Hij fokt het Engels wat opquote:
Zeker! Begin steeds meer fan van hem te worden, super wat die al laat zien.quote:
Of misschien dat die juist dankzij dat foutje extra gefrustreerd werd en nog harder gingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het had nog sneller gekund zonder die snap in de eerste bocht.
Ik kom eraanquote:
quote:
Hopelijk zorgt Lilly voor slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zoals ik al zei, getergde Max is de beste Max
Tot zoquote:
Lekker midden in de nacht oefenen op de simquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt Lilly voor slapeloze nachten
Full motion sim met lilly op de schoot in slaap wiegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker midden in de nacht oefenen op de sim
Ik ben geen oude manquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan, als je de kans had?
Ik ziet het al voor me.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Full motion sim met lilly op de schoot in slaap wiegen
Homo?quote:
Vol op de bek, direct na een 2 uur durende race zonder water.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan, als je de kans had?
Speciaal voor Lilyquote:
1 Amerikaans softijsje zijn 4 Europese softijsjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi mag zo met Toto mee voor een softijsje bij de McDonald's
De rauwe ervaring.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vol op de bek, direct na een 2 uur durende race zonder water.
Nou inderdaad, met de Europese variant vuillen ze in de USA net hun holle kiesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1 Amerikaans softijsje zijn 4 Europese softijsjes
Beker boven de wieg hangenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:27 schreef SiGNe het volgende:
Als Max morgen zou winnen verwacht ik wel dat hij de race opdraagt aan Lilly en Kelly.
Ze hebben waarschijnlijk al een knuffel versie van de trofee laten maken, lekker Miami over the top.quote:
Baby Verstappenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is de betekenis hier achter? Baby V?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |