Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet per definitie. Antonelli was gewoon slecht weg en Piastri goed. Gelijk aan destijds Max en Piastri.
Dat klopt. Maar dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.
En als Daruvala in een wagen had gezeten die 8 seconde sneller was dan de rest van het veld en Raikkonen nooit was gestopt dan was Schumacher gewoon 12 keer WK gewordenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.
Misschien grid straf van een paar plekken voor de hoofdrace?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd of Lawson nog een straf krijgt
Gridstraf lijkt mij niet, hij is gefinisht en ook nog in de punten. 10s zou kunnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien grid straf van een paar plekken voor de hoofdrace?
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gridstraf lijkt mij niet, hij is gefinisht en ook nog in de punten. 10s zou kunnen
Ook buiten de punten zou het gewoon tijdstraf worden. Tijdstraf kijkt niet naar effectieve straf,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.
Ik zat te denken dat hij buiten de punten was gefinisht en dan was bij een tijdstraf de 'effectieve' straf van '0 punten naar een plek die 0 punten geeft'
Als die McLarens de helft van het jaar met 2 man op het podium eindigen en Hamilton en Charles nog punten van Max blijven afsnoepen word Max dit jaar geen WK nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
Max is nu wel echt de aansluiting aan het verliezen voor het WK.
Jammer, dit jaar zie ik hem geen WK worden.
Sjezus zeg, we zijn nog lang niet klaarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
Deze was ook nog wel wat erger dan vorige keer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Antonelli vindt nog steeds dat hij buiten de baan werd geduwd, kudos voor het pitincident niet erger laten worden maar ik vind dat joch nu al irritant.
Puntenfinish maakt niet uit zoals verteld trouwens. Finish is finish.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.
Ik zat te denken dat hij buiten de punten was gefinisht en dan was bij een tijdstraf de 'effectieve' straf van '0 punten naar een plek die 0 punten geeft'
En als dat niet gebeurt is er van alles mogelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die McLarens de helft van het jaar met 2 man op het podium eindigen en Hamilton en Charles nog punten van Max blijven afsnoepen word Max dit jaar geen WK nee.
Hij werd ook niet niet eens geduwd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Antonelli vindt nog steeds dat hij buiten de baan werd geduwd, kudos voor het pitincident niet erger laten worden maar ik vind dat joch nu al irritant.
De FIA vindt van niet.quote:
Vooral omdat hij duidelijk een mindere auto heeft. Niet zozeer vanwege die blunder van het team vandaag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
maar de specifieke regel zegt dat wel.quote:
quote:iii) Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit. This includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner.
Zijn toch weer 5 of 6 punten. Dat is flink.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral omdat hij duidelijk een mindere auto heeft. Niet zozeer vanwege die blunder van het team vandaag.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:48 schreef THEFXR het volgende:
Voor de sukkels die het niet begrijpen sinds vorige jaar worden er allerlei fouten gemaakt op elke gebied, die eerst niet voorkwamen bij RB.
Horner wilde vorige jaar het raceteam overnemen met de Thaise eigenaars.
Ook veel problemen met personeel wat vertrekt op key positions.
Dan ook nog de auto die slechter is geworden.
Coureurs die na paar races worden ontslagen.
Pitstops die slecht/langzaam gaan.
Horner is gewoon hoofd verantwoordelijk hiervoor, Jos had dat al vorige jaar gezegd over hem.
Dat is letterlijk een keer P1 vs P2 Hans.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn toch weer 5 of 6 punten. Dat is flink.
Nee, ik motiveer diverse standpuntenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], dit is een beetje alsof je Kroes de schuld gaat geven van een penalty door een handsbal.
Ja, klopt. Dat vind ik veel om zo weer weg te pissen met een domme fout.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is letterlijk een keer P1 vs P2 Hans.
Eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar de specifieke regel zegt dat wel.
[..]
Maar als je auto competitief is, dan is dit echt geen enkel punt. Het punt hier is vooral dat die auto dat niet is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat vind ik veel om zo weer weg te pissen met een domme fout.
Er was genoeg space, wat Piastri deed was de rem los laten en rechtuit een groot gedeelte van de boch nemen zodat Antonelli een hele ruime buitenbocht om hem heen moest maken. Best een vervelend trucje maar Antonelli had daar de grip gewoon niet voor en gleed eraf.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Deze was ook nog wel wat erger dan vorige keer.
Ik zou ook niet weten wat je hier tegen kan doen (behalve dan een betere start hebben).
All the time you have to leave a space
Was ergens wel te verwachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Kwalificatie begint straks kwartier later dan aanvankelijk gepland: 22.15 uur Europese tijd.
Dit door de vertraging voor de sprintrace
Ach ja, kwartiertje is nog wel te overzienquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ergens wel te verwachten.
Precies, valt best mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ach ja, kwartiertje is nog wel te overzien
Al tweede keer dat Piastri dat doet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er was genoeg space, wat Piastri deed was de rem los laten en rechtuit een groot gedeelte van de boch nemen zodat Antonelli een hele ruime buitenbocht om hem heen moest maken. Best een vervelend trucje maar Antonelli had daar de grip gewoon niet voor en gleed eraf.
Heb je z'n telefoonnummer dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zal hem even appen dat ie beter kan stoppen.
FTFY.quote:
Hou toch op man Red Bull verkloot hier zijn hele race met die achterlijke unsafe release. Anders was hij minstens 3e geworden. Als ik max was zou ik gewoon naar Mercedes gaan. Als ik zie wat Russell en Kimi ermee kunnen kan Verstappen daarmee echt wel weer strijden tegen de McLarens. Red Bull is de 3e of misschien wel 4e auto op de grid. Als ze dan ook nog continu fouten gaan maken als deze unsafe release en vorige keer al dat gekloot met die lichten dan moet Verstappen gewoon een dikke fuck you naar Red Bull geven en naar Mercedes gaan.quote:
Ach alsof Hamilton dat als enige doet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Die turn 1 bs gaat het hele jaar zo doorgaan als ze niet wat consequenter gaan optreden, gewoon iedereen lekker de HAM special pullen en diegene naast je van de baan rijden...
Hap hap.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:22 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hou toch op man Red Bull verkloot hier zijn hele race met die achterlijke unsafe release. Anders was hij minstens 3e geworden. Als ik max was zou ik gewoon naar Mercedes gaan. Als ik zie wat Russell en Kimi ermee kunnen kan Verstappen daarmee echt wel weer strijden tegen de McLarens. Red Bull is de 3e of misschien wel 4e auto op de grid. Als ze dan ook nog continu fouten gaan maken als deze unsave release en vorige keer al dat gekloot met die lichten dan moet Verstappen gewoon een dikke fuck you naar Red Bull geven en naar Mercedes gaan.
Die is helemaal in zijn nopjes nu hij consequent RBR verslaat. Gaat zo roepen dat Verstappen alleen in een dominant team kan winnen.quote:
Waarschijnlijk wel, hoewel hij ook niet heel veel meer kan doen dacht ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd of Lawson nog een straf krijgt
Lol, als Verstappen wil wordt Sjors er gewoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik denk niet dat Mercedes momenteel nog zit te wachten op Verstappen. Antonelli en Russell doen het meer dan goed momenteel.
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Inmiddels kunnen we er helaas wel van spreken dat het structureel is geworden bij Red Bull.
Jammer dat RBR uiteindelijk een organisatie blijkt te zijn waar een viertal succesvolle jaren leiden tot een ego strijd waar het team de dupe van is.
Hahahaha als Verstappen vanavond Toto belt kan hij morgen een contract tekenen man. Daar heeft Toto nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik denk niet dat Mercedes momenteel nog zit te wachten op Verstappen. Antonelli en Russell doen het meer dan goed momenteel.
Ik denk dat het vertrek van Newey een grotere impact heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ik
Uiteraard, Horner is bij hoog en laag vol blijven houden dat de sleutelfiguren die vertrokken bij Red Bull eenvoudigweg een gevolg waren van natuurlijk verloop.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ik
Mateschitz was de eerste dominosteen, waarna meteen een machtsstrijd losbarstte met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat het vertrek van Newey een grotere impact heeft gehad.
klopt. Als je maar genoeg schakels weghaalt breekt de ketting vanzelfquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, Horner is bij hoog en laag vol blijven houden dat de sleutelfiguren die vertrokken bij Red Bull eenvoudigweg een gevolg waren van natuurlijk verloop.
Maar dat is echt niet meer vol te houden.
Dat is dus voor dit jaar veranderd heb ik begrepen, ruimte laten niet nodig zolang ze zelf maar wel op de baan blijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Ik zie deze metafoor even niet voor me.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Als je maar genoeg schakels weghaalt breekt de ketting vanzelf
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie deze metafoor even niet voor me.
Volgens mij bedoeld weltschmerz meer dat als er schakels missen de rest niet kan breken want dan komt er nooit spanning op de kabel te staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.
Ze moeten het team weer helemaal opbouwen. Dat kost veel tijd en in de tussentijd zie je allerlei foutjes en frustraties aan het licht komen.
Jawel, maar een ketting is een keten van schakels, de zwakste schakel doet de ketting breken. Er schakels tussenuit halen verzwakt de ketting op zich niet. Misschien iets met de schakels van een malienkolder, maar dan wordt het ingewikkeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.
Ze moeten het team weer helemaal opbouwen. Dat kost veel tijd en in de tussentijd zie je allerlei foutjes en frustraties aan het licht komen.
Ik app Toto wel even dat ie Verstappen kan loslaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Als ze opschieten wel, en ze hebben een kwartier extra.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
zou wel fijn zijn. Alonso geeft Max regelmatig een tow. en omgekeerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.
Maar denk dat Alonso ook nog wel een kansje heeft.
Vooral ontzettend knap hoe hij reageerde in de pitstraat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Zo, eindelijk kunnen kijken, maar dat werd na een matige eerste helft toch nog...bijzonder
Vooral treurig voor Antonelli
Die regel van vorig jaar is dit jaar alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Tot over 25 minuten maat.quote:
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Lawson geen straf gekregen trouwens voor die actie?
Wel weer opvallend: Bearman hindert Hülk -> +5quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:50 schreef SiGNe het volgende:
https://www.formula1.com/(...)jI2Ugz1HuI8KNoMsvC5R
Bearman geen punten, yuki wel
Geen schadequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel weer opvallend: Bearman hindert Hülk -> +5
Max hindert Antonelli -> +10
Gevolgen meegenomen in het besluit?
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Lawson geen straf gekregen trouwens voor die actie?
Hier wat de FIA zegt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.
Met 15 minuten.quote:
Je krijgt nu 2 brillen gratis bij aanschaf van een nieuwe, je bent er aan toe!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.
Alsof Europa maar een tijdzone heeft.quote:
Dan zou ik vragen of je ook 1 bril met 2x maximale sterkte kunt krijgenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Je krijgt nu 2 brillen gratis bij aanschaf van een nieuwe, je bent er aan toe!
[ x ]
https://x.com/RyanErikKing/status/1918713212981092468
Regels zijn dit jaar weer veranderd. Waar je vorig jaar nog ruimte moest laten zijn ze weer terug naar de regels van daarvoor en kun je dus iemand van de baan duwen als je er naast zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef Evenstar het volgende:
Net even gekeken ....
... maar Lawson, wat een domme domme actie was dat zeg op Alonso.
... Piastri gaat nog eens een mega crash veroorzaken met zijn manier van rijden. Een paar jaar geleden stond iedereen te schelden op Max als die dit soort dingen deed en nu zijn het opeens mooie acties die onbestraft blijven.Antonelli kon geen kant op. Prima als ze niet straffen, maar dan vanaf nu ook consequent zijn.
Edit: Neem het Piastri niet kwalijk trouwens, dit is hoe iemand die kampioen wil worden moet rijden, dikke prima, maar snap niks van de regelgeving.
Red Bull, van de leering met alleen maar 10+ naar kneusje van de klas. Auto is kut, leiding is kut, pitstops zijn kut en zonder Verstappen zouden ze met HAAS, Aston Martin en Alpine aan het vechten zijn.
Zal 't uitmaken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
De Aston Martin van Alonso is gefixed
Jazeker, met een half kapotte auto kom je niet ver.quote:
Benieuwd wie P2, en dus pole, pakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Regels zijn dit jaar weer veranderd. Waar je vorig jaar nog ruimte moest laten zijn ze weer terug naar de regels van daarvoor en kun je dus iemand van de baan duwen als je er naast zit.
Daarmee word het heel lastig om in de top 19 te komenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jazeker, met een half kapotte auto kom je niet ver.
Wat gezellig maat!quote:
Mooi toch? Al verwacht ik nog wel incidenten dadelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zie Leclerc ook zichzelf gereed maken. Dan is die Ferrari ook weer gereed. Ze zijn alleen nog de plakband aan het aanbrengen.
Het probleem dit jaar lijkt vooral dat de pole aan de verkeerde kant is.quote:
Werd eerder in het topic ook al gesuggereerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het probleem dit jaar lijkt vooral dat de pole aan de verkeerde kant is.
Ja te laat.quote:
Dat hele stadium ja.quote:
Het hele GPquote:
106 manquote:
Hij zat er wel volledig naast, maar niet voor. Ook weer een verandering van de regels, blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Je krijgt nu 2 brillen gratis bij aanschaf van een nieuwe, je bent er aan toe!
[ x ]
https://x.com/RyanErikKing/status/1918713212981092468
[..]
Alsof Europa maar een tijdzone heeft.
https://www.fia.com/syste(...)sion_with_car_14.pdfquote:Although being able to pull fully alongside, the front axle of Car 30 was not ahead of the front
axle of Car 14 at the apex as required per the Driving Standards Guidelines.
Hoort gewoon in een discotheek thuisquote:
Ik vind 't juist geinig, zo'n discobol. Had bij een nachtrace leuk effect gegeven.quote:
Lando krijgt ietwat ster alluresquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoort gewoon in een discotheek thuis
Disco inferno.quote:
Hundurdundzus.quote:
Confirm.quote:
Maar dan nog steeds zou je als polesitter het voordeel van de binnenkant moeten hebben. Of in ieder kunnen kiezen aan welke kant je wil starten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd eerder in het topic ook al gesuggereerd.
Ik denk eerder dat het te maken heeft dat Piastri extreem goede starts heeft
Gaat al lekker.quote:
Kutnummer met Bruno Marsquote:
Ik snap ook niet echt waarom je benoemt dat dat ineens vanaf dit jaar zou zijn, startgrids zijn al jaren hetzelfde en als je goed weg bent moet je je positie gewoon kunnen behouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds zou je als polesitter het voordeel van de binnenkant moeten hebben. Of in ieder kunnen kiezen aan welke kant je wil starten.
Don't you want me like I want you, baby?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kutnummer met Bruno Mars![]()
Het is alleen hit omdat het Bruno Mars
Bruno klinkt behoorlijk homosueel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aptquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't you want me like I want you, baby?
Don't you need me like I need you now?
Sleep tomorrow, but tonight go crazy
Waarom heeft hij zichzelf geen Twix genoemd?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snickerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zichzelf geen Twix genoemd?
Dat eet ik zo opquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zichzelf geen Twix genoemd?
Doe dit maar in ESFquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't you want me like I want you, baby?
Don't you need me like I need you now?
Sleep tomorrow, but tonight go crazy
Schop gelijk door naar MUZquote:
Wel tof om te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Williams gaat elke sessie beter en beter
Dat je weet dat ze blijkbaar een lied heeft met Bruno Mars zegt wel wat over jequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat je weet dat ze blijkbaar een lied heeft met Bruno Mars zegt wel wat over je
Erg gaaf!quote:
Ik heb dat nergens gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je benoemt dat dat ineens vanaf dit jaar zou zijn, startgrids zijn al jaren hetzelfde en als je goed weg bent moet je je positie gewoon kunnen behouden.
En anders verlies je de leiding. Dat is nu eenmaal racing.
Ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
Max deed zijn ronde op gebruikte ?
Of ?
yesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
Max deed zijn ronde op gebruikte ?
Of ?
Miami evolueert in...quote:
Wist je dat hij Nederlands spreekt?quote:
Niet!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist je dat hij Nederlands spreekt?
Hij heeft een hele poos hier in de buurt gewoondquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sterker nog. De enige twee vaders onder de huidige F1-coureus spreken Nederlandsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stalker alertquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een hele poos hier in de buurt gewoond
Dat zei ik ook alquote:
even wat benzine erin, andere bandjes en gaan?quote:
Aah schatquote:
Yupquote:
Dit is wat je zei “ Het probleem dit jaar lijkt vooral dat de pole aan de verkeerde kant is.”quote:
Het gaat niet om een goede start, het gaat erom dat je beter bent dan de concurrentquote:Maar met een goede start ben je aan de binnenkant altijd in het voordeel. Datzou dus voor de polesitter moeten zijn.
Meestal is het geen probleem, omdat er een verschil is tussen vuile en schone kant van de baan. Naar nu een paar keer achter elkaar wel. Juist omdat er imho weinig verschil is tussen de binnenkant en buitenkant wat betreft de schone kant van de baan op deze stratencircuits.
Die gaat het ver schoppen.quote:
Zit een magneet.quote:
Nou nou.quote:
9e associeer ik niet met nipt nee.quote:
Dit jaar is het nu al een paar keer een probleem gebleken, ja. Het is niet sinds dit jaar een probleem.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is wat je zei “ Het probleem dit jaar lijkt vooral dat de pole aan de verkeerde kant is.”
[..]
Het gaat niet om een goede start, het gaat erom dat je beter bent dan de concurrent
Als je beide een even goede start hebt dan moet de pole er altijd voor uitkomen omdat die verder naar voren staat
Dat is een devolutie.quote:
Is moeilijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:36 schreef butz0rs het volgende:
Waarom laten ze geen real-time tijden van andere rijders zien? Normaal zie je 3 tegelijk
Skattiequote:
quote:
Eind deze sessie toch.quote:
Och, snel een ronde klokken en daarna nog een keertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat en Max en Yuki al even klaar staan
Kunnen we niet over oordelen. Hij heeft namelijk altijd een helm opquote:
Ow dan zal ik niks verklappenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kunnen we niet over oordelen. Hij heeft namelijk altijd een helm op
quote:
Als het verschil altijd 8 meter is dan heeft de polsitter voordeel, binnenkant of buitenkant. Op zich wel leuk dat de challenge er is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit jaar is het nu al een paar keer een probleem gebleken, ja. Het is niet sinds dit jaar een probleem.
En het maakt altijd uit waar de pole is. Op een circuit waar het weinig uitmaakt tussen vuile en schone kant zou de pole imho aan de binnenkant moeten zijn. Alleen waar get verschil groot is aan de buitenkant.
Hij verliest veel in sector 2 en 3quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen 26.6
Tsja. Die onderstuur lijkt wel weer mee te vallen
Water is nat.quote:
Tot aan Europa.quote:
Hopen dat dat 9 tienden verschil maakt dan.quote:
Gescrubdequote:
FIA being FIAquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Konden ze het niet langer rekken? Max haalt dat alsnog in dan.
Marktplaats?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op gebruikte softs zo te zien.
Viel me ook op ja. Jammer wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef greysbones het volgende:
Boardradio van George was wel dramalama
Uiteraard, beetje tweaken mag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedere keer dat ze uit de garage komen rijden zijn er minimale aanpassingen gedaan. dat kan zomaar ineens voordeel geven.
Woei!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |