Amerika he.quote:
Was het ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:01 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is dit dan? Mij is verteld dat het gruwelijk nat was.
Ik ga er maar vanuit dat het droog blijft dan kan het altijd meevallenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
2 buien gingen langs het circuit
Verwachting
Misschien met een uur
Namen en rugnummers graagquote:
in het midden/achter-veld dan.quote:
Geen fin?quote:
Nee heetst is het rond 1 uur in de middag ofzoquote:Op zondag 4 mei 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan moet je om 8:00 s' morgens starten ipv op het heetst van de dag.
België Frans.quote:
Gruwelijk.quote:
Oh viaplay. Jammer. Zie daar alleen darts op.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef Perox het volgende:
wow straf inc voor VER. Want gewoon omdat het kan.
Au.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef -XOR- het volgende:
Whehe, Norris heeft zichzelf weer eens in de vingers gesneden.
Kan niet de druk om gaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef -XOR- het volgende:
Whehe, Norris heeft zichzelf weer eens in de vingers gesneden.
Of Kimiquote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Piastri zorgt ervoor dat Verstappen lucht krijgt.
Zwaai ik steeds naar de verkeerdequote:
Boeiend. Max krijgt gewoon een penalty.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:06 schreef butz0rs het volgende:
Joly-on nog niet aan het huilen, dus ik denk dat Max niks fout deed
Nee, dat zou heel krom zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:06 schreef ZaZoe het volgende:
Het zal toch niet weer dat ze Max weer naaien?
Huilbaby Norrisquote:
Ernaast is niet meer goed genoeg. Zie Lawson gisterenquote:
FIA he.quote:
Hond met lampjeshalsband, altijd telefoon meequote:
Hmmm nee dat weet ik niet. Er is wel 1 op een fatbike die op een 18+ site staat. Die heeft wel een hond geloof ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hond met lampjeshalsband, altijd telefoon mee
Het ligt niet aan de coureurs maar aan het uitvoeren van de regelsquote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is een van de redenen waarom F1 helemaal verneukt is , dat continue gejank als je een beetje buiten de baan komt.
Laat deze coureurs eens video's van 20 jaar geleden kijken.
Monza 2006 bijvoorbeeld toen Ferrari aan het janken was?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is een van de redenen waarom F1 helemaal verneukt is , dat continue gejank als je een beetje buiten de baan komt.
Ziet er uit als glijden, niet volledig bewust insturenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Gremen het volgende:
Toch wel rare move van VER als je het zo ziet
Go!quote:
De coureurs of de FIA?!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij glijdt volgens mij.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Gremen het volgende:
Toch wel rare move van VER als je het zo ziet
Haha..quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Gezien de penalty van vorige keer is dit een penalty voor norris.
Welke?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Zoals ik net al zei; volgen en inhalen zijn lachwekkend makkelijk op deze baan.quote:
Copy.quote:
Max zal dat toch wel op de radio hebben gemeld? Kijk even mensen!!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Hij lag er NIET voorquote:Op zondag 4 mei 2025 22:11 schreef Middelpunt het volgende:
Norris moet daar gewoon niet zitten. Leuk dat hij er een beetje voor ligt, maar Verstappen kan niet ineens in het niets verdwijnen daar.
PIA WDC '25quote:Op zondag 4 mei 2025 22:11 schreef RipCity het volgende:
1. piastri
2. verstappen
3. norris
zal het wel worden
Hij verdedigt zijn positie gewoonquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Cherni het volgende:
Ik volg het niet live in de zin van tv. Maar via een trackoverzicht. En dan hoor ik weer dat Max een bizarre move heeft gemaakt. Toch weer iets zoeken om de schuld bij Max te leggen?
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
Jaquote:
Norris probeerde het buitenom, daar was geen ruimte voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Cherni het volgende:
Ik volg het niet live in de zin van tv. Maar via een trackoverzicht. En dan hoor ik weer dat Max een bizarre move heeft gemaakt. Toch weer iets zoeken om de schuld bij Max te leggen?
Yep, je voelde hem al komenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
ach ja, Max paste de regel goed toequote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht wel een klein beetje. Maar doet er niet zoveel toe, Verstappen kan immers niet opeens verdwijnen.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Zou echt hilarisch zijn als ze VER daar nu ineens een straf voor gaan gevenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
No investigation necessaryquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Okies.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hij verdedigt zijn positie gewoon
Max dus goed naar de precedenten van Piastri gekeken. Probleem Oscar wordt steeds erger voor Norris als Max dan ook nog van hem gaat lerenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja is toch een beetje traditiequote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef Jane het volgende:
Bijzonder dat PIA blijkbaar al verwachtte dat Max een penalty zou krijgen...?
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef Jane het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
PIA gaat er al vanuit dat Max een penalty krijgt
Beetje vooropgezet plan. Bijzonder.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef Jane het volgende:
Vragen lijkt me logisch. Weet je hoe veel risico je moet nemen. En of undercut nodig isquote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef Jane het volgende:
Tire Water:quote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef fietsie het volgende:
Maar waarom kan die McLaren zn velgen van binnenuit koelen en niemand anders?
PIA denkt ook, "anders kan ik nooit van die gast winnen"quote:
Ijsblokjes in de as.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef fietsie het volgende:
Maar waarom kan die McLaren zn velgen van binnenuit koelen en niemand anders?
Gelukkig is ie 18.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Nu wordt Kimi even van achteren gepakt
Regen ook niet?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
NOR voorbij aan aan ANT. Dit gaat VER nooit houden, McLaren is te snel.
Dan wordt het een ander verhaal.quote:
Hij heeft Norris nodigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Max stevige duels, maar dat gaat hij niet volhouden vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |