Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaarquote:
Ach welnee...quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaar
Of rechtsklikken en op uninstall drukkenquote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het is super makkelijk. L1 spammen en klaar
Ik geef het nog een paar dagen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Of rechtsklikken en op uninstall drukken.
En dan Souls-like exclude in de store preferences![]()
.
kost?quote:
Welke kaart heb je?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:16 schreef Jimbo het volgende:
maar voordeel... 3070 kan wel ai zooi, en mn ati kaart niet
6900xt ofzo? idk, radeon dingquote:
mwah wilde wat image generation proberen, maar dat is met dit niet (goed) te doenquote:
Divje in AI / Afbeeldingen die je gemaakt hebt met AIquote:Op maandag 9 juni 2025 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah wilde wat image generation proberen, maar dat is met dit niet (goed) te doensimpele geanimeerde tekenfiguurtjes die verschillende poses doen bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Divje in AI / Afbeeldingen die je gemaakt hebt met AI
Gemaakt met een 7900xtx. Weet niet hoe technisch je bent aangelegd wat betreft git pulls en python maar het moet ook goed kunnen op een 6900xt..zal dr eens naar kijken, vind dat allemaal wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Het is zeker tofquote:Op maandag 9 juni 2025 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, vind dat allemaal wel tof
100 uur gespeeld op die waren voorbijgevlogen. Heel veel zin in deel 2.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef PirE het volgende:
In het kader van backlog ben ik eindelijk aan Death Stranding begonnen.
Komt uit de humble choice van april 2023.
Ja, maar ik zal blij zijn als het uitgespeeld is. Ik ben halverwege of zo een beetje gestopt met het volgen van het verhaal, en het gaat maar door en door met vrij onduidelijk zakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |