Sandbaggen.quote:
Zo jij ook hier eindelijk?quote:
Eerder de BOATquote:
Alleen het sprint onderdeel doet de GOAT nog goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Hamilton weet alleen in de sprints te pieken
Een 1-2tje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef wdn het volgende:
Kijk het van de positieve kant: Lewis heeft een 1 in zijn startpositie
Ik ben er de hele tijd alquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo jij ook hier eindelijk?
Guldenbak dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:59 schreef ZaZoe het volgende:
De Ferrari is een nog grotere knakenbak dan de RB
Ja jaquote:
Ninjakat.quote:
onzichtbare katquote:
Van de vriendinnetjes van de coureurs daarentegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wie schrikt ook steeds als Ruth in beeld komt?
Zow.quote:
Ja, die is terug als personal assistant, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:02 schreef Rnie het volgende:
Huh? Zag ik Angela Cullen nou weer lopen? Heb ik iets gemist?
Die zijn sprongen aan het makenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Allemachtig wat gaan die Williams goed.
Maar wel die shiteating grin.quote:
Nee, niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, die is terug als personal assistant, wist je dat niet?
Nee dat is Marsellus Wallacequote:
+ een 2 liter beker Mountain Dewquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
U wilde er door meneer? Dat is dan 1 Big Mac.
Ik zag het.quote:
Als die zo door blijven groeien dan gaat McLaren straks wel zwetenquote:
Iets te veel refill.quote:
ah dat zijn de mensen die het doorbuigen van de achtervleugels testen.quote:
Niet gewoon pole voor Albon of Tsunoda?quote:
Oh zijn die takelwagens daarvoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ah dat zijn de mensen die het doorbuigen van de achtervleugels testen.
door er op te gaan zitten
SwJGOD.quote:
Dat is wel de minst waarschijnlijke jaquote:
Zolang de ander Max is krijg je geen strafquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Vanaf P2 kan je lekker P1 legaal van de baan duwen
Getergde Max beste Max.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max gaat er eens voor zitten vanmiddag.
4e hoorquote:
Die was aan het smijten met de McLarenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou Piastri dan ook een blokkerend wieltje gehad hebben?
The Flying Aussiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was aan het smijten met de McLaren
Airtime!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Piastri was een stukje wezen vliegen. Op de grond blijven is sneller.
Red Bull is pas het 4e team nuquote:
Ineens??quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat voor rekening is Sky met Russell aan het vereffenen? Hij wordt het hele weekend al afgemaakt omdat Antonelli voor het eerst een keer sneller is. Waarom wordt Antonelli ineens tot superster verklaard?
Misschien zit hij in kamp Harryquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat voor rekening is Sky met Russell aan het vereffenen? Hij wordt het hele weekend al afgemaakt omdat Antonelli voor het eerst een keer sneller is. Waarom wordt Antonelli ineens tot superster verklaard?
Antonelli wordt door iedereen toch als de nieuwe Verstappen gezien?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Denk eerder voor een towquote:
Nou nou.quote:
Hij heeft de gunfactor nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell geeft de Britten niet wat ze willen, dus telt die niet meer mee voor Skyquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Uh ja, weird.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max is het er niet mee eens met een paarse sector
Norris is altijd de golden boy geweest daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij was mad van de sprintrace.quote:
Zal extreem schuin positioneren zodat hij voor Norris blijft.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hatsikidee, Max P1.
Morgen lekker wegrijden.
de shortcut is niet altijd de snelste optiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat Norris de hairpin 2x opfokt
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd hoe dit bij de eerste pitsstop door RB verneukt kan worden.
Hoge pressurequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de shortcut is niet altijd de snelste optie
Zeker! Begin steeds meer fan van hem te worden, super wat die al laat zien.quote:
Of misschien dat die juist dankzij dat foutje extra gefrustreerd werd en nog harder gingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het had nog sneller gekund zonder die snap in de eerste bocht.
Ik kom eraanquote:
quote:
Hopelijk zorgt Lilly voor slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zoals ik al zei, getergde Max is de beste Max
Tot zoquote:
Lekker midden in de nacht oefenen op de simquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt Lilly voor slapeloze nachten
Full motion sim met lilly op de schoot in slaap wiegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker midden in de nacht oefenen op de sim
Ik ben geen oude manquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan, als je de kans had?
Ik ziet het al voor me.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Full motion sim met lilly op de schoot in slaap wiegen
Homo?quote:
Vol op de bek, direct na een 2 uur durende race zonder water.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan, als je de kans had?
Speciaal voor Lilyquote:
1 Amerikaans softijsje zijn 4 Europese softijsjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi mag zo met Toto mee voor een softijsje bij de McDonald's
De rauwe ervaring.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vol op de bek, direct na een 2 uur durende race zonder water.
Nou inderdaad, met de Europese variant vuillen ze in de USA net hun holle kiesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1 Amerikaans softijsje zijn 4 Europese softijsjes
Beker boven de wieg hangenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Als Max morgen zou winnen verwacht ik wel dat hij de race opdraagt aan Lilly en Kelly.
Ze hebben waarschijnlijk al een knuffel versie van de trofee laten maken, lekker Miami over the top.quote:
Wat is de betekenis hier achter? Baby V?quote:
Baby Verstappenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is de betekenis hier achter? Baby V?
Waarom niet bij de controle van de benzine? Het blijft tenslotte een olieboer.quote:
Het wordt tijd dat dat figuur een cameraverbod krijgt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom niet bij de controle van de benzine? Het blijft tenslotte een olieboer.
En zo te lezen is Antonelli zo ongeveer als laatste weer weg en blijft hij maar bezig om te verbeteren, die komt er ook wel.quote:
Neem Norris ook nog even mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Zorro het volgende:
Antonelli aan de binnenkant naast Piastri.
Good to know.
Is de grap hier niet dat Verstappen er om bekend staat normaal gesproken juist één van de laatste te zijn?quote:
Piastri moet gewoon goed startenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Zorro het volgende:
Antonelli aan de binnenkant naast Piastri.
Good to know.
Maakt niet uit, Lando zorgt er gewoon voor dat die net aan voor ligt bij de Apex en rolt Max dan gewoon de baan af op lage snelheid, want dat mag blijkbaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren lijkt megastarts te hebben dit jaar ten opzichte van vorig
Echt zin in Lando en Max in bocht 1. Denk dat Max meer risico durft te nemen (mocht het nodig zijn)
Max remt later. Dus hij zal een Piastri actie van de sprint kunnen afwenden denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Lando zorgt er gewoon voor dat die net aan voor ligt bij de Apex en rolt Max dan gewoon de baan af op lage snelheid, want dat mag blijkbaar.
Dat denk ik ook, zelfs bij een slechte start heb je een goede binnenkant, daarnaast moet Piastri opletten op verkeer achter hem, kans is groot dat als je buitenom gaat je wat snelheid verliest en in contact raakt met de autos erachter die wat scherper willen.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max remt later. Dus hij zal een Piastri actie van de sprint kunnen afwenden denk ik
Ben benieuwd of we dit nu in elke eerste bocht gaan zien ongeacht de top 2quote:Op zondag 4 mei 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Lando zorgt er gewoon voor dat die net aan voor ligt bij de Apex en rolt Max dan gewoon de baan af op lage snelheid, want dat mag blijkbaar.
Maar dat is dus het probleem, Max kan aan de buitenkant niet later remmen want dan haalt die de bocht niet meer. Lando zorgt ervoor dat die pas na de apex echt remt, want dan is het 'zijn' bocht en mag Max niets meer doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max remt later. Dus hij zal een Piastri actie van de sprint kunnen afwenden denk ik
Normaal heel matig, maar het komt wel echt perfect uit dat zo'n late race - als die er dan toch is - de dag voor een vrije dag isquote:Op zondag 4 mei 2025 10:31 schreef THEFXR het volgende:
De race is best laat vandaag, ook nog dat het door regen wordt uitgesteld.
Ik heb geen vrijquote:Op zondag 4 mei 2025 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaal heel matig, maar het komt wel echt perfect uit dat zo'n late race - als die er dan toch is - de dag voor een vrije dag is
Ooh ja, 5 mei om de 5 jaar is idd een officiële feestdag, vroeger elk jaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaal heel matig, maar het komt wel echt perfect uit dat zo'n late race - als die er dan toch is - de dag voor een vrije dag is
Voor mij nog altijd elk jaar, zag ik van de week in de CAOquote:Op zondag 4 mei 2025 10:51 schreef THEFXR het volgende:
De race is best laat vandaag, ook nog dat het door regen wordt uitgesteld.
[..]
Ooh ja, 5 mei om de 5 jaar is idd een officiële feestdag, vroeger elk jaar.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor mij nog altijd elk jaar, zag ik van de week in de CAO
Voor mensen voor wie het elke 5 jaar is is het wel gierend kut, de volgende keer is dan namelijk pas in 2045
Ik zal dinsdag extra mijn best doen.quote:
Ik ga voor eerst in 27 jaar onder CAO werken, wel een hele goede, geloof geen vrij op 5 mei, wel op de dag na Hemelvaart.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor mensen voor wie het elke 5 jaar is is het wel gierend kut, de volgende keer is dan namelijk pas in 2045
Ik kan gewoon twee vrije dagen kwijtraken als ik van baan wisselquote:Op zondag 4 mei 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dag van de Duitse eenheid én Bevrijdingsdagquote:Op zondag 4 mei 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon twee vrije dagen kwijtraken als ik van baan wissel
5 mei en 3 oktober. Ik heb het best goed nu.
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens McLaren probeert RedBull een narratief te creëren. Ze zijn helemaal niet zo slecht volgens Stella. De stille boodschap is: toen RedBull dominant was konden mijn coureurs niet winnen. Nu zijn we even goed en komen mijn coureurs boven drijven. RedBull is ook heel snel, dus dat Max pole pakt is normaal. En dat Max morgen verslagen wordt door McLaren dan hebben zijn coureurs het goed gedaan en ligt het niet aan de auto.
Wie probeert er hier nu iets te creërenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens McLaren probeert RedBull een narratief te creëren. Ze zijn helemaal niet zo slecht volgens Stella. De stille boodschap is: toen RedBull dominant was konden mijn coureurs niet winnen. Nu zijn we even goed en komen mijn coureurs boven drijven. RedBull is ook heel snel, dus dat Max pole pakt is normaal. En dat Max morgen verslagen wordt door McLaren dan hebben zijn coureurs het goed gedaan en ligt het niet aan de auto.
In de long runs is McLaren gewoon beterquote:Op zondag 4 mei 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Al maken zowel Norris als Piastri nog wel eens een foutje.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:19 schreef Adames het volgende:
[..]
In de long runs is McLaren gewoon beter
In quali zit het dicht bij elkaar
Leuk weetje.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
kunnen we ons daar lekker op verheugen!!quote:Op zondag 4 mei 2025 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk weetje.
2045 is wel een vrijdag. Lekker lang weekend, voor wie op de vrijdag werkt
Ze laten hun tweede coureurs ook al opzettelijk jaren achterin meerijden, zodat Max beter lijkt .... ofzoquote:Op zondag 4 mei 2025 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie probeert er hier nu iets te creëren
Hij moet zich niet zo aanStella
Omdat de beurzen een soort van Europese feestdagen aanhouden, dag van Arbeid is bijvoorbeeld beurs gesloten.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is wel verwarrend ja, de banken en de beurs gaan wel open.
Dat die kutduitsers dan ook een vrije dag hebben is een dingetje voor iedereen die denkt dat het dan rustig is in de Eftelingquote:Op zondag 4 mei 2025 11:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dag van de Duitse eenheid én Bevrijdingsdag
Bijzondere combi
Waarom precies het gebruik van de term "kutduitsers"?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die kutduitsers dan ook een vrije dag hebben is een dingetje voor iedereen die denkt dat het dan rustig is in de Efteling
Ik gebruik ook liever de term moffenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom precies het gebruik van de term "kutduitsers"?
Past wel goed bij de kansen die ze laten liggen deze teksen.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als het weer regent, kan al die data sowieso het raam uitquote:Op zondag 4 mei 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al maken zowel Norris als Piastri nog wel eens een foutje.
Hoort bij het kinderen krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:07 schreef Questular het volgende:
Kwalificatie teruggekeken maar Verstappen kan er echt niks meer van hè?
Opmerkelijk.quote:
Was er kans op regen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het weer regent, kan al die data sowieso het raam uit
Die dag wordt mijn provincie met duitsers op bootjesquote:Op zondag 4 mei 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die kutduitsers dan ook een vrije dag hebben is een dingetje voor iedereen die denkt dat het dan rustig is in de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |