Dat doe je eigenlijk in elke game.quote:
Die inno 3d 5070ti. Relatief de leukste prijs de voordelen die de iets duurdere kaarten hadden wogen niet op tegen de meerprijs.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk je keuze geworden qua GPU?
Is die een beetje stil, die 5070?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Die inno 3d 5070ti. Relatief de leukste prijs de voordelen die de iets duurdere kaarten hadden wogen niet op tegen de meerprijs.
Maar volgens mijn moet ik mijn voeding updaten? Ik krijg zo'n extra PCI gen 5 power connector kabeltje erbij maar de kabel die vanaf mijn voeding loopt heeft niet genoeg plugs? Ik heb het al geprobeerd met wat ik heb maar dan doet hij het gewoon niet dus.
Iemand met enig technisch vernuft met een idee? Hij zegt dat ik die moet connecten met mijn 8-pin PCIe connector van mijn PSU maar die heeft dus niet genoeg plug?
Op mijn 3070 paste het perfect maar helaas is dit niet zo plug en play als gehoopt voor een technische noob
Volgens Tweakers ligt het nogal aan de fabrikant. Ik heb een Inno 3070 RTX en die hoor ik heel erg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:53 schreef Perrin het volgende:
ik heb een 4070 ti super en die is fluisterstil iig, 5070 zal hetzelfde of beter zijn
Ahja, ik heb een Asus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens Tweakers ligt het nogal aan de fabrikant. Ik heb een Inno 3070 RTX en die hoor ik heel erg.
Zolang die het niet doet welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is die een beetje stil, die 5070?
Je hebt niet 2 PCIe poorten vrij op je voeding? Dan moet je een nieuwe halen ja. Welke voeding heb je nu?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Die inno 3d 5070ti. Relatief de leukste prijs de voordelen die de iets duurdere kaarten hadden wogen niet op tegen de meerprijs.
Maar volgens mijn moet ik mijn voeding updaten? Ik krijg zo'n extra PCI gen 5 power connector kabeltje erbij maar de kabel die vanaf mijn voeding loopt heeft niet genoeg plugs? Ik heb het al geprobeerd met wat ik heb maar dan doet hij het gewoon niet dus.
Iemand met enig technisch vernuft met een idee? Hij zegt dat ik die moet connecten met mijn 8-pin PCIe connector van mijn PSU maar die heeft dus niet genoeg plug?
Op mijn 3070 paste het perfect maar helaas is dit niet zo plug en play als gehoopt voor een technische noob
Ik zie het denk ik al. Ik heb een coolermaster maar met slechts 700w terwijl minimaal 750 blijkbaar de norm is. Ik ga wel snel een nieuwe halen want het is ontzettend pijnlijk om hier die 5070ti te hebben liggen zonder dat ik er wat mee kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt niet 2 PCIe poorten vrij op je voeding? Dan moet je een nieuwe halen ja. Welke voeding heb je nu?
1 met een 12V-2x6 aansluiting is het beste, kan je het met 1 kabeltje doen. Kost zo'n 100 euro volgens mij.
Voorbeeldjes
Scrap die 100 euro, dat is allemaal troep afgezien van mss deze. Beste gewoon een Corsair, MSI of Seasonic kopen dan
Als je een nieuwe koopt komt ie met alle kabels, als je een modulaire (tegenwoordig 99% van alle voedingen denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie het denk ik al. Ik heb een coolermaster maar met slechts 700w terwijl minimaal 750 blijkbaar de norm is. Ik ga wel snel een nieuwe halen want het is ontzettend pijnlijk om hier die 5070ti te hebben liggen zonder dat ik er wat mee kan.
Laatste vraag dan: De bekabeling die ik nodig heb zit gewoon allemaal bij de voeding indien ik die bestel right? Of moet ik die los erbij scoren?
Met een beetje gegoogle zie ik trouwens wel dat er ook genoeg mensen de 700w gebruiken. Hm
Ik had hem in elk geval nog niet gezien, ziet er top uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef over_hedge het volgende:
oh wacht is helemaal niet nieuw. Nouja blijft top
ASUS TUF varianten zijn altijd erg stil.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens Tweakers ligt het nogal aan de fabrikant. Ik heb een Inno 3070 RTX en die hoor ik heel erg.
bij mij draait ie probleemloos op een 3080quote:Op zondag 1 juni 2025 18:21 schreef RaXz het volgende:
Bijna heel het weekend Cyberpunk zitten spelen, erg vermakelijk spel. Een heel stuk verbeterd dan hoe de game met release was, toen had ik wel spijt dat ik hem gekocht had.
Witcher 3 kriebelt ook wel, maar die heb ik al grijs gespeeld. Het lukte mij ook niet echt om de nextgen versie goed draaiend te krijgen met raytracing aan op mijn 4070.
Een 3080 vind ik een betere kaart dan een 4070, ik ben niet echt te spreken over deze kaart. Sowieso niet echt over NVidia de laatste generaties, met Cyberpunk ook een crash gehad met de laatste driver en daar bleken meer mensen last van te hebben en dus terug gegaan naar een driver van vorig jaar, nu geen crashes meer. AMD had altijd de reputatie van slechte drivers, tijden veranderen.quote:
4070 is in vrijwel elk scenario een stuk sneller dan een 3080 hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een 3080 vind ik een betere kaart dan een 4070, ik ben niet echt te spreken over deze kaart. Sowieso niet echt over NVidia de laatste generaties, met Cyberpunk ook een crash gehad met de laatste driver en daar bleken meer mensen last van te hebben en dus terug gegaan naar een driver van vorig jaar, nu geen crashes meer. AMD had altijd de reputatie van slechte drivers, tijden veranderen.
Inmiddels Witcher 3 wel draaiend kunnen krijgen, raytracing stond op quality en dat heb ik nu aangepast naar performance, nu loopt het een stuk beter.
Dat vind ik reuze meevallen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
4070 is in vrijwel elk scenario een stuk sneller dan een 3080 hoor.
Maar waarin is de 3080 superieur dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 01:05 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat vind ik reuze meevallen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb de 4070 vooral gekocht vanwege het mindere stroomverbruik ten opzichte van andere GPU's, niet voor de performance. Maar er is sowieso wat mis met de performance van mijn systeem, ik merk dat vooral met VR, ik weet alleen niet of het aan mijn CPU, mobo, RAM of zelfs aan de PSU ligt. Ik zit erover te denken om mijn Ryzen 5800X te vervangen met een 5700X3D in de hoop om betere performance te krijgen met meer cache. De 5800X3D is geen optie want die is erg duur tegenwoordig.
In een aantal spellen is er wel betere FPS met de 3080. Maar ik was ook best subjectief want ik zei dat ik vind dat de 3080 beter was, dat kwam ook een beetje uit eigen ervaring want een vriend van mij had betere performance met GTA 5 enhanced en die heeft een 3080. Ik denk dat er toch wat mis is met mijn systeem, helaas het geld niet om naar AM5 over te stappen.quote:Op maandag 2 juni 2025 05:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar waarin is de 3080 superieur dan?
Letterlijk in elk aspect van die test presteert de 4070 gelijk of beter. Bij een lager verbruik en DLSS3 maakt hem meer future proof.
Het enige voordeel is te behalen wanneer je de 3080 tegen een gereduceerde prijs zou kunnen oppikken.
Ik heb nog een AM5 systeem zonder voeding, sdd en gpu te koopquote:Op maandag 2 juni 2025 13:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
In een aantal spellen is er wel betere FPS met de 3080. Maar ik was ook best subjectief want ik zei dat ik vind dat de 3080 beter was, dat kwam ook een beetje uit eigen ervaring want een vriend van mij had betere performance met GTA 5 enhanced en die heeft een 3080. Ik denk dat er toch wat mis is met mijn systeem, helaas het geld niet om naar AM5 over te stappen.
Evengoed wel blij dat ik voor de 4070 ben gegaan hoor, voor de prijs moet je het niet doen want dat haal je er toch weer uit met het mindere stroomverbruik.
Voor hoeveel? En wat zijn de specs?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb nog een AM5 systeem zonder voeding, sdd en gpu te koop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is qua cpu niet echt een upgrade bedenk ik me net
Zo'n 5700X3D zal wel een flinke sprong zijn in stable fps, 0.1% lows en minder stroomverbruik.
[ Bericht 3% gewijzigd door Divje op 02-06-2025 16:23:58 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Nog bedankt voor alle tips hoor. Het werkt ondertussen allemaal als een zonnetje. En voelt elke keer toch wel heel erg fijn als ik als noob zijnde wat nieuwe dingen in mijn computer zet en dat hij dan (uiteindelijk) daadwerkelijk aan gaatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je een nieuwe koopt komt ie met alle kabels, als je een modulaire (tegenwoordig 99% van alle voedingen denk ik) koopt hoef je ook alleen de benodigde kabels aan te sluiten. Scheelt enorm qua ruimte en kabel-management
Zorg wel voor een Gold of Platinum rated voeding. Alles daaronder is goedkoop en ruk
Heb je nog zo'n voeding waar 1 tros kabels uit komt? Dan begrijp ik de situatie opeens beter![]()
Beter lezen Div.Got it. Nieuwe voeding lijkt me de way to go.
Nicequote:Op maandag 2 juni 2025 21:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog bedankt voor alle tips hoor. Het werkt ondertussen allemaal als een zonnetje. En voelt elke keer toch wel heel erg fijn als ik als noob zijnde wat nieuwe dingen in mijn computer zet en dat hij dan (uiteindelijk) daadwerkelijk aan gaat
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicegraag gedaan hoor
Nu lekker genieten van de performance
Nu wil ik ook weer gaan pielen met m'n pc![]()
Haha, geef maar een seintjequote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.
Wel leuk om Cyberpunk even te draaien met alles vol en Ray tracing en dat hij dan niet ontploft
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]Ik denk dat de 5700X3D een betere keus is, al heb ik soms wel mijn twijfels of er niet iets mis is met mijn geheugen, helaas moeilijk te vervangen omdat het nu vrij oud is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is qua cpu niet echt een upgrade bedenk ik me net
Zo'n 5700X3D zal wel een flinke sprong zijn in stable fps, 0.1% lows en minder stroomverbruik.
Zoals bij mij zodra ik path tracing aanzet, die zet ik snel weer uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.
Wel leuk om Cyberpunk even te draaien met alles vol en Ray tracing en dat hij dan niet ontploft
DDR4 is redelijk goedkoop te krijgen nog dacht ik? Ik denk dat je voor rond de 300,- (5700X3D + RAM) een upgrade kan doen waar je nog wel jaren mee vooruit kanquote:Op maandag 2 juni 2025 21:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5700X3D een betere keus is, al heb ik soms wel mijn twijfels of er niet iets mis is met mijn geheugen, helaas moeilijk te vervangen omdat het nu vrij oud is.
Ik heb naar DIMM's gekeken die door mijn mobo worden ondersteund maar die waren allemaal erg duur omdat ze uit de productie zijn gehaald. Binnenkort nog maar eens kijken, de Switch 2 ligt ook nog op de loer maar die kat kijk ik nog uit de boom.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
DDR4 is redelijk goedkoop te krijgen nog dacht ik? Ik denk dat je voor rond de 300,- (5700X3D + RAM) een upgrade kan doen waar je nog wel jaren mee vooruit kan
Ahja dan wordt het wat lastiger jaquote:Op maandag 2 juni 2025 21:50 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb naar DIMM's gekeken die door mijn mobo worden ondersteund maar die waren allemaal erg duur omdat ze uit de productie zijn gehaald. Binnenkort nog maar eens kijken, de Switch 2 ligt ook nog op de loer maar die kat kijk ik nog uit de boom.
Dat ziet er erg goed uit!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iemand heeft een HD-Textures/VR MOD gemaakt voor Star Wars X-wing (Jaren '90 game)
Nog te downloaden voordat Disney er een DMCA claim op maakt..
net met een random andere game nog geprobeerd, nope.. restart van mn pc doe ik vanavond..quote:
quote:Ikzelf had gisteren ook een bijzonder probleem. Wilde weer even Sekiro spelen, maar die herkende mijn controller niet. Getest met een paar andere games, werkte gewoon.
Gecheckt in Steam, en daar stond mijn nieuwe toetsenbord als controller bij, en blijkbaar verkoos Sekiro dat boven de echte.
Na een hoop gehannes uiteindelijk via devicemanager mijn toetsenbord als controller kunnen verwijderen...
Wil je effe een game opstarten...
Ik dacht, laat ik het nog een keer testen, en ja hoor, daar stond ie weer. Weer verwijderd en weer moeten rebootenquote:
Je kan toch gewoon de controllervolgorde wisselen, of is dat alleen voor SteamOS?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het nog een keer testen, en ja hoor, daar stond ie weer. Weer verwijderd en weer moeten rebooten
Ik ben hier geen fan van.
Werkt gewoon niet. Ik heb vandaag diverse malen de device driver gewist, gereboot. Nakkes.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de controllervolgorde wisselen, of is dat alleen voor SteamOS?
#ITnerd oplossing: scriptje dat je usbapparaat uitschakelt, game start en ding weer aanzetquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef V. het volgende:
[..]
Werkt gewoon niet. Ik heb vandaag diverse malen de device driver gewist, gereboot. Nakkes.
Blijkt dat hij reageert op de usb-ontvanger van het tobo.
Nu als oplossing dat ik die ontvanger eruit trek als ik Sekiro wil spelen.
Maar dat is natuurlijk niet de gedachte achter een draadloos toetsenbord.
Ja hallo... Ik ben een alfa he?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
#ITnerd oplossing: scriptje dat je usbapparaat uitschakelt, game start en ding weer aanzet
zo heb ik een scriptje bij een andere game die alt-enter doet en het window vervolgens resized naar het gewenste resultaat na opstarten (start altijd fullscreen op ofzo was het)
oh maar van linux snap ik dat welquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
[..]
Ja hallo... Ik ben een alfa he?
Ik ben al aan het worstelen om Linux te doorgronden
Ik wil ook een Herman Miller.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef 2dope het volgende:
Nieuwe "gadget" binnen, Herman Miller VantumFuuuuuck wat zit dit lekker
Herman Miller is het waard. Die Vantum ziet er trouwens tof uit. Met hoofdsteun (die mis ik wel).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef Perrin het volgende:
Sjezus 1000+ ekkies voor een plastic bureaustoel?
Heheh. Ik kom van een IKEA-stoel van 100 euro waar ik volgens mij 8 jaar mee heb gedaan. Die viel half uit elkaar en ik vond het tijd voor een wat meer premium zetel. Heeft 825 fucking euro gekost met nog flinke korting ook. Moet zeggen dat m'n wel even moest wennen, maar nu na pakweg 8 uur zittijd moet ik concluderen dat dit enorm lekker zit, het zit niet "gewoon" goed, het zit buitengewoon goed. Veel meer valt er niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil ook een Herman Miller.
Graag review.
een hoofdsteun is geen hoofdsteun maar neksteun, als hij terhoogte van je hoofd zit, zit die eigenlijk verkeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 05:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heheh. Ik kom van een IKEA-stoel van 100 euro waar ik volgens mij 8 jaar mee heb gedaan. Die viel half uit elkaar en ik vond het tijd voor een wat meer premium zetel. Heeft 825 fucking euro gekost met nog flinke korting ook. Moet zeggen dat m'n wel even moest wennen, maar nu na pakweg 8 uur zittijd moet ik concluderen dat dit enorm lekker zit, het zit niet "gewoon" goed, het zit buitengewoon goed. Veel meer valt er niet te zeggen![]()
Er zitten enorm veel wieltjes/hendeltjes aan maar ik hoefde eigenlijk maar weinig te calibreren. De stoel vormt zich perfect om m'n lichaam op alle relevante onderdelen (onderrug, bovenrug, zetel, bovenbenen + hoofdsteun voor laid back chillen).
Zie praktische info hier https://eustore.hermanmiller.com/products/vantum-gaming-chair
Ze noemen het zelf een 'headrest' maar goed potato potatoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:14 schreef mschol het volgende:
[..]
een hoofdsteun is geen hoofdsteun maar neksteun, als hij terhoogte van je hoofd zit, zit die eigenlijk verkeerd
ik heb minder uitgegeven aan een ergonomische stoel maar ben er toen wel beetje ingedoken hoe het officieel moest zitten,en die neksteun maakte (toen ik de stoel eenmaal had) wel meer sense tov hoofdsteun
wel een shitsite trouwens, je kan niet eens normaal naar die stoel navigeren, hij navigeert automatisch weg![]()
ze zijn niet de enige hoor, heel veel fabrikanten noemen het hoofsteun terwijl hij idd tegen ovenkant nek aankomt, ik merkte bij uitzoeken van een stoel dat bij veel fabrikanten die steunen te hoog zitten voor mijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf een 'headrest' maar goed potato potatoZit inderdaad meer thv achterhoofd/nek. Ik gebruik die ook niet als ik bezig ben, is meer geschikt voor achterover zitten tijdens het kijken van iets. Wel erg fijn dat 'ie heel makkelijk naar boven en naar beneden is af te stellen en vrijelijk kan kantelen.
ik ben specifiek niet vooeen gaming chair gegaan omdat dat meestal zo'n kuip vormige zitting heeft, wat ik echt super a-relaxt vind zittenquote:Ik was overigens helemaal niet op zoek naar een "gaming chair" maar gewoon een allround comfortabele stoel. Ik vind die benaming ook een beetje overbodig, alsof je voor gamen een specifiek soort stoel nodig hebt ofzo. Ik doe heel wat meer dan alleen gamen achter m'n bureau.
Juist, dat beeld heb ik dus ook bij gaming chairs. Ik kwam via een tip van een collega bij Herman Miller terecht en van het totale aanbod vond ik deze het interessantst. Dat ze er dan het label 'gaming' erop plakken is niet echt relevant. Overigens is deze stoel kennelijk wel ontworpen in samenwerking met Logitech.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige hoor, heel veel fabrikanten noemen het hoofsteun terwijl hij idd tegen ovenkant nek aankomt, ik merkte bij uitzoeken van een stoel dat bij veel fabrikanten die steunen te hoog zitten voor mij
[..]
ik ben specifiek niet vooeen gaming chair gegaan omdat dat meestal zo'n kuip vormige zitting heeft, wat ik echt super a-relaxt vind zitten
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef Perrin het volgende:
Sjezus 1000+ ekkies voor een plastic bureaustoel?
Ja ik dus ook, bovendien vind ik die gaming stoelen echt snoeilelijk en ik zit in de woonkamerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:
[ afbeelding ]
Juist omdat het niet zo "comfortabel" is verander je vaker van houding wat weer goed is
Niet eerder gespeeld?!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 05:26 schreef 2dope het volgende:
Holy shadowdrop Batman
[ afbeelding ]
/installing
Dit zou mijn rug binnen een uur naar de klote helpen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:
[ afbeelding ]
Juist omdat het niet zo "comfortabel" is verander je vaker van houding wat weer goed is
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versiequote:
Oh dan ga ik hem weer eens aanslingeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versieZit er alweer lekker in. Begreep ook dat je de DLC pas vanaf chapter 9 kunt benaderen
Lies of Pquote:
Ik wilde je nog DM'en voor de shadowdrop van Overture @SummerGameFest, maar blijkbaar had je het al gekocht..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versieZit er alweer lekker in. Begreep ook dat je de DLC pas vanaf chapter 9 kunt benaderen
Haha thanks. Had de SGF niet meegekregen, was toen aan de zuipquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde je nog DM'en voor de shadowdrop van Overture @:SummerGameFest, maar blijkbaar had je het al gekocht..
De Summer Game Fest was een beetje een mix tussen goede en mediocre games, maar over het algemeen wel moeite waard om te kijken, het was alleen zo f*cking laat dat ik het laatste halfuur uur moeite had om m'n ogen open te houden...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha thanks. Had de SGF niet meegekregen, was toen aan de zuipMaar zag vanmorgen lui op Twitch opeens Lies of P spelen. Leuke verrassing
Mjah ik zit al tien jaar op zulke stoeltjes, heb nooit last van mijn rugquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef V. het volgende:
[..]
Dit zou mijn rug binnen een uur naar de klote helpen.
Precies, hoe meer je je rug verwent, hoe verwender ie wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik zit al tien jaar op zulke stoeltjes, heb nooit last van mijn rug
Ik heb nooit in die flow kunnen komen met die game ondanks dat ik het heel graag wilde.quote:
ik was na de schooltijd wel klaar met dat soort houten zetelsquote:Op zondag 8 juni 2025 08:48 schreef V. het volgende:
Mwah, na op mijn 7e door een door anderen veroorzaakte salto mortale 3 scheve wervels en een scheve atlas te hebben opgelopen, en 13 jaar geleden een zware hernia te hebben gehad (die toevalligerwijs net deze week de kop dreigt op te steken), mijd ik dat soort houten martelwerktuigen als de pest.
Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaarquote:
Ach welnee...quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaar
Of rechtsklikken en op uninstall drukkenquote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaar
Ik geef het nog een paar dagen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Of rechtsklikken en op uninstall drukken.
En dan Souls-like exclude in de store preferences![]()
.
kost?quote:
Welke kaart heb je?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:16 schreef Jimbo het volgende:
maar voordeel... 3070 kan wel ai zooi, en mn ati kaart niet
6900xt ofzo? idk, radeon dingquote:
mwah wilde wat image generation proberen, maar dat is met dit niet (goed) te doenquote:
Divje in AI / Afbeeldingen die je gemaakt hebt met AIquote:Op maandag 9 juni 2025 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah wilde wat image generation proberen, maar dat is met dit niet (goed) te doensimpele geanimeerde tekenfiguurtjes die verschillende poses doen bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Divje in AI / Afbeeldingen die je gemaakt hebt met AI
Gemaakt met een 7900xtx. Weet niet hoe technisch je bent aangelegd wat betreft git pulls en python maar het moet ook goed kunnen op een 6900xt..zal dr eens naar kijken, vind dat allemaal wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Het is zeker tofquote:Op maandag 9 juni 2025 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, vind dat allemaal wel tof
100 uur gespeeld op die waren voorbijgevlogen. Heel veel zin in deel 2.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef PirE het volgende:
In het kader van backlog ben ik eindelijk aan Death Stranding begonnen.
Komt uit de humble choice van april 2023.
Ja, maar ik zal blij zijn als het uitgespeeld is. Ik ben halverwege of zo een beetje gestopt met het volgen van het verhaal, en het gaat maar door en door met vrij onduidelijk zakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |