Hij verdedigt zijn positie gewoonquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Cherni het volgende:
Ik volg het niet live in de zin van tv. Maar via een trackoverzicht. En dan hoor ik weer dat Max een bizarre move heeft gemaakt. Toch weer iets zoeken om de schuld bij Max te leggen?
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
Jaquote:
Norris probeerde het buitenom, daar was geen ruimte voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Cherni het volgende:
Ik volg het niet live in de zin van tv. Maar via een trackoverzicht. En dan hoor ik weer dat Max een bizarre move heeft gemaakt. Toch weer iets zoeken om de schuld bij Max te leggen?
Yep, je voelde hem al komenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
ach ja, Max paste de regel goed toequote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht wel een klein beetje. Maar doet er niet zoveel toe, Verstappen kan immers niet opeens verdwijnen.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Zou echt hilarisch zijn als ze VER daar nu ineens een straf voor gaan gevenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
No investigation necessaryquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Okies.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hij verdedigt zijn positie gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |