FIA he.quote:
Het wordt er niet leuker op zoquote:
Hond met lampjeshalsband, altijd telefoon meequote:
Hmmm nee dat weet ik niet. Er is wel 1 op een fatbike die op een 18+ site staat. Die heeft wel een hond geloof ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hond met lampjeshalsband, altijd telefoon mee
Het ligt niet aan de coureurs maar aan het uitvoeren van de regelsquote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is een van de redenen waarom F1 helemaal verneukt is , dat continue gejank als je een beetje buiten de baan komt.
Laat deze coureurs eens video's van 20 jaar geleden kijken.
Monza 2006 bijvoorbeeld toen Ferrari aan het janken was?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is een van de redenen waarom F1 helemaal verneukt is , dat continue gejank als je een beetje buiten de baan komt.
Ziet er uit als glijden, niet volledig bewust insturenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Gremen het volgende:
Toch wel rare move van VER als je het zo ziet
Go!quote:
De coureurs of de FIA?!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij glijdt volgens mij.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Gremen het volgende:
Toch wel rare move van VER als je het zo ziet
Haha..quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Gezien de penalty van vorige keer is dit een penalty voor norris.
Welke?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Gezien de penalty van vorige keer is dit een penalty voor norris.
Zoals ik net al zei; volgen en inhalen zijn lachwekkend makkelijk op deze baan.quote:
Copy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |