Somsquote:
Dat mocht van de FOM toch niet omdat het geen officieel team is ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaaf. mogen ze in Zandvoort ook wel doen
Sow.quote:
Ja, ik verwacht twee keer Williams in de top-3 na ronde éénquote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Antonelli tikt Piastri aan bij de start. Piastri raakt Norris. Dan liggen deze 3 coureurs eruit.
Half 2 naar bed.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n eindeloze race met SC's en rode vlaggen
Niet Piastriquote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Antonelli tikt Piastri aan bij de start. Piastri raakt Norris. Dan liggen deze 3 coureurs eruit.
Nou Prins Bril moet dat toch wel kunnen fixen lijkt me.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mocht van de FOM toch niet omdat het geen officieel team is ofzo?
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht twee keer Williams in de top-3 na ronde één
Antonelli heeft nog een appeltje te schillen met Piastri na gisteren.quote:
Dat is snel.quote:
Het is een optiequote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Water is natquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De rest bewaart ie voor zijn verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens twee keer een safetycar.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n eindeloze race met SC's en rode vlaggen
Dat verwacht ik ook. Zeker als er regen komt.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Minstens twee keer een safetycar.
Het is een flipperkastcircuit. Blijkbaar wil de Amerikaanse Formule1-fan dat graag.
Piastri ontkomt en Norris vliegt er uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antonelli heeft nog een appeltje te schillen met Piastri na gisteren.
Welke fan wil dat nietquote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Minstens twee keer een safetycar.
Het is een flipperkastcircuit. Blijkbaar wil de Amerikaanse Formule1-fan dat graag.
Dan is er feitelijk dus nog nooit een goede race geweest?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is een goede race geweest als Hulk op het podium staat.
Ik wacht nog altijd tot het moment dat zo'n piloot een keer denkt ik knal een sidewinder neer op einde rechte stuk.quote:
Ja natuurlijk anders was er geen Max. Duh.quote:
Nu snap ik die sjaggy smoel van hem daarnet bij de parade.quote:
Maldonado die aan het vliegen is?quote:
Budgetcap.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:53 schreef D. het volgende:
Toch leuk dat ze een plaatjesdraaier uit Breda hebben laten komen
Beetje respect voor Maldo he, heeft wel gewoon een F1 race gewonnen!quote:
Ik zou kiezen voor een Massive Ordnance Air Blast, ipv een lucht-lucht raket.quote:
Ik denk Piastri.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |