Lol, als Verstappen wil wordt Sjors er gewoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik denk niet dat Mercedes momenteel nog zit te wachten op Verstappen. Antonelli en Russell doen het meer dan goed momenteel.
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Inmiddels kunnen we er helaas wel van spreken dat het structureel is geworden bij Red Bull.
Jammer dat RBR uiteindelijk een organisatie blijkt te zijn waar een viertal succesvolle jaren leiden tot een ego strijd waar het team de dupe van is.
Hahahaha als Verstappen vanavond Toto belt kan hij morgen een contract tekenen man. Daar heeft Toto nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik denk niet dat Mercedes momenteel nog zit te wachten op Verstappen. Antonelli en Russell doen het meer dan goed momenteel.
Ik denk dat het vertrek van Newey een grotere impact heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ik
Uiteraard, Horner is bij hoog en laag vol blijven houden dat de sleutelfiguren die vertrokken bij Red Bull eenvoudigweg een gevolg waren van natuurlijk verloop.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De dood van Mateschitz zal nog wel even doorwerken vrees ik
Mateschitz was de eerste dominosteen, waarna meteen een machtsstrijd losbarstte met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat het vertrek van Newey een grotere impact heeft gehad.
klopt. Als je maar genoeg schakels weghaalt breekt de ketting vanzelfquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, Horner is bij hoog en laag vol blijven houden dat de sleutelfiguren die vertrokken bij Red Bull eenvoudigweg een gevolg waren van natuurlijk verloop.
Maar dat is echt niet meer vol te houden.
Dat is dus voor dit jaar veranderd heb ik begrepen, ruimte laten niet nodig zolang ze zelf maar wel op de baan blijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar de specifieke regel zegt dat wel.
[..]
Ik zie deze metafoor even niet voor me.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Als je maar genoeg schakels weghaalt breekt de ketting vanzelf
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie deze metafoor even niet voor me.
Volgens mij bedoeld weltschmerz meer dat als er schakels missen de rest niet kan breken want dan komt er nooit spanning op de kabel te staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.
Ze moeten het team weer helemaal opbouwen. Dat kost veel tijd en in de tussentijd zie je allerlei foutjes en frustraties aan het licht komen.
Jawel, maar een ketting is een keten van schakels, de zwakste schakel doet de ketting breken. Er schakels tussenuit halen verzwakt de ketting op zich niet. Misschien iets met de schakels van een malienkolder, maar dan wordt het ingewikkeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel sleutelfiguren weg gegaan bij RBR of hebben andere functies gekregen.
Ze moeten het team weer helemaal opbouwen. Dat kost veel tijd en in de tussentijd zie je allerlei foutjes en frustraties aan het licht komen.
Ik app Toto wel even dat ie Verstappen kan loslaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hap hap.
Als ze opschieten wel, en ze hebben een kwartier extra.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
zou wel fijn zijn. Alonso geeft Max regelmatig een tow. en omgekeerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.
Maar denk dat Alonso ook nog wel een kansje heeft.
Vooral ontzettend knap hoe hij reageerde in de pitstraat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Zo, eindelijk kunnen kijken, maar dat werd na een matige eerste helft toch nog...bijzonder
Vooral treurig voor Antonelli
Die regel van vorig jaar is dit jaar alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar de specifieke regel zegt dat wel.
[..]
Tot over 25 minuten maat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |