Als ze opschieten wel, en ze hebben een kwartier extra.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn alle autos op tijd klaar voor de kwalificatie?
zou wel fijn zijn. Alonso geeft Max regelmatig een tow. en omgekeerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van Leclerc en Sainz gok ik wel.
Maar denk dat Alonso ook nog wel een kansje heeft.
Vooral ontzettend knap hoe hij reageerde in de pitstraat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Zo, eindelijk kunnen kijken, maar dat werd na een matige eerste helft toch nog...bijzonder
Vooral treurig voor Antonelli
Die regel van vorig jaar is dit jaar alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar de specifieke regel zegt dat wel.
[..]
Tot over 25 minuten maat.quote:
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Lawson geen straf gekregen trouwens voor die actie?
Wel weer opvallend: Bearman hindert Hülk -> +5quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:50 schreef SiGNe het volgende:
https://www.formula1.com/(...)jI2Ugz1HuI8KNoMsvC5R
Bearman geen punten, yuki wel
Geen schadequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel weer opvallend: Bearman hindert Hülk -> +5
Max hindert Antonelli -> +10
Gevolgen meegenomen in het besluit?
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Lawson geen straf gekregen trouwens voor die actie?
Hier wat de FIA zegt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.
Met 15 minuten.quote:
Je krijgt nu 2 brillen gratis bij aanschaf van een nieuwe, je bent er aan toe!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek mij eerder de fout van Alonso. Lawson haalt hem buitenom in, zit er volledig naast en wordt van de baan gedrukt.
Alsof Europa maar een tijdzone heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |