Nicequote:Op maandag 2 juni 2025 21:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog bedankt voor alle tips hoor. Het werkt ondertussen allemaal als een zonnetje. En voelt elke keer toch wel heel erg fijn als ik als noob zijnde wat nieuwe dingen in mijn computer zet en dat hij dan (uiteindelijk) daadwerkelijk aan gaat
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicegraag gedaan hoor
Nu lekker genieten van de performance
Nu wil ik ook weer gaan pielen met m'n pc![]()
Haha, geef maar een seintjequote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.
Wel leuk om Cyberpunk even te draaien met alles vol en Ray tracing en dat hij dan niet ontploft
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]Ik denk dat de 5700X3D een betere keus is, al heb ik soms wel mijn twijfels of er niet iets mis is met mijn geheugen, helaas moeilijk te vervangen omdat het nu vrij oud is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is qua cpu niet echt een upgrade bedenk ik me net
Zo'n 5700X3D zal wel een flinke sprong zijn in stable fps, 0.1% lows en minder stroomverbruik.
Zoals bij mij zodra ik path tracing aanzet, die zet ik snel weer uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer met mijn pc pielen want ik haat elke seconde ervan. Ik ben altijd al beter geweest in dingen vernietigen dan in elkaar zetten.
Wel leuk om Cyberpunk even te draaien met alles vol en Ray tracing en dat hij dan niet ontploft
DDR4 is redelijk goedkoop te krijgen nog dacht ik? Ik denk dat je voor rond de 300,- (5700X3D + RAM) een upgrade kan doen waar je nog wel jaren mee vooruit kanquote:Op maandag 2 juni 2025 21:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5700X3D een betere keus is, al heb ik soms wel mijn twijfels of er niet iets mis is met mijn geheugen, helaas moeilijk te vervangen omdat het nu vrij oud is.
Ik heb naar DIMM's gekeken die door mijn mobo worden ondersteund maar die waren allemaal erg duur omdat ze uit de productie zijn gehaald. Binnenkort nog maar eens kijken, de Switch 2 ligt ook nog op de loer maar die kat kijk ik nog uit de boom.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
DDR4 is redelijk goedkoop te krijgen nog dacht ik? Ik denk dat je voor rond de 300,- (5700X3D + RAM) een upgrade kan doen waar je nog wel jaren mee vooruit kan
Ahja dan wordt het wat lastiger jaquote:Op maandag 2 juni 2025 21:50 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb naar DIMM's gekeken die door mijn mobo worden ondersteund maar die waren allemaal erg duur omdat ze uit de productie zijn gehaald. Binnenkort nog maar eens kijken, de Switch 2 ligt ook nog op de loer maar die kat kijk ik nog uit de boom.
Dat ziet er erg goed uit!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iemand heeft een HD-Textures/VR MOD gemaakt voor Star Wars X-wing (Jaren '90 game)
Nog te downloaden voordat Disney er een DMCA claim op maakt..
net met een random andere game nog geprobeerd, nope.. restart van mn pc doe ik vanavond..quote:
quote:Ikzelf had gisteren ook een bijzonder probleem. Wilde weer even Sekiro spelen, maar die herkende mijn controller niet. Getest met een paar andere games, werkte gewoon.
Gecheckt in Steam, en daar stond mijn nieuwe toetsenbord als controller bij, en blijkbaar verkoos Sekiro dat boven de echte.
Na een hoop gehannes uiteindelijk via devicemanager mijn toetsenbord als controller kunnen verwijderen...
Wil je effe een game opstarten...
Ik dacht, laat ik het nog een keer testen, en ja hoor, daar stond ie weer. Weer verwijderd en weer moeten rebootenquote:
Je kan toch gewoon de controllervolgorde wisselen, of is dat alleen voor SteamOS?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef V. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het nog een keer testen, en ja hoor, daar stond ie weer. Weer verwijderd en weer moeten rebooten
Ik ben hier geen fan van.
Werkt gewoon niet. Ik heb vandaag diverse malen de device driver gewist, gereboot. Nakkes.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de controllervolgorde wisselen, of is dat alleen voor SteamOS?
#ITnerd oplossing: scriptje dat je usbapparaat uitschakelt, game start en ding weer aanzetquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef V. het volgende:
[..]
Werkt gewoon niet. Ik heb vandaag diverse malen de device driver gewist, gereboot. Nakkes.
Blijkt dat hij reageert op de usb-ontvanger van het tobo.
Nu als oplossing dat ik die ontvanger eruit trek als ik Sekiro wil spelen.
Maar dat is natuurlijk niet de gedachte achter een draadloos toetsenbord.
Ja hallo... Ik ben een alfa he?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
#ITnerd oplossing: scriptje dat je usbapparaat uitschakelt, game start en ding weer aanzet
zo heb ik een scriptje bij een andere game die alt-enter doet en het window vervolgens resized naar het gewenste resultaat na opstarten (start altijd fullscreen op ofzo was het)
oh maar van linux snap ik dat welquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
[..]
Ja hallo... Ik ben een alfa he?
Ik ben al aan het worstelen om Linux te doorgronden
Ik wil ook een Herman Miller.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef 2dope het volgende:
Nieuwe "gadget" binnen, Herman Miller VantumFuuuuuck wat zit dit lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |