Volgens mij wel toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De F1 kan niet net als de Amerikaanse raceklasses een dag later rijden
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dit ooit gebeurt is, en ik kijk sinds begin jaren 90.quote:
Ik kan het mij ook niet heugen, maar er stond kan niet. Volgens mij kan het volgens de regels wel. Althans dat dacht ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dit ooit gebeurt is, en ik kijk sinds begin jaren 90.
Ja klopt.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog gaan we gewoon om 22u van start?
Of een poepstart incoming.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag zal Max z'n pitteam de bouten geheid niet goed aandraaien
Probleem is met name dat je met allerlei commitments zit qua uitzendtijden, nog maar niet te spreken van dat een lokale organisatie meestal ook niet de capaciteit heeft om dat te regelen, dat is voor een voetbalwedstrijd al lastig, laat staan voor een groot evenement. Vandaar ook dat ze dan vaak een race achter de SC doen, omdat ze dan in ieder geval contractueel hun verplichting hebben voldaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het mij ook niet heugen, maar er stond kan niet. Volgens mij kan het volgens de regels wel. Althans dat dacht ik.
Wat ik aan wilde vullen met het feit dat de starts ook niet altijd even geweldig zijn tot nu toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat erom dat z'n team hem steeds tijd doet verliezen of schade oplevert bij een pitstop.
Vooral in een stad lijkt me dat lastig, op een circuit buitenaf lijkt me dat wat makkelijker te organiseren.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probleem is met name dat je met allerlei commitments zit qua uitzendtijden, nog maar niet te spreken van dat een lokale organisatie meestal ook niet de capaciteit heeft om dat te regelen, dat is voor een voetbalwedstrijd al lastig, laat staan voor een groot evenement. Vandaar ook dat ze dan vaak een race achter de SC doen, omdat ze dan in ieder geval contractueel hun verplichting hebben voldaan.
Max is ook niet meer de jongstequote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat ik aan wilde vullen met het feit dat de starts ook niet altijd even geweldig zijn tot nu toe.
Kan nog tijdens de race komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
Ik kom pas laat kijken, WK snooker zolang als het kan
Maar ik begrijp dat de regen ons door de neus wordt geboord?
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
Ik kom pas laat kijken, WK snooker zolang als het kan
Maar ik begrijp dat de regen ons door de neus wordt geboord?
Dat wordt strafpuntenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef franklop het volgende:
https://x.com/F1/status/1(...)hY1-zb0MvcPrAFA&s=19
10sec S&G Verstappen
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Had Zandvoort 2023 onweer?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nog tijdens de race komen.
Heb het 1:43 schaalmodelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
Weet ik eigenlijk niet meer, maar wel heel lang in Zandvoort verbleven tijdens de zomers (op camping naast circuit), en het kan er gigantisch spoken.quote:
Ja dat ken ik van NASCAR en IndyCarquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Wilde hem net postenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het 1:43 schaalmodel![]()
[ afbeelding ]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzoquote:
Ze is de helft vergeten vermoed ik, ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Geen jurkje, flapbroekjequote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Een narcist herken je als die vooral zichzelf wil zienquote:
In mijn buik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |