POLEquote:
Er zijn zoveel acts hier, dat ik niet meer weet welke act bij wie hoort.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch een act van iemand die voor de rest nooit reageert?
Hebben we acts hier dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Braafquote:
Oh van die bepaalde mensen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dit ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn zoveel acts hier, dat ik niet meer weet welke act bij wie hoort.
Acte de présence.quote:
Waarvan actequote:
Vond dat ook raar toen ze de auto van Alonso aan het weg halen waren.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe was het gisteren mogelijk dat ze achter de safety car reden terwijl er mensen op de baan liepen?
Het is toch de bedoeling dat er pas op de baan gelopen wordt als ze achter de safety car rijdenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe was het gisteren mogelijk dat ze achter de safety car reden terwijl er mensen op de baan liepen?
Als er een auto kapot is op de baan, dan volgt er toch rood?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat er pas op de baan gelopen wordt als ze achter de safety car rijden
In vrije training en kwali wel, bij sprint of race niet. Tenzij het een te grote puinhoop is.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als er een auto kapot is op de baan, dan volgt er toch rood?
Dat wordt pas om half 2 naar bedquote:
Morgen gelukkig Be(vrij)dingsdagquote:Op zondag 4 mei 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wordt pas om half 2 naar bed
Hee, jij hier?quote:
Gelukkig welquote:
Ma jaquote:Op zondag 4 mei 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
[..]
Gelukkig wel
Let it rain een beetje, niet zodat het niet te doen is, maar genoeg om het net even extra lastig te makenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, of geen race omdat ze geen zicht hebben.
Uitstel. 2 uur snachts start, genotquote:
Als we hier vanuit gaan dan zal het allemaal vast meevallen vanavondquote:Op zondag 4 mei 2025 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat wordt geen race vandaag, als het gisteren al bijna niet lukte vanwege de spray.
Nu nog droogquote:
Daarom 'nog'quote:
Ik zie hetquote:Op zondag 4 mei 2025 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
die baan is hartstikke nat op dit moment. De F1 academy start op intermediates.
Inb4 grapjes over nat en vrouwen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
die baan is hartstikke nat op dit moment. De F1 academy start op intermediates.
Allemaal door de pitgleuf.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over nat en vrouwen.
Incident.quote:
Gruwelijk nat.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over nat en vrouwen.
De tering.quote:
Leclerc deed dat al goed voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon racen. Je hoeft alleen maar de muur te volgen
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de race straks.quote:
Dit is vooral omdat er anders te weinig tijd is tot de Grand Prix.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de race straks.
Snap ik, maar als het weer zo blijft, krijgen we Spa 2021 weerquote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is vooral omdat er anders te weinig tijd is tot de Grand Prix.
Streamt nu allemaal weg.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zie nog geen building up stream klaar staan
WRC -> F1quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat lekker zo met die supportklassen. In Melbourne reed de F2 ook al niet door de regen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zie nog geen building up stream klaar staan
Een exacte kopie kan niet, met uitgedeelde punten achter de safetycar. Reglementair gezien afgeschaft.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het weer zo blijft, krijgen we Spa 2021 weer
Ja geen goed tijdstip voor de Nederlanders die stream. Niet dat er veel boeiends gezegd wordt, het is meer voor de mensen die popelend wachten op de race.quote:
Under investigationquote:
NFI.quote:
Omdat ze kut zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Ik snap het nooit, regent hard maar nooit die regenbanden gebruiken, waarom zijn ze er dan....
Ze zijn er omdat ze kut zijn?quote:
Anders zouden ze wel gebruikt worden he.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn er omdat ze kut zijn?
Ja klinkt logisch.
De baan opdrogen achter de SC.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Ik snap het nooit, regent hard maar nooit die regenbanden gebruiken, waarom zijn ze er dan....
De vraag was meer: als ze nooit gebruikt worden waarom bestaan ze dan.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders zouden ze wel gebruikt worden he.
22:00 lekker naar bed maat.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Als je dit topic binnenkomt zonder de context te weten, zou je denken dat de race al begonnen is
Vervroegdquote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Als je dit topic binnenkomt zonder de context te weten, zou je denken dat de race al begonnen is
Dit inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Gelukkig ben ik morgen vrij, we gaan tot diep in de nacht.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het weer zo blijft, gaat het iets later worden.
Het probleem is vooral het gebrek aan zicht door de spray, dat ze weinig met harde regen niet rijden. Niet zozeer de kwaliteit van de regenbanden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders zouden ze wel gebruikt worden he.
Op zich kunnen ze dat wel met 2-zitters doen voortaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
eens in de 5 jaar ofzo is er die ene race waar het eerst zachtjes regent en dan gaan ze op inters en als het dan aan het einde van de race harder gaat regenen en er toevallig niemand meteen het gravel in duikt, dan is er net die ene mogelijkheid om de laatste 10 rondjes op full wets te rijden ....quote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef THEFXR het volgende:
De F1 kan niet net als de Amerikaanse raceklasses een dag later rijdenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:52 schreef Kickinalfa het volgende:
Gelukkig morgen vrij ipv vroeg op zo te zien?
Gaan ze nog wel starten vandaag?
Volgens mij wel toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De F1 kan niet net als de Amerikaanse raceklasses een dag later rijden
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dit ooit gebeurt is, en ik kijk sinds begin jaren 90.quote:
Ik kan het mij ook niet heugen, maar er stond kan niet. Volgens mij kan het volgens de regels wel. Althans dat dacht ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dit ooit gebeurt is, en ik kijk sinds begin jaren 90.
Ja klopt.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog gaan we gewoon om 22u van start?
Of een poepstart incoming.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag zal Max z'n pitteam de bouten geheid niet goed aandraaien
Probleem is met name dat je met allerlei commitments zit qua uitzendtijden, nog maar niet te spreken van dat een lokale organisatie meestal ook niet de capaciteit heeft om dat te regelen, dat is voor een voetbalwedstrijd al lastig, laat staan voor een groot evenement. Vandaar ook dat ze dan vaak een race achter de SC doen, omdat ze dan in ieder geval contractueel hun verplichting hebben voldaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het mij ook niet heugen, maar er stond kan niet. Volgens mij kan het volgens de regels wel. Althans dat dacht ik.
Wat ik aan wilde vullen met het feit dat de starts ook niet altijd even geweldig zijn tot nu toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat erom dat z'n team hem steeds tijd doet verliezen of schade oplevert bij een pitstop.
Vooral in een stad lijkt me dat lastig, op een circuit buitenaf lijkt me dat wat makkelijker te organiseren.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probleem is met name dat je met allerlei commitments zit qua uitzendtijden, nog maar niet te spreken van dat een lokale organisatie meestal ook niet de capaciteit heeft om dat te regelen, dat is voor een voetbalwedstrijd al lastig, laat staan voor een groot evenement. Vandaar ook dat ze dan vaak een race achter de SC doen, omdat ze dan in ieder geval contractueel hun verplichting hebben voldaan.
Max is ook niet meer de jongstequote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat ik aan wilde vullen met het feit dat de starts ook niet altijd even geweldig zijn tot nu toe.
Kan nog tijdens de race komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
Ik kom pas laat kijken, WK snooker zolang als het kan
Maar ik begrijp dat de regen ons door de neus wordt geboord?
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
Ik kom pas laat kijken, WK snooker zolang als het kan
Maar ik begrijp dat de regen ons door de neus wordt geboord?
Dat wordt strafpuntenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef franklop het volgende:
https://x.com/F1/status/1(...)hY1-zb0MvcPrAFA&s=19
10sec S&G Verstappen
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Had Zandvoort 2023 onweer?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nog tijdens de race komen.
Heb het 1:43 schaalmodelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onweer, volgens mij ook nog nooit meegemaakt tijdens F1, sneeuw lijkt me dan wel weer leuk
Weet ik eigenlijk niet meer, maar wel heel lang in Zandvoort verbleven tijdens de zomers (op camping naast circuit), en het kan er gigantisch spoken.quote:
Ja dat ken ik van NASCAR en IndyCarquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Regen kan nog, onweer is wel een showstopper.
Wilde hem net postenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het 1:43 schaalmodel![]()
[ afbeelding ]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzoquote:
Ze is de helft vergeten vermoed ik, ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Geen jurkje, flapbroekjequote:Op zondag 4 mei 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet het pas net aan, maar dat is gewoon een nachtjapon ofzo
Een narcist herken je als die vooral zichzelf wil zienquote:
In mijn buik.quote:
Zoietsquote:
Jumpsuitje is het. Ik dacht eerst een veeeeeeel te kort jurkje van de voorkant. Maar een jumpsuitje dus. Shein stofje lijkt het. Idd net een nachtpon.quote:
Hoi jijquote:Op zondag 4 mei 2025 21:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jumpsuitje is het. Ik dacht eerst een veeeeeeel te kort jurkje van de voorkant. Maar een jumpsuitje dus. Shein stofje lijkt het. Idd net een nachtpon.
Anders was het al wel omhoog gewapperdquote:Op zondag 4 mei 2025 21:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jumpsuitje is het. Ik dacht eerst een veeeeeeel te kort jurkje van de voorkant. Maar een jumpsuitje dus. Shein stofje lijkt het. Idd net een nachtpon.
Beetje de Monroe Move.quote:
Daarom kijk ik geen voorbeschouwing meer.quote:
Nee nix.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze opmerking is niets zonder pics.
Pics?
Ik moest aan Postal 2 denkenquote:
Kom je gezellig mee kijken?quote:
Die andere was ziek.quote:
Skattiequote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb het rijk voor mezelf. Rosébiertje. Voetjes omhoog.
die staat nog aan de grond want er zijn geen luchtverkeersleiders meer. allemaal ontslagen.quote:
Ik was er al.quote:
Dat deed Reagan destijds.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die staat nog aan de grond want er zijn geen luchtverkeersleiders meer. allemaal ontslagen.
Bij Zandvoort vliegen ze altijd met ons stealth vliegtuigquote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is er 1 meer dan dat hier in NL toegestaan is op Zandvoort.
Want stikstof en milieu.
Somsquote:
Dat mocht van de FOM toch niet omdat het geen officieel team is ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaaf. mogen ze in Zandvoort ook wel doen
Sow.quote:
Ja, ik verwacht twee keer Williams in de top-3 na ronde éénquote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Antonelli tikt Piastri aan bij de start. Piastri raakt Norris. Dan liggen deze 3 coureurs eruit.
Half 2 naar bed.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n eindeloze race met SC's en rode vlaggen
Niet Piastriquote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Antonelli tikt Piastri aan bij de start. Piastri raakt Norris. Dan liggen deze 3 coureurs eruit.
Nou Prins Bril moet dat toch wel kunnen fixen lijkt me.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mocht van de FOM toch niet omdat het geen officieel team is ofzo?
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht twee keer Williams in de top-3 na ronde één
Antonelli heeft nog een appeltje te schillen met Piastri na gisteren.quote:
Dat is snel.quote:
Het is een optiequote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Water is natquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De rest bewaart ie voor zijn verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens twee keer een safetycar.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n eindeloze race met SC's en rode vlaggen
Dat verwacht ik ook. Zeker als er regen komt.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Minstens twee keer een safetycar.
Het is een flipperkastcircuit. Blijkbaar wil de Amerikaanse Formule1-fan dat graag.
Piastri ontkomt en Norris vliegt er uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antonelli heeft nog een appeltje te schillen met Piastri na gisteren.
Welke fan wil dat nietquote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Minstens twee keer een safetycar.
Het is een flipperkastcircuit. Blijkbaar wil de Amerikaanse Formule1-fan dat graag.
Dan is er feitelijk dus nog nooit een goede race geweest?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is een goede race geweest als Hulk op het podium staat.
Ik wacht nog altijd tot het moment dat zo'n piloot een keer denkt ik knal een sidewinder neer op einde rechte stuk.quote:
Ja natuurlijk anders was er geen Max. Duh.quote:
Nu snap ik die sjaggy smoel van hem daarnet bij de parade.quote:
Maldonado die aan het vliegen is?quote:
Budgetcap.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:53 schreef D. het volgende:
Toch leuk dat ze een plaatjesdraaier uit Breda hebben laten komen
Beetje respect voor Maldo he, heeft wel gewoon een F1 race gewonnen!quote:
Ik zou kiezen voor een Massive Ordnance Air Blast, ipv een lucht-lucht raket.quote:
Ik denk Piastri.quote:
Delen!quote:
Oke armchair generalquote:Op zondag 4 mei 2025 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een Massive Ordnance Air Blast, ipv een lucht-lucht raket.
Ik wist ff niet meer zeker of een hellfire air to ground was, dus maar sidewinder gezegd .quote:Op zondag 4 mei 2025 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een Massive Ordnance Air Blast, ipv een lucht-lucht raket.
En centjes zijn weer binnenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Klaar, Tiesto kan z'n usb-stick weer uit het DJ setje trekken.
Of jij.quote:
Al besproken.quote:
Nu doe je Tiesto wel een beetje tekort.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Klaar, Tiesto kan z'n usb-stick weer uit het DJ setje trekken.
Thijsgodquote:Op zondag 4 mei 2025 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nu doe je Tiesto wel een beetje tekort.
Zonder hem was dance/trance nooit zo groet geworden.
Sterker nog hij was de eerste die een show maakte waarin een DJ centraal stond.
En dat moet iets positiefs zijn?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nu doe je Tiesto wel een beetje tekort.
Zonder hem was dance/trance nooit zo groet geworden.
Sterker nog hij was de eerste die een show maakte waarin een DJ centraal stond.
De laatste goede FIFAquote:Op zondag 4 mei 2025 21:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die bandenanimatie lijkt rechtstreeks uit FIFA98 te komen.
Welke banden gebruiken ze daar?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die bandenanimatie lijkt rechtstreeks uit FIFA98 te komen.
Vandaag sowieso niet, want hijs blauw.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef vaarsuvius het volgende:
gaat Lewis ooit nog eens een podium rijden in die rode auto?
Nietquote:
Had het net 1x toen ze op de grid met Horner spraken. Daarna niet meer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef SiGNe het volgende:
Geluid hapert hier een beetje (Nederlands F!TV)
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef SiGNe het volgende:
Geluid hapert hier een beetje (Nederlands F!TV)
Wie denk jequote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef butz0rs het volgende:
Wie bepaalt de compound? Waarom niet C6 en twee pitstops forceren
Hij won toch de sprintrace in China?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Al twee keer gebeurd?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef vaarsuvius het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.accuweather.c(...)weather-radar/347936
Antonelli of Maxquote:
Ja, heeft 'ie nog z'n hele plank voor opgeofferd.quote:
Nopequote:Op zondag 4 mei 2025 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Rain and a thunderstorm ending in 6 min
klopt ie wel?
Max heeft een spontane regenbui nodig om een kans te maken. Volgen en inhalen zijn lachwekkend makkelijk op deze baan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |