SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Rijdt die wel met de staking?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker vanaf Roosendaal boemeltje naar Antwerpensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
ga je lekker carnavallen met je meissie poentje?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen optocht kijken. Dat is het wel.:')![]()
Ik hang altijd de vlag halfstok tijdens carnaval.Don't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hier in Amersfoort is helemaal geen carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:35 schreef RedShoe het volgende:
Ik hang altijd de vlag halfstok tijdens carnaval.:')![]()
Deprimerend gedoe.Don't follow me. I am lost too
.
Tell me, is it just a dream?![]()
Jaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
quote:quote:Vanaf vrijdag 21 februari 22:00 uur tot en met zondag 2 maart is er een staking van spoorwegpersoneel in België. Houd rekening met uitval van treinen. Kijk voor meer informatie op de site van NS International. Plan je reis kort voor vertrek in de reisplanner voor het meest actuele advies.![]()
Alsof iedereen in het zuiden carnaval leuk vindt
.
in Petten zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat vieren we hier wel boven de rivierenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fris en Fruitig?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Zou verboden moeten worden, ben der helemaal van de leg af afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
.
ze gooien daar zeker overal de pet naarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je in Petten woont heb je weinig te vierenUw ADH vitamine Worst
Pet afDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb er in ieder geval geen hoge pet van opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze gooien daar zeker overal de pet naar![]()
Fijnquote:
.
Alaafffff alaafffff alaaffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gasly
.
Geen eieren meer nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden, ben der helemaal van de leg af af![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Beetje zus, beetje zo..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
![]()
.
0,0 zelfs geen paaseierenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
.
.
.
Behalve dan het ASOT 2024 anthem vorig jaar met Armin, Ferry en Rubenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
Lang geleden at Rank 1 iets nieuws heeft uitgebracht
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Doodmoe.quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom dan dit in stand houden ?![]()
![]()
Volgens mij werkte alleen Benno de Goeij eraan, maar hebben ze er Rank 1 van gemaaktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Behalve dan het ASOT 2024 anthem vorig jaar met Armin, Ferry en RubenUw ADH vitamine Worst
Het is nu wel heel intens ja dat gebolkDoe eens een stapje terug, lijkt me heftig om er zo mee bezig te zijn
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja geen idee of aan dit nr wat je net postte ook alleen Benno heeft gewerktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij werkte alleen Benno de Goeij eraan, maar hebben ze er Rank 1 van gemaakt![]()
het gaat me er niet om of het intens is
het gaat me om de personen
iedereen mag het spelen zoals deze of gene het wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee jij nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N̈een.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
Het is nu wel heel intens ja dat gebolkDoe eens een stapje terug, lijkt me heftig om er zo mee bezig te zijn
.
.
.
Traag weer.Don't follow me. I am lost too
.
neem aan alle tweequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja geen idee of aan dit nr wat je net postte ook alleen Benno heeft gewerktUw ADH vitamine Worst
Ja, sorryquote:
.
Het is inderdaad weer feest vandaag
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Carnaval?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:13 schreef Grotetijd het volgende:
Het is inderdaad weer feest vandaagDon't follow me. I am lost too
.
TECHNO!!Don't follow me. I am lost too
.
Smoke...Don't follow me. I am lost too
.
Menschen...Don't follow me. I am lost too
.
On the radio...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2676 / +85 / +62 / 12494 / 13191
2. KillemWieft / 1115 / +59 / +27 / 739 / 1116
3. Dr.Mikey / 1003 / +101 / +59 / 1463 / 1858
4. maily / 824 / +14 / +0 / 4003 / 4244
5. _UserName_ / 777 / +62 / +89 / 1183 / 1439
6. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
7. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
8. sp3c / 606 / +21 / +0 / 800 / 986
9. RedShoe / 603 / +87 / +30 / 6239 / 6582
10. DJMO / 465 / +17 / +29 / 1056 / 1315
11. kree / 441 / +0 / +0 / 1960 / 2258
12. Bally-b / 361 / +2 / +11 / 178 / 271
13. mario390 / 360 / +2 / +51 / 539 / 689
14. HappyCharly / 334 / +25 / +10 / 2268 / 2550
15. Lovely / 303 / +38 / +0 / 3035 / 3331
16. Moeraskat / 267 / +33 / +23 / 2671 / 2818
17. Moonlight / 264 / +5 / +0 / 2012 / 2177
18. ToT / 263 / +7 / +10 / 3642 / 3853
19. AardappelSchotel / 263 / +15 / +1 / 2986 / 3243
20. gebrokenglas / 237 / +25 / +8 / 2672 / 2923SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Extra van genieten danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het gegeten heb![]()
![]()
Wat voor koffie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even een kopje koffie ingeschonken.![]()
Theedrinkers hebben het vaak over of ze rooibos, earl grey, oolong, etc etc thee drinkenquote:
Bierdrinkers hebben het vaak over soorten bier of bepaalde merken die ze drinken.
Maar koffiedrinkers drinken "koffie" alsof het niet uitmaakt wat ze drinken. Ik vind dat opmerkelijk![]()
Sommige woorden wel, en met ondertiteling wel..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is het ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Theedrinkers hebben het vaak over of ze rooibos, earl grey, oolong, etc etc thee drinken
Bierdrinkers hebben het vaak over soorten bier of bepaalde merken die ze drinken.
Maar koffiedrinkers drinken "koffie" alsof het niet uitmaakt wat ze drinken. Ik vind dat opmerkelijk![]()
![]()
Ik kwam ooit op een conferentie (in canada) een aantal Zuid-Afrikaanse studenten tegen en we deden een test: ik sprak Nederlands en zij Afrikaans. En we konden elkaar een beetje verstaanquote:![]()
![]()
Oh grappigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kwam ooit op een conferentie (in canada) een aantal Zuid-Afrikaanse studenten tegen en we deden een test: ik sprak Nederlands en zij Afrikaans. En we konden elkaar een beetje verstaanHele conversaties zal wel lastig zijn, want veel woorden zijn toch anders
![]()
Raar dat het al een paar dagen zo traag is en af en toe weer even snel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja en blijkbaar ging het laatst vanzelf weer ineens sneller, zonder dat er iets gedaan isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:07 schreef Lovely het volgende:
Raar dat het al een paar dagen zo traag is en af en toe weer even snel![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Theedrinkers hebben het vaak over of ze rooibos, earl grey, oolong, etc etc thee drinken
Maar koffiedrinkers drinken "koffie" alsof het niet uitmaakt wat ze drinken. Ik vind dat opmerkelijk
Trust nobody![]()
Ik vind het eerder opmerkelijk dat de DTS stats en monitor nog steeds op de prive server van bondage draaien. Kennelijk gaat de integratie met FOK! toch minder makkelijk als gedacht.![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben beide, vanmorgen koffie en nu thee
How can I make this topic about me?![]()
Tsja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
Ik vind het eerder opmerkelijk dat de DTS stats en monitor nog steeds op de prive server van bondage draaien. Kennelijk gaat de integratie met FOK! toch minder makkelijk als gedacht.
Ik heb mijn puntenteller ook nog altijd lopen trouwens. Die haalt braaf om de zoveel uur zijn data op.
Maar nee daardoor is het niet traag hoor!!![]()
Als hij data ophaalt is dat maximaal een minuut dat hij een paar pagina's ophaalt. Daarna vindt alle verwerking lokaal plaats.
Dat kan het echt niet zijn.How can I make this topic about me?![]()
Vanaf woensdag in de aanbieding bij de Plusquote:Op maandag 17 februari 2025 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat de Uno Penotti binnenkort weer eens in de aanbieding komt![]()
![]()
Nou vooruit, ik geloof jequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Als hij data ophaalt is dat maximaal een minuut dat hij een paar pagina's ophaalt. Daarna vindt alle verwerking lokaal plaats.
Dat kan het echt niet zijn.![]()
![]()
Ik zit er aan te denken een bolk-vormige slak maken op het FOK!-logo, maar ben er nu ff te lui voor.![]()
Ja ik zat het me idd af te vragen hoe dat zat! Nog steeds geen verandering dus?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
Ik vind het eerder opmerkelijk dat de DTS stats en monitor nog steeds op de prive server van bondage draaien. Kennelijk gaat de integratie met FOK! toch minder makkelijk als gedacht.![]()
![]()
pfffewwwquote:
* gebrokenglas veegt zich het zweet van zijn voorhoofd.How can I make this topic about me?![]()
Luie donder!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Ik zit er aan te denken een bolk-vormige slak maken op het FOK!-logo, maar ben er nu ff te lui voor.![]()
![]()
Heb spierpijn in me hele donder van het sporten van de afgelopen dagen!quote:
Die Bastognebolk was lastig om te maken.
Ben hier enorm aan het schoonmaken geweest in huis.
En Mini-ToT is weer naar z'n mama toe.![]()
![]()
Serverintegratie is niet makkelijk. Je hebt al domain name gedoe. Die database overzetten is 1 ding, alle scripting eromheen moet ook allemaal maar matchen. Breek me de bek niet open over eventuele library verschillen. Als FOK op een ander linux distributie draait als Bondage zijn server, dan kan dat al best lastig worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat het me idd af te vragen hoe dat zat! Nog steeds geen verandering dus?How can I make this topic about me?![]()
De gemiddelde poster in Forum-, Topic- en Userspellen zal meer bandbreedte gebruiken dan jij, dus dat zal het niet zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan het echt niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat je maar een beetje te stangenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb spierpijn in me hele donder van het sporten van de afgelopen dagen!
Die Bastognebolk was lastig om te maken.
Ben hier enorm aan het schoonmaken geweest in huis.
En Mini-ToT is weer naar z'n mama toe.
Doe rustig aan kerel![]()
![]()
Een behoorlijke kluif dus om gewoon lekker door te kunnen blijven bolken!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serverintegratie is niet makkelijk. Je hebt al domain name gedoe. Die database overzetten is 1 ding, alle scripting eromheen moet ook allemaal maar matchen. Breek me de bek niet open over eventuele library verschillen. Als FOK op een ander linux distributie draait als Bondage zijn server, dan kan dat al best lastig worden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De gemiddelde poster in Forum-, Topic- en Userspellen zal meer bandbreedte gebruiken dan jij, dus dat zal het niet zijnElke DTS topic is bij mij 1 bestand: topic-id.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal de index op van de topic chain. Dat bevat een lijst van de laatste zoveel topics. Ik loop door die index en check voor elke topic-id of ik al een topic-id.html bestand heb, en als ik die heb dan check ik of ik daar lokaal een isclosed tag op heb gezet. Als dat zo is dan heel ik heel die pagina niet eens op, immers er komen geen posts meer bij.
Heb ik nog geen overeenkomende topic-id.html of, als ik die al heb maar er zit nog geen isclosed tag op, dan haal ik die pagina in zijn geheel op.How can I make this topic about me?![]()
I know!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zat je maar een beetje te stangen
Doe rustig aan kerel![]()
![]()
• hoezo domain gedoe? Gewoon de links naar het plaatje aanpassenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serverintegratie is niet makkelijk. Je hebt al domain name gedoe. Die database overzetten is 1 ding, alle scripting eromheen moet ook allemaal maar matchen. Breek me de bek niet open over eventuele library verschillen. Als FOK op een ander linux distributie draait als Bondage zijn server, dan kan dat al best lastig worden.
• hij hoeft geen database om te zetten, want monitor kan na migratie direct van de FOK! database lezen. Dus ook geen scrapen meer van pagina's.
• hij heeft mycroft al omgezet naar een FOK! server, dus hij weet de layout van de tabellen
• hij gebruikt php. Tenzij FOK! een enorm oude versie van die taal gebruikt, zal hij geen problemen hebben met libraries of soorten linux distributie. Ik weet niet wat voor extentie hij gebruikt voor generen van plaatjes, maar lijkt me allemaal reddelijk standaard.
Het grootste obstakel lijkt me "monitor". Het is een cronscript wat in 2 reeksen post en moet toch ergens draaien. Maar misschien heeft FOK! gewoon niet de capaciteit om een plaatje te hosten.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2676 / +85 / +62 / 12494 / 13191
2. KillemWieft / 1115 / +59 / +27 / 739 / 1116
3. Dr.Mikey / 1003 / +101 / +59 / 1463 / 1858
4. maily / 824 / +14 / +0 / 4003 / 4244
5. _UserName_ / 777 / +62 / +89 / 1183 / 1439
6. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
7. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
8. sp3c / 606 / +21 / +0 / 800 / 986
9. RedShoe / 603 / +87 / +30 / 6239 / 6582
10. DJMO / 465 / +17 / +29 / 1056 / 1315
11. kree / 441 / +0 / +0 / 1960 / 2258
12. Bally-b / 361 / +2 / +11 / 178 / 271
13. mario390 / 360 / +2 / +51 / 539 / 689
14. HappyCharly / 334 / +25 / +10 / 2268 / 2550
16. Moeraskat / 267 / +33 / +23 / 2671 / 2818
17. Moonlight / 264 / +5 / +0 / 2012 / 2177
18. ToT / 263 / +7 / +10 / 3642 / 3853
19. AardappelSchotel / 263 / +15 / +1 / 2986 / 3243
20. gebrokenglas / 237 / +25 / +8 / 2672 / 2923De berekende gegevens zijn over de periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-28 15:14:56
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2683 85 67 13191 0.20
2 KillemWieft 1208 59 27 1114 1.08
3 Dr.Mikey 1003 101 59 1855 0.54
4 maily 824 14 0 4244 0.19
5 _UserName_ 777 62 89 1439 0.54
6 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
7 Harrie 622 0 0 2118 0.29
8 RedShoe 602 85 30 6577 0.09
9 sp3c 579 21 0 995 0.58
10 DJMO 465 17 29 1315 0.35
11 kree 443 0 0 2247 0.20
12 mario390 365 2 51 688 0.53
13 Bally-b 361 2 11 271 1.33
14 HappyCharly 337 25 10 2547 0.13
15 Lovely 305 38 0 3327 0.09
16 Moeraskat 268 33 23 2816 0.10
17 AardappelSchotel 265 18 1 3237 0.08
18 Aapje30 264 0 0 2176 0.12
19 ToT 262 7 10 3849 0.07
20 Grotetijd 242 6 0 2437 0.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik bewaarde geen pagina's, maar had 3 tabellen (users, posts, topics) + index tabellen; ik sloeg alleen meta-informatie op, niet de inhoud van de posts. Maar ik volgde een beetje de zelfde logica.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke DTS topic is bij mij 1 bestand: topic-id.html
Ik haal de index op van de topic chain. Dat bevat een lijst van de laatste zoveel topics. Ik loop door die index en check voor elke topic-id of ik al een topic-id.html bestand heb, en als ik die heb dan check ik of ik daar lokaal een isclosed tag op heb gezet. Als dat zo is dan heel ik heel die pagina niet eens op, immers er komen geen posts meer bij.
Heb ik nog geen overeenkomende topic-id.html of, als ik die al heb maar er zit nog geen isclosed tag op, dan haal ik die pagina in zijn geheel op.Pas wel op met die "isclosed" tag. Want als een topic een paar uurtjes op slot gaat en daarna weer open gaat, dan kunnen er wel weer posts bij komen.quote:..isclosed tag op heb gezet. Als dat zo is dan heel ik heel die pagina niet eens op, immers er komen geen posts meer bij.
Maar ik heb al > 3 jaar geen posts![]()
Nee, ik ga hier toch niet in mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
• hoezo domain gedoe? Gewoon de links naar het plaatje aanpassen
• hij hoeft geen database om te zetten, want monitor kan na migratie direct van de FOK! database lezen. Dus ook geen scrapen meer van pagina's.
• hij heeft mycroft al omgezet naar een FOK! server, dus hij weet de layout van de tabellen
• hij gebruikt php. Tenzij FOK! een enorm oude versie van die taal gebruikt, zal hij geen problemen hebben met libraries of soorten linux distributie. Ik weet niet wat voor extentie hij gebruikt voor generen van plaatjes, maar lijkt me allemaal reddelijk standaard.
Het grootste obstakel lijkt me "monitor". Het is een cronscript wat in 2 reeksen post en moet toch ergens draaien. Maar misschien heeft FOK! gewoon niet de capaciteit om een plaatje te hosten.
Ik heb dit soort migratiewerk gedaan dus ik ga zeker geen uitspraken doen van redelijk standaard.
Ow, da's een goeie. Ik houd geen rekening met topics die weer open gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bewaarde geen pagina's, maar had 3 tabellen (users, posts, topics) + index tabellen; ik sloeg alleen meta-informatie op, niet de inhoud van de posts. Maar ik volgde een beetje de zelfde logica.
[..]
Pas wel op met die "isclosed" tag. Want als een topic een paar uurtjes op slot gaat en daarna weer open gaat, dan kunnen er wel weer posts bij komen.
Maar ik heb al > 3 jaar geen posts
Bedankt!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, da's een goeie. Ik houd geen rekening met topics die weer open gaan.
Bedankt!![]()
![]()
![]()
Daar heb ik werkelijk niet aan gedachtquote:
O maar dat is echt even een dingetje.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De berekende gegevens zijn over de periode
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Er zitten soms enorme verschilen tussen de standen van monitor en jouw standen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3331 posts vs 3327 posts.
edit oh tijdsverschil![]()
Misschien denk ik te makkelijk, maar hij heeft het al eerder gedaan met mycroft en dat lijkt me een stuk moeilijker dan een telscript.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier toch niet in mee.
Ik heb dit soort migratiewerk gedaan dus ik ga zeker geen uitspraken doen van redelijk standaard.![]()
Is ook 15:14:56 vs. 14:30 uurquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zitten soms enorme verschilen tussen de standen van monitor en jouw standen.
3331 posts vs 3327 posts.![]()
![]()
En zo worden de puntjes op de i gezet!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk niet aan gedacht
O maar dat is echt even een dingetje.![]()
![]()
Ja, heel bijzonder. Ik heb gecheckt, ik heb wel alle topics van de afgelopen maanden, alle topic-id's zijn opvolgend en aaneengesloten. Maar misschien heb ik niet alle posts. Wat jij zei net, van topics die weer open gaan. Dat kan best een oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zitten soms enorme verschilen tussen de standen van monitor en jouw standen.
3331 posts vs 3327 posts.
We hebben af en toe een topic op slot gehad, na een relletje.How can I make this topic about me?![]()
Ja. Bedacht ik me ook net. En met bv mascara klodder kan komen omdat er diverse posts zijn verwijderd later.quote:![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Ik heb gecheckt, ik heb wel alle topics van de afgelopen maanden, alle topic-id's zijn opvolgend en aaneengesloten. Maar misschien heb ik niet alle posts. Wat jij zei net, van topics die weer open gaan. Dat kan best een oorzaak zijn.
We hebben af en toe een topic op slot gehad, na een relletje.quote:![]()
Ja dat is wellicht verwarrend. Het betekent dat ik wel alle posts heb tot 15:14:56, maar het overzicht telt alleen de punten en totalen tot voor het tijdstip 14:30.quote:
Dit is een query tot echt de laatste seconde:
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2692 85 76 13215 0.20
2 KillemWieft 1208 59 27 1114 1.08
3 Dr.Mikey 1003 101 59 1855 0.54
4 maily 824 14 0 4244 0.19
5 _UserName_ 777 62 89 1439 0.54
6 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
7 Harrie 622 0 0 2118 0.29
8 RedShoe 602 85 30 6577 0.09
9 sp3c 579 21 0 995 0.58
10 DJMO 465 17 29 1315 0.35
11 kree 443 0 0 2247 0.20
12 mario390 365 2 51 688 0.53
13 Bally-b 361 2 11 271 1.33
14 HappyCharly 337 25 10 2548 0.13
15 Lovely 310 38 5 3342 0.09
16 Moeraskat 268 33 23 2816 0.10
17 AardappelSchotel 265 18 1 3237 0.08
18 Aapje30 264 0 0 2176 0.12
19 ToT 262 7 10 3850 0.07
20 Grotetijd 242 6 0 2437 0.10How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo worden de puntjes op de i gezet!![]()
Waar is moonlight gebleven in jouw telling?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht verwarrend. Het betekent dat ik wel alle posts heb tot 15:14:56, maar het overzicht telt alleen de punten en totalen tot voor het tijdstip 14:30.
[ code verwijderd ]![]()
Morgen beginnen we weer op 0 te tellen. Dan zal ik het even strak bijhouden
Is dat niet Aapje30?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is moonlight gebleven in jouw telling?How can I make this topic about me?![]()
Oh goed dat je me er aan herinnert. Tijd dat ik even serieus word, want ik wil nog wel even winnen in Februari.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen beginnen we weer op 0 te tellen. Dan zal ik het even strak bijhouden![]()
Bij Aapjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is moonlight gebleven in jouw telling?![]()
Hoe kan het puntenaantal van Killem zo afwijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht verwarrend. Het betekent dat ik wel alle posts heb tot 15:14:56, maar het overzicht telt alleen de punten en totalen tot voor het tijdstip 14:30.
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohjaik keek even niet verder dan het puntje van mijn (uitermate verfijnde) neus
![]()
![]()
Nog een dingetje dus
Dus als iemand zijn username aan past maar zijn/haar userid blijft dezelfde, dan gaat dat bij mij dus ook anders.How can I make this topic about me?![]()
Dan wacht ik nog even met de mijne aanpassenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een dingetje dus
Dus als iemand zijn username aan past maar zijn/haar userid blijft dezelfde, dan gaat dat bij mij dus ook anders.![]()
![]()
Arm aapje!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een dingetje dus
Dus als iemand zijn username aan past maar zijn/haar userid blijft dezelfde, dan gaat dat bij mij dus ook anders.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohjaik keek even niet verder dan het puntje van mijn (uitermate verfijnde) neus
Uw ADH vitamine Worst
Jammer dat de punten elke keer opnieuw berekend worden. Anders kon ik je zo effe punten erbij gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh goed dat je me er aan herinnert. Tijd dat ik even serieus word, want ik wil nog wel even winnen in Februari.
Ik had hetzelfde. Omdat ik een tabel met usernames had en verder alleen met user-id werkte, paste ik een naam nooit aan als die id eenmaal in die username-tabel zat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een dingetje dus
Dus als iemand zijn username aan past maar zijn/haar userid blijft dezelfde, dan gaat dat bij mij dus ook anders.
Dat is op zich makkelijk op te lossen, maar maakt het net weer ietsjes complexer.![]()
Ja. Ik kan het handmatig even aanpassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Omdat ik een tabel met usernames had en verder alleen met user-id werkte, paste ik een naam nooit aan als die id eenmaal in die username-tabel zat.
Dat is op zich makkelijk op te lossen, maar maakt het net weer ietsjes complexer.
Ik heb 2 tabellen, een STAGING die ik gebruik om een import te doen van de opgehaalde data van de html bestanden. En eentje met USER_POSTS. Voor de rest een aantal VIEWS en queries.
Dan moet ik in die tabellen nu een mix hebben van 1 userid met meerdere usernames: van Aapje30 en Moonlight.How can I make this topic about me?![]()
Maar hoe komt het dat Killem bij jou bijna 100 punten meer heeft?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het handmatig even aanpassen.
Ik heb 2 tabellen, een STAGING die ik gebruik om een import te doen van de opgehaalde data van de html bestanden. En eentje met USER_POSTS. Voor de rest een aantal VIEWS en queries.
Dan moet ik in die tabellen nu een mix hebben van 1 userid met meerdere usernames: van Aapje30 en Moonlight.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dank voor deze mededelingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vanaf woensdag in de aanbieding bij de Plus
Hopelijk een beetje een nette aanbieding, soms koop ik dingen met aanbiedingskaartje en zie ik achteraf dat het net 10 cent scheelt(jaja, eigen schuld
moet ik maar ik beter kijken)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En dat kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het handmatig even aanpassen.
Dan moet ik in die tabellen nu een mix hebben van 1 userid met meerdere usernames: van Aapje30 en Moonlight.
Aapje30 en Moonlight komt 2x voor in de tabel met dezelfde user_id. Dan is dat mysterie ook opgelost.How can I make this topic about me?![]()
Dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat Killem bij jou bijna 100 punten meer heeft?
Ik ga het morgen strak bijhouden, dan zijn verschillen sneller te constateren.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank voor deze mededeling
Hopelijk een beetje een nette aanbieding, soms koop ik dingen met aanbiedingskaartje en zie ik achteraf dat het net 10 cent scheelt(jaja, eigen schuld
moet ik maar ik beter kijken)![]()
![]()
duo-penottibolk
Ja het is uno-penotti maar ik ben gewend aan duo-penottiHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschap
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?
Een kilo kaasUw ADH vitamine Worst
Kaas!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschap
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?
Een kilo kaas![]()
@JustinKHow can I make this topic about me?![]()
Een zakje snoep
Een pakje thee
Een stukje worst
Een tomaat
Een banaan
Een blikje soep
Een liter melk
Een kilo kaasUw ADH vitamine Worst
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Een zakje snoep
Een pakje thee
Een stukje worst
Een tomaat
Een banaan
Een blikje soep
Een liter melk
Een kilo kaas![]()
![]()
In je eentje wel, een gezin die van kaas houdt heeft het zo opquote:Uw ADH vitamine Worst
Mij niet gezinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In je eentje wel, een gezin die van kaas houdt heeft het zo op![]()
![]()
Maar het is al half vijf, de werkdag zit erop, snel even boodschappen halen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas voelt zich even heel dom![]()
![]()
Maar je eet toch ook weleens pozza? Of neem je zonder kaas?quote:Uw ADH vitamine Worst
Bij Domino's bestel ik altijd zonder kaasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je eet toch ook weleens pozza? Of neem je zonder kaas?
Maar mozzarella is wel de minst erge kaas en dan ook nog eens gesmolten en dan in het geheel is het nog te doen.
Maar een los stukje kaas, of kaas op brood![]()
![]()
En je kan zo langslopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Al even geleden dat ik domino's heb gehad![]()
![]()
Ik zat er aan te denken het vandaag te halen, maar doe het liever als ze een betere aanbieding hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Al even geleden dat ik domino's heb gehad
Heb net ff sushi gehaald.![]()
Toen ik er pas kwam wonen nam ik het wel regelmatig maar vind het niet meer zo lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Bij mij zit er ook eentje in de buurt, maar kom er ook niet heel vaak. Maar ik vind het op z'n tijd wel lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik er pas kwam wonen nam ik het wel regelmatig maar vind het niet meer zo lekker![]()
![]()
Woensdag en zondagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken het vandaag te halen, maar doe het liever als ze een betere aanbieding hebben.
Heb net ff sushi gehaald.![]()
![]()
Ik vind dat echt smerigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken het vandaag te halen, maar doe het liever als ze een betere aanbieding hebben.
Heb net ff sushi gehaald.
.
Echt
.
Ik heb eentje gehaald met zalm en avocado.quote:
De vorige keer was die echt heerlijk!
Nu was er een andere kok. Het was razendsnel klaar en tjah, gewoon prima! Niks op aan te merken.![]()
Klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
En binnenkort wel weer een stuntweek
Ik vind thin crust altijd het lekkerste.![]()
Ik heb het wel geprobeerd, maar niks voor mijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb eentje gehaald met zalm en avocado.
De vorige keer was die echt heerlijk!
Nu was er een andere kok. Het was razendsnel klaar en tjah, gewoon prima! Niks op aan te merken.
.
Maar die hebben ze sinds kort niet meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
...
Ik vind thin crust altijd het lekkerste.![]()
Kouwe rijst met rauwe vis....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar niks voor mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die hebben ze sinds kort niet meer?!!!!
Een week of 2 geleden nog wel!![]()
Haring vind ik welquote:
.
Met uitjes..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Oh wacht is alleen bij 30cm pizza'squote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie alleen nog maar classic en cheesy crust staan![]()
![]()
ff gekeken, hier kun je de thin&crispy nog steeds gewoon krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie alleen nog maar classic en cheesy crust staan![]()
Ja zie mijn reactie hierbovenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gekeken, hier kun je de thin&crispy nog steeds gewoon krijgen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht is alleen bij 30cm pizza'sLullo!
![]()
![]()
Het is nog niet zo erg als gisteren en dat hebben we ook overleefdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:50 schreef ToT het volgende:
Volgens mij gaat FOK! zo weer op zwart....![]()
![]()
Trage bende weer.Don't follow me. I am lost too
.
Inladen duurt weer een eeuwigheid.Don't follow me. I am lost too
.
Deze post verstuurde ik om 16.51.Don't follow me. I am lost too
.