"
:"En onze kampioen moet zo ondertussen ook bijna door vermoeidheid zijn overmand!"
:"Andere bolkers kunnen al maanden niks beginnen!"
:"Tegen de CHAMP die maar titels blijft winnen!"
:"Daarom roepen wij allen in koor!"
:"Nice gedaan @JustinK hij is weer verdiend hoor!"
![]()
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN FEBRUARI JUSTIN!1!!!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nouja weet ik niet, ik hoor beetje wat ik hoor natuurlijk, feit is dat collega gewoon een contract heeft voor tijdelijk en wanneer het weg moet moet ie weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel gewoon een leugentje van haar naar mij toe om sympathie te krijgen zo van "kijk eens hoe zwaar ik het heb miemiemiemiemie" maar ergens wil ik het wel geloven. Flats zijn van 1968, Over 2 jaar zijn ze bijna 60 jaar oud.
Weet ook niet hoezo er van 8 naar 2 jaar gegaan is, maar zolang het er op vooruit gaat en de huidige bewoners nieuwe woningen krijgen? Dan is't alleen maar positief.
Wie weet.
Straks duurt 't nog wel tot 2030.
Dus kan 2 jaar zijn 5 of 10, totdat ze dat rond hebben, dat is het verneukerative van anti-kraak huren, je hebt geen vastigheid iig,. voor nu staan ze op de markt voor 450 de maand. Weet niet wie het doet. maar mocht iemand interesse hebben dan vraag ik even de instantie na die dat regelt.
JUSTINK HEEFT WEER GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt ja, hoewel het laatste tijd is er meer aan de hand als eerder wel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat hele stuk daar met die 3 torenflats + flats boven 't winkelcentrum is ei-genlijk een grote tokkiecentrale om het even zo te noemen. Er is al-tijd wel wat aan de hand. In de 5 maanden dat ik daar was heb ik echt minstens 8x politie gehoord en harde knallen. En dan was ik er (op 1x 3 weken achter elkaar na) alleen de weekenden.
Niet dat het levensgevaarlijk is daar dus. Maar vaak als er wat is, dan is het in die buurt in Katwijk.Do what you love, love what you do!![]()
Tevens bolkDon't follow me. I am lost too
ik heb gezien heb heeeeele lange sluiter foto gemaakt met mobielquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bd.nl/binnenl(...)nd-en-mooi~a2c30f5b/Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hoor, daar zijn ze al. Een kleine rijm voor de Bolkkoning @:JustinK
:"En onze kampioen moet zo ondertussen ook bijna door vermoeidheid zijn overmand!"
:"Nice gedaan @:JustinK hij is weer verdiend hoor!"
![]()
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN FEBRUARI JUSTIN!1!!!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!"
![]()
![]()
Rob!quote:Don't follow me. I am lost too
Het zou hem sieren, als hij eens een ander een kans zou geven.
Maar dat verwacht ik niet.Don't follow me. I am lost too
Het is voor dat geld echt een buitenkansje, eerlijk!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet ik niet, ik hoor beetje wat ik hoor natuurlijk, feit is dat collega gewoon een contract heeft voor tijdelijk en wanneer het weg moet moet ie weg.
Dus kan 2 jaar zijn 5 of 10, totdat ze dat rond hebben, dat is het verneukerative van anti-kraak huren, je hebt geen vastigheid iig,. voor nu staan ze op de markt voor 450 de maand. Weet niet wie het doet. maar mocht iemand interesse hebben dan vraag ik even de instantie na die dat regelt.Well, life can be a riot
Kreeg die indruk daar wel inderdaad, dat daar mensen zaten met wat meer problemen, er was al-tijd ook wel wat qua drank/drugs voor de hoofdingang van die flat etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja, hoewel het laatste tijd is er meer aan de hand als eerder wel moet ik zeggen.
Niet dat het levensgevaarlijk is daar dus. Maar vaak als er wat is, dan is het in die buurt in Katwijk.Well, life can be a riot
Never aloneDon't follow me. I am lost too
als je alternatief hebt als het ineens opzegt zeker wel iddquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is voor dat geld echt een buitenkansje, eerlijk!
nou 100% waar dat. maar het is ook niet zo dat ik daar niet meer durf rond te lopen of dat het gevaarlijk is voor rest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeg die indruk daar wel inderdaad, dat daar mensen zaten met wat meer problemen, er was al-tijd ook wel wat qua drank/drugs voor de hoofdingang van die flat etc.
Het is vooral onderling dingen die daar spelen en beetje het gaajes opgespaard tijden. Denk niet als je er rondje loopt dat je gelijk bang hoeft te zijn. Het is een wijk met criminelen zonder meer. maar niet een criminele wijk denk.Do what you love, love what you do!![]()
laat ik het sterker zeggen nog. loop liever 10 rondjes daar rond die torenflats. als bv een den haag Holland spoor midden in de nachtDo what you love, love what you do!![]()
Dance dance dancequote:
![]()
![]()
Mooi gezegd. Het is een wijk met mensen met criminaliteit in zich en er zit van alles qua lagen van bevolking.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou 100% waar dat. maar het is ook niet zo dat ik daar niet meer durf rond te lopen of dat het gevaarlijk is voor rest.
Het is vooral onderling dingen die daar spelen en beetje het gaajes opgespaard tijden. Denk niet als je er rondje loopt dat je gelijk bang hoeft te zijn. Het is een wijk met criminelen zonder meer. maar niet een criminele wijk denk.
Mijn ex was afgestudeerd in 2 talen, had een fantastische baan.
Onder haar woonde een vent die de he-le- dag door karaoke zong van de ochtend tot de avond, bierflesjes voor de deur achterliet en peuken.
Naast haar een gezin met 3 kinderen die al-tijd super vriendelijk waren. En een paar huizen daarnaast een oud vrouwtje met een hond waar ik regelmatig een praatje mee maakte.
Enige wat ik daar niet deed was in de avond rondlopen. Voelde me niet super fijn daar
Well, life can be a riot
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:29 schreef kree het volgende:
laat ik het sterker zeggen nog. loop liever 10 rondjes daar rond die torenflats. als bv een den haag Holland spoor midden in de nacht
Loop 10x liever daar een rondje door de wijk dan in de Schilderswijk of de Bijlmer.Well, life can be a riot
![]()
Ach met een patertje er bij valt het wel mee!quote:
Overigens vertelde de mama van Mini-ToT me gisteren dat ze patertjes voor hem gekocht had!![]()
![]()
Valt allemaal wel mee. Komt sowies onder een ander domein te hangen en maak dan een tijdelijke doorverwijzing vanaf de oude url naar de nieuwe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serverintegratie is niet makkelijk. Je hebt al domain name gedoe. Die database overzetten is 1 ding, alle scripting eromheen moet ook allemaal maar matchen. Breek me de bek niet open over eventuele library verschillen. Als FOK op een ander linux distributie draait als Bondage zijn server, dan kan dat al best lastig worden.
Ik ga voor de tools zoals Mycroft, stats en DTS een nieuwe VM op een server van FOK inrichten met een up-to-date OS en installeer alles wat verder benodigd is.
Aanpassen van de tooling zodat het gebruik gaat maken van de FOK DB valt ook best mee, Mycroft was destijds ook erg makkelijk en kan eea daarvan hergebruiken voor het indexeren van stats en dergelijke.
Zodra we hardware vrij hebben ga ik ermee aan de gang, wil het graag zsm overgezet hebben zodat het van mijn server af kan.![]()
definiëer patertjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met een patertje er bij valt het wel mee!
Overigens vertelde de mama van Mini-ToT me gisteren dat ze patertjes voor hem gekocht had!D
![]()
Steeds harder...quote:Don't follow me. I am lost too
Mooi gedaan bolkes en Grrrrrrrr. Hij staat er weer inquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Ff gamen en dan straks mijn dochter ophalen van kindercarnaval. Val alleen zelf bijna al in slaap
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh, @Harrie noemt een biertje een patertje.quote:
En de mama van Mini-ToT is nog niet zo goed met de Nederlandse taal, en ze bedoelde poffertjes!
Ik heb haar wel ff verteld dat ze dan ook poedersuiker nodig had.![]()
![]()
Danku dankuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Prachtig gedicht weer![]()
![]()
![]()
![]()
Neem een opkoekertjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ff gamen en dan straks mijn dochter ophalen van kindercarnaval. Val alleen zelf bijna al in slaap![]()
![]()
Heb een uurtje terug er 3 gegeten. Vanmiddag tijdens pauze vh werk een pak gekocht
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trust NobodyDon't follow me. I am lost too
Ja met carnaval, ik neem aan dat kinderen komende maandag verkleed naar school mogen gaan?
Van de school van Mini-ToT heb ik hier niets over gehoord, en de andere ouders die ik er over sprak, weten ook van niks.![]()
Patertjes zijn vloeibaar hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:40 schreef StevenHyde het volgende:
Heb een uurtje terug er 3 gegeten. Vanmiddag tijdens pauze vh werk een pak gekocht![]()
![]()
Vanmiddag gehaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:40 schreef StevenHyde het volgende:
Heb een uurtje terug er 3 gegeten. Vanmiddag tijdens pauze vh werk een pak gekocht
ja snap je, nu loop ik daar nog en heb gelopen, omdat broertje woonde tegenover boven winkelcentrum en oefenruimte. Denk niet dat het onveilig is, zo heb ik het nooit gevoeld trouwens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Het is een wijk met mensen met criminaliteit in zich en er zit van alles qua lagen van bevolking.
Mijn ex was afgestudeerd in 2 talen, had een fantastische baan.
Onder haar woonde een vent die de he-le- dag door karaoke zong van de ochtend tot de avond, bierflesjes voor de deur achterliet en peuken.
Naast haar een gezin met 3 kinderen die al-tijd super vriendelijk waren. En een paar huizen daarnaast een oud vrouwtje met een hond waar ik regelmatig een praatje mee maakte.
Enige wat ik daar niet deed was in de avond rondlopen. Voelde me niet super fijn daar
En nog niet, maar net wat je zegt. het is een mengelmoes daar van mensen die er wonen. En die hebben niet allemaal de beste achtergrond, ook met goeie trouwens.
Over het algemeen zou ik zeggen, je hoeft je niet zorgen maken daar om rond te lopen.
Hoewel er wel veel shit gebeurt en weet iedereen, maar is niet zo zeer op mensen die er langs lopen oid beroven/bedrijgen. het is meer onder die flat-bewoners en bezoekers.
naja kan ik nog mee leven. maar tis beter dat het tegen de grond gaat. gedateerd sowieso en kan beter wel onderhand.
Maar denk echt niet en sowieso niet in katwijk als je alleen bent dat je je ergens onveilig hoeft te voelen.
Althans ik heb het nooit meegemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Snel gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gedaan bolkes en Grrrrrrrr. Hij staat er weer in
Mooi gebolkt weer pik!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku danku![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koekie koekie
SpritSpritsquote:
![]()
Nee Katwijk is over het algemeen wel een dorp waar weinig echt extreme dingen gebeuren volgens mij. Het is inderdaad iets wat vaak onder de radar gehouden word.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap je, nu loop ik daar nog en heb gelopen, omdat broertje woonde tegenover boven winkelcentrum en oefenruimte. Denk niet dat het onveilig is, zo heb ik het nooit gevoeld trouwens.
En nog niet, maar net wat je zegt. het is een mengelmoes daar van mensen die er wonen. En die hebben niet allemaal de beste achtergrond, ook met goeie trouwens.
Over het algemeen zou ik zeggen, je hoeft je niet zorgen maken daar om rond te lopen.
Hoewel er wel veel shit gebeurt en weet iedereen, maar is niet zo zeer op mensen die er langs lopen oid beroven/bedrijgen. het is meer onder die flat-bewoners en bezoekers.
naja kan ik nog mee leven. maar tis beter dat het tegen de grond gaat. gedateerd sowieso en kan beter wel onderhand.
Maar denk echt niet en sowieso niet in katwijk als je alleen bent dat je je ergens onveilig hoeft te voelen.
Althans ik heb het nooit meegemaakt.
Vind het ook goed dat 't tegen de vlakte gaat want het is oud, niet geisoleerd, en denk dat de rek er wel uit is.
Maar goed dat zeg ik, woon in een appartementen complex wat nog geen 8 jaar oud is
Well, life can be a riot
Bolk offDon't follow me. I am lost too
Netflixen
Goed zat voor de titelquote:
Gefeliciteerd Bolkkingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku danku![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt. maar denk ook nog wel over het algemeen, en dan moet je het ff over de "echte" katwijkers hebben. Dat die hje ten hulp zouden schieten hoor als er wat is. Allemaal grote bek, klein hartje. Dat is het wel beetje van oudsher.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Katwijk is over het algemeen wel een dorp waar weinig echt extreme dingen gebeuren volgens mij. Het is inderdaad iets wat vaak onder de radar gehouden word.
Vind het ook goed dat 't tegen de vlakte gaat want het is oud, niet geisoleerd, en denk dat de rek er wel uit is.
Maar goed dat zeg ik, woon in een appartementen complex wat nog geen 8 jaar oud is
En goed kan nog uren over doorpraten over wat die erover vinden en immigratie en etc etc,. maar dat ga ik niet doen,. het is wat het is. En mentaliteit en meen ik echt en zo is hoe de gemiddelde Katwijker denkt.
Als ze zich maar gewoon gedragen en meedoen, dan geen probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Toeval. Kijk heel af en toe even omdat ik je gementiond had. Lig met boezemfibrilleren op de bank de hele middag al. En dacht ineens dat ik je wat beloofd had. En toen ik net keek stond hij er al dus geijk maar even gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was er ook een stuk minder. Even een maandje rustig voor de maand maart. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry Dot, wtf is boezem defiblireren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toeval. Kijk heel af en toe even omdat ik je gementiond had. Lig met boezemfibrilleren op de bank de hele middag al. En dacht ineens dat ik je wat beloofd had. En toen ik net keek stond hij er al dus geijk maar even gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt inderdaad, denk dat veel Katwijkers precies denken zoals jij zegt. Ze hebben een grote bek, maar als het er op aankomt dan staan ze gewoon voor je klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar denk ook nog wel over het algemeen, en dan moet je het ff over de "echte" katwijkers hebben. Dat die hje ten hulp zouden schieten hoor als er wat is. Allemaal grote bek, klein hartje. Dat is het wel beetje van oudsher.
En goed kan nog uren over doorpraten over wat die erover vinden en immigratie en etc etc,. maar dat ga ik niet doen,. het is wat het is. En mentaliteit en meen ik echt en zo is hoe de gemiddelde Katwijker denkt.
Als ze zich maar gewoon gedragen en meedoen, dan geen probleem.
Beetje net als woonwagenbewoners. Die hebben vaak ook gewoon een grote bek maar als je ze een beetje leert kennen staan ze ook gewoon voor jou klaarWell, life can be a riot
Gekke Dotquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er ook een stuk minder. Even een maandje rustig voor de maand maart. 🤣![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toeval. Kijk heel af en toe even omdat ik je gementiond had. Lig met boezemfibrilleren op de bank de hele middag al. En dacht ineens dat ik je wat beloofd had. En toen ik net keek stond hij er al dus geijk maar even gedaan.![]()
![]()
![]()
Kunnen we mooi op de troon zitten samen. Jij met een bak thee, ik met een bak koffie. En samen kijken naar onze onderbolkersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja of die hele vergelijking zo opgaat weet ik niet. maar idd tis beetje het dorpse of samenhorigheid. hoewel dat gaat ook wel wat weg hoor laatste jaren. maar dat is het idee wss wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, denk dat veel Katwijkers precies denken zoals jij zegt. Ze hebben een grote bek, maar als het er op aankomt dan staan ze gewoon voor je klaar.
Beetje net als woonwagenbewoners. Die hebben vaak ook gewoon een grote bek maar als je ze een beetje leert kennen staan ze ook gewoon voor jou klaarDo what you love, love what you do!![]()
Dan is je hart van slag. Raast als een gek door je lijf. En heel onregelmatig. Tis net of er een drumband in je borstkast zit die ongelijk spelen zo voelt dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
sorry Dot, wtf is boezem defiblireren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen we mooi op de troon zitten samen. Jij met een bak thee, ik met een bak koffie. En samen kijken naar onze onderbolkers![]()
![]()
![]()
owh ik dacht aan borsten in de zin van tieten. hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is je hart van slag. Raast als een gek door je lijf. En heel onregelmatig. Tis net of er een drumband in je borstkast zit die ongelijk spelen zo voelt dat.
Maar oke, zenuwachtig dan of hoe komt?Do what you love, love what you do!![]()
maar ok boezem hart spier daar ging het om, nu snap ik het wel. maarre dat is niet best meestal?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee heb dat regelmatig. Ik kreeg 6 eters. Was friet aan het snijden en voorbakken en boem begint hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik dacht aan borsten in de zin van tieten. hahaha
Maar oke, zenuwachtig dan of hoe komt?
Gelijk medicijnen ingenimen maar tot nu toe helpt het niet. Een huis vol volk is dan ook niet fijn. Kan dan heel weinig hebben wil dan echt rust.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft toch niet. Je kan ook niet alles weten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch heb ik je er hier vaker over gehoord herinner ik me nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb dat regelmatig. Ik kreeg 6 eters. Was friet aan het snijden en voorbakken en boem begint het
Gelijk medicijnen ingenimen maar tot nu toe helpt het niet. Een huis vol volk is dan ook niet fijn. Kan dan heel weinig hebben wil dan echt rust.
Mss moet je dan beetje oppassen met dingen om te doen, hoewel je ze zelf wel wil?
Het lijkt mij beetje dat je er toch stress door krijgt ofzo, want anders zou je dit niet vertellen?Do what you love, love what you do!![]()
Mijn collega heeft dat ook en moet dan om de zoveel maanden in het ziekenhuis een schok krijgen om je hart weer in een bepaald ritme te krijgen. Weet niet of dat precies hetzelfde is maar klinkt alsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die ligt dan soms met een hartslag boven de 100 in bed tijdens ruststand.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doodeng.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toeval. Kijk heel af en toe even omdat ik je gementiond had. Lig met boezemfibrilleren op de bank de hele middag al. En dacht ineens dat ik je wat beloofd had. En toen ik net keek stond hij er al dus geijk maar even gedaan.
Geen stress het is een eng gevoel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
toch heb ik je er hier vaker over gehoord herinner ik me nu?
Mss moet je dan beetje oppassen met dingen om te doen, hoewel je ze zelf wel wil?
Het lijkt mij beetje dat je er toch stress door krijgt ofzo, want anders zou je dit niet vertellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
door stress gaan hoop mensen dood enzo he? ik denk mss is dat nog erger als kanker wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er een keer voor in het ziekenhuis gelegen. En vlak voor de klap was het ineens over. Dus dat geluk heb ik nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:58 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn collega heeft dat ook en moet dan om de zoveel maanden in het ziekenhuis een schok krijgen om je hart weer in een bepaald ritme te krijgen. Weet niet of dat precies hetzelfde is maar klinkt alsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn pa had dit, toen hebben ze zijn hart gereset in ziekenhuis. Ff stil leggen en weer aanslingeren, heeft hij daarna nooit meer last van gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen stress het is een eng gevoel.Lach met een schone bips![]()
Kan geen kwaad. Het enige nadeel is dat het bloedpropjes naar je hersenen kan schieten. Maar daar slik ik preventief bloedverdunners voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sjah dat..... Ik heb het ook wel, wil ik weer te veel en omdat ik allemaal wel wil. Maar het put me soort van uit. Maar is de afweging die je moet maken. ik trek bv drie bandjes per week niet meer terwijl ik oh zo graag zou willenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen stress het is een eng gevoel.
of op werk helemaal de focking beste zijn
of opleidingen halen etc. jeeeeeh.
nou ik ben er aardig op terug gekomen, doe mijn ding wel en als er wat kan doe ik wat,. strever ben ik allang niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Komt niet door stress althans hier niet. Zijn best veel mensen die dit hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
door stress gaan hoop mensen dood enzo he? ik denk mss is dat nog erger als kanker wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En hoi, ik rol er pas net in hier. Laatste avond van de maand dus kwam eigenlijk alleen checken of ik gewonnen had deze maand
Lach met een schone bips![]()
Dan heeft hij echt geluk gehad. Fijn voor je pa. Hoop dat hij het ook nooit meer krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn pa had dit, toen hebben ze zijn hart gereset in ziekenhuis. Ff stil leggen en weer aanslingeren, heeft hij daarna nooit meer last van gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bedoel in algemeen he.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt niet door stress althans hier niet. Zijn best veel mensen die dit hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Je voelt je eigenlijf dat geeft het wel aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
sjah dat..... Ik heb het ook wel, wil ik weer te veel en omdat ik allemaal wel wil. Maar het put me soort van uit. Maar is de afweging die je moet maken. ik trek bv drie bandjes per week niet meer terwijl ik oh zo graag zou willen
of op werk helemaal de focking beste zijn
of opleidingen halen etc. jeeeeeh.
nou ik ben er aardig op terug gekomen, doe mijn ding wel en als er wat kan doe ik wat,. strever ben ik allang niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoi. Jij hebt altijd gewonnen 😘quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
En hoi, ik rol er pas net in hier. Laatste avond van de maand dus kwam eigenlijk alleen checken of ik gewonnen had deze maand
Hij is in 2018 overleden, aan heel wat anders overigens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft hij echt geluk gehad. Fijn voor je pa. Hoop dat hij het ook nooit meer krijgt.Lach met een schone bips![]()
nou als je alleen daarvoor komt, dan zie je de TT maarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
maar hoi
En?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
O sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is in 2018 overleden, aan heel wat anders overigens.
Ik prijs mn geluk met zo'n broeder als jijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog minder geluk hier dan in de staatsloterij![]()
![]()
ik heb beetje terug geschakeld wel iig want kon wel meer iig wat ze wel wilden bedrijf, maar geen zin in, van af begin aan all trouwens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je voelt je eigenlijf dat geeft het wel aan.
En wil niet zeggen kan nooit, maar ik groei er liever rustiger in als ineens ergens in gegooid worden. trouwens sowieso altijd de betere manier. vanaf onderop opgroeien.Do what you love, love what you do!![]()
Ik prijs mijn geluk dat het druk is op werk en de dagen snel gaan, nog 90 dagen te gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik prijs mn geluk met zo'n broeder als jij![]()
En dromen doe ik van jou, dat is geen geluk maar een gevoel.Lach met een schone bips![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik prijs mijn geluk dat het druk is op werk en de dagen snel gaan, nog 90 dagen te gaan![]()
En dromen doe ik van jou, dat is geen geluk maar een gevoel.![]()
90 dagen.. dat is voorbij voor je er erg in hebt![]()
![]()
Is volgens mij ook beter. Ze zeggen niet voor niets dat hardlopers doodlopers zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb beetje terug geschakeld wel iig want kon wel meer iig wat ze wel wilden bedrijf, maar geen zin in, van af begin aan all trouwens.
En wil niet zeggen kan nooit, maar ik groei er liever rustiger in als ineens ergens in gegooid worden. trouwens sowieso altijd de betere manier. vanaf onderop opgroeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik neem ook even een "bloedverdunner" voor de schrik hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan geen kwaad. Het enige nadeel is dat het bloedpropjes naar je hersenen kan schieten. Maar daar slik ik preventief bloedverdunners voor![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem ook even een "bloedverdunner" voor de schrik hoor.![]()
Proost!
![]()
![]()
Verstandig welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Proost geniet er lekker van. Ga je nog carnaval vieren? En hoe staat het met de meet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem ook even een "bloedverdunner" voor de schrik hoor.
I know, en beter weer de komende tijd. Het leven is mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze man he![]()
90 dagen.. dat is voorbij voor je er erg in hebt
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
klopt zzp project managers die hebben dit helaas niet. en vullen hun zakken en verbaasd over hoeveel die betaald krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij ook beter. Ze zeggen niet voor niets dat hardlopers doodlopers zijn
leveren kut product af btw voor ons die het moeten onderhouden. maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Want niemand uitvoerend en in dienst is het er mee eens, daarom heb ik me aangemeld voor ondernemingsraad.Do what you love, love what you do!![]()
Jaar genieten hoor. En de dagen worden weer langerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, en beter weer de komende tijd. Het leven is mooi![]()
![]()
Maar wel heel naar. Hoop dat je snel weer rustiger mag voelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er een keer voor in het ziekenhuis gelegen. En vlak voor de klap was het ineens over. Dus dat geluk heb ik nog.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij bent altijd zo'n nuchtere jongen geblevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dafuq! Ik ben nog nuchter..... Ik heb nooit geluk![]()
![]()
Heb je daar al iets over gehoord?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt zzp project managers die hebben dit helaas niet. en vullen hun zakken en verbaasd over hoeveel die betaald krijgen
leveren kut product af btw voor ons die het moeten onderhouden. maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Want niemand uitvoerend en in dienst is het er mee eens, daarom heb ik me aangemeld voor ondernemingsraad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bedragen btw
projectmanager E80
Specialist daarover E120
Etra op detail E180
En noem geen rare bedragen nu. zijn bruto per uur
ik per uur bruto. E30 ongeveer.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dafuq! Ik ben nog nuchter..... Ik heb nooit geluk![]()
![]()
Nou liever niet.... Maar na werk eerst bij moeders langs want is weekend bijna geen doen daar te komen door de carnaval zonder iemand dood te fietsen zo hard als ik gaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo'n nuchtere jongen geblevenEn daarna boodschappen voor weekend gedaan want ook drama door de carnaval. Dus net de 1e open
En je tankt E10?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef kree het volgende:
bedragen btw
projectmanager E80
Specialist daarover E120
Etra op detail E180
En noem geen rare bedragen nu. zijn bruto per uur
ik per uur bruto. E30 ongeveer.![]()
Je kan je nog gewoon aanmelden dottert!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost geniet er lekker van. Ga je nog carnaval vieren? En hoe staat het met de meet?![]()
Meetupdate van 28-02-2025:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En ik ga dit jaar geen carnaval vieren, even rustig aan doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HUP twee, drie, vier! HUP twee, drie, vier....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben begonnen, ben begonnen. Zet me niet zo onder druk man![]()
![]()
Laat m je smaken, je hebt het verdiendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou liever niet.... Maar na werk eerst bij moeders langs want is weekend bijna geen doen daar te komen door de carnaval zonder iemand dood te fietsen zo hard als ik gaEn daarna boodschappen voor weekend gedaan want ook drama door de carnaval. Dus net de 1e open
![]()
![]()
Verdiend of niet, smaken doet iequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat m je smaken, je hebt het verdiend
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan je nog gewoon aanmelden dottert!![]()
Meetupdate van 28-02-2025:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Misschien kom ik wel onverwachts binnen. toet toet hier is jullie benidormbastard dottertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te gek gemaakt de afgelopen tijd?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik ga dit jaar geen carnaval vieren, even rustig aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I meet you halfway, right at the borderline that's where I'm gonna stay for youuuuuuuquote:Lach met een schone bips![]()
Als Jij komt vlieg ik voor een dag weer op en neer naar Nederland.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel onverwachts binnen. toet toet hier is jullie benidormbastard dottert
(sorry, dat is zelfs mij een te duur grapje om te doen)Lach met een schone bips![]()
Woon jij niet in Nederland?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als Jij komt vlieg ik voor een dag weer op en neer naar Nederland.....
(sorry, dat is zelfs mij een te duur grapje om te doen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel aan m'n kop de afgelopen maanden, was nogal stressvol allemaal en nog steeds. Dus beetje de tijd nemen om op te laden en daar past helemaal naar de klote gaan met carnaval eventjes niet bijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te gek gemaakt de afgelopen tijd?
Jawel, nog wel en als alles goed gaat heb ik nog vakantie maar vlieg 29 Mei naar Thailand. Als alles kut loopt zou ik eventueel wel kunnen komen want dan is mijn moeder overleden en cancel ik ticket om alles hier af te handelen en vertrek daarna wel voorgoed naar Thailand.quote:Lach met een schone bips![]()
Hij is dan net 2 dagen op vakantiequote:
O dat is minder Grrrrrr. Wel goed voor je zelf zorgen hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel aan m'n kop de afgelopen maanden, was nogal stressvol allemaal en nog steeds. Dus beetje de tijd nemen om op te laden en daar past helemaal naar de klote gaan met carnaval eventjes niet bij
Doe ik, door carnaval even over te slaan dus. Ga morgen wel nog naar de bios en heb zondag nog een concert. Maar daar gaan we het ook niet te gek maken, wel een paar koude paters uiteraard maar geen extremenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Grrrrrr. Wel goed voor je zelf zorgen he
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, nog wel en als alles goed gaat heb ik nog vakantie maar vlieg 29 Mei naar Thailand. Als alles kut loopt zou ik eventueel wel kunnen komen want dan is mijn moeder overleden en cancel ik ticket om alles hier af te handelen en vertrek daarna wel voorgoed naar Thailand.![]()
![]()
Geen leuke tijd die je tegemoet gaat. Sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, nog wel en als alles goed gaat heb ik nog vakantie maar vlieg 29 Mei naar Thailand. Als alles kut loopt zou ik eventueel wel kunnen komen want dan is mijn moeder overleden en cancel ik ticket om alles hier af te handelen en vertrek daarna wel voorgoed naar Thailand.![]()
Hoe kom je zo bij Thailand?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil trouwens dat liedje niet eens als onwijs christelijke motivatie brengen.
bekijk het eens als gewoon in algemeen? ik herken me er aardig in wel.Do what you love, love what you do!![]()
Leuke dingen in het vooruitzicht. Is dan ook beter dan je laveloos te zuipen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik, door carnaval even over te slaan dus. Ga morgen wel nog naar de bios en heb zondag nog een concert. Maar daar gaan we het ook niet te gek maken, wel een paar koude paters uiteraard maar geen extremenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, kom er eigenlijk al sinds 2008 ieder jaar 1 of 2 keer. Is mijn 2e huis geworden. En meeste van mijn vrienden wonen er inmiddels ook alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen leuke tijd die je tegemoet gaat. Sterkte![]()
Hoe kom je zo bij Thailand?![]()
En geen leuke tijd tegemoet gaan, het is net hoe je het bekijkt. Als je je moeder ziet aftakelen en er niks meer van over is als de sterke vrouw die ze altijd was? Dan denk ik, slaap snel in man en ga naar pa.Lach met een schone bips![]()
al met al muzikaal ben ik er sowieso fan van.
over de tekst mogen jullie zelf denken
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: