Leclerc deed dat al goed voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon racen. Je hoeft alleen maar de muur te volgen
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de race straks.quote:
Dit is vooral omdat er anders te weinig tijd is tot de Grand Prix.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de race straks.
Snap ik, maar als het weer zo blijft, krijgen we Spa 2021 weerquote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is vooral omdat er anders te weinig tijd is tot de Grand Prix.
Streamt nu allemaal weg.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zie nog geen building up stream klaar staan
WRC -> F1quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat lekker zo met die supportklassen. In Melbourne reed de F2 ook al niet door de regen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zie nog geen building up stream klaar staan
Een exacte kopie kan niet, met uitgedeelde punten achter de safetycar. Reglementair gezien afgeschaft.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het weer zo blijft, krijgen we Spa 2021 weer
Ja geen goed tijdstip voor de Nederlanders die stream. Niet dat er veel boeiends gezegd wordt, het is meer voor de mensen die popelend wachten op de race.quote:
Under investigationquote:
NFI.quote:
Omdat ze kut zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Ik snap het nooit, regent hard maar nooit die regenbanden gebruiken, waarom zijn ze er dan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |