Dat wordt strafpuntenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef franklop het volgende:
https://x.com/F1/status/1(...)hY1-zb0MvcPrAFA&s=19
10sec S&G Verstappen
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Had Zandvoort 2023 onweer?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nog tijdens de race komen.
Heb het 1:43 schaalmodelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
Weet ik eigenlijk niet meer, maar wel heel lang in Zandvoort verbleven tijdens de zomers (op camping naast circuit), en het kan er gigantisch spoken.quote:
Ja dat ken ik van NASCAR en IndyCarquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Wilde hem net postenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het 1:43 schaalmodel![]()
[ afbeelding ]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzoquote:
Ze is de helft vergeten vermoed ik, ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Geen jurkje, flapbroekjequote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Een narcist herken je als die vooral zichzelf wil zienquote:
In mijn buik.quote:
Zoietsquote:
Jumpsuitje is het. Ik dacht eerst een veeeeeeel te kort jurkje van de voorkant. Maar een jumpsuitje dus. Shein stofje lijkt het. Idd net een nachtpon.quote:
Hoi jijquote:Op zondag 4 mei 2025 21:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jumpsuitje is het. Ik dacht eerst een veeeeeeel te kort jurkje van de voorkant. Maar een jumpsuitje dus. Shein stofje lijkt het. Idd net een nachtpon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |