Herman Miller is het waard. Die Vantum ziet er trouwens tof uit. Met hoofdsteun (die mis ik wel).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef Perrin het volgende:
Sjezus 1000+ ekkies voor een plastic bureaustoel?
Heheh. Ik kom van een IKEA-stoel van 100 euro waar ik volgens mij 8 jaar mee heb gedaan. Die viel half uit elkaar en ik vond het tijd voor een wat meer premium zetel. Heeft 825 fucking euro gekost met nog flinke korting ook. Moet zeggen dat m'n wel even moest wennen, maar nu na pakweg 8 uur zittijd moet ik concluderen dat dit enorm lekker zit, het zit niet "gewoon" goed, het zit buitengewoon goed. Veel meer valt er niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil ook een Herman Miller.
Graag review.
een hoofdsteun is geen hoofdsteun maar neksteun, als hij terhoogte van je hoofd zit, zit die eigenlijk verkeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 05:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heheh. Ik kom van een IKEA-stoel van 100 euro waar ik volgens mij 8 jaar mee heb gedaan. Die viel half uit elkaar en ik vond het tijd voor een wat meer premium zetel. Heeft 825 fucking euro gekost met nog flinke korting ook. Moet zeggen dat m'n wel even moest wennen, maar nu na pakweg 8 uur zittijd moet ik concluderen dat dit enorm lekker zit, het zit niet "gewoon" goed, het zit buitengewoon goed. Veel meer valt er niet te zeggen![]()
Er zitten enorm veel wieltjes/hendeltjes aan maar ik hoefde eigenlijk maar weinig te calibreren. De stoel vormt zich perfect om m'n lichaam op alle relevante onderdelen (onderrug, bovenrug, zetel, bovenbenen + hoofdsteun voor laid back chillen).
Zie praktische info hier https://eustore.hermanmiller.com/products/vantum-gaming-chair
Ze noemen het zelf een 'headrest' maar goed potato potatoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:14 schreef mschol het volgende:
[..]
een hoofdsteun is geen hoofdsteun maar neksteun, als hij terhoogte van je hoofd zit, zit die eigenlijk verkeerd
ik heb minder uitgegeven aan een ergonomische stoel maar ben er toen wel beetje ingedoken hoe het officieel moest zitten,en die neksteun maakte (toen ik de stoel eenmaal had) wel meer sense tov hoofdsteun
wel een shitsite trouwens, je kan niet eens normaal naar die stoel navigeren, hij navigeert automatisch weg![]()
ze zijn niet de enige hoor, heel veel fabrikanten noemen het hoofsteun terwijl hij idd tegen ovenkant nek aankomt, ik merkte bij uitzoeken van een stoel dat bij veel fabrikanten die steunen te hoog zitten voor mijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf een 'headrest' maar goed potato potatoZit inderdaad meer thv achterhoofd/nek. Ik gebruik die ook niet als ik bezig ben, is meer geschikt voor achterover zitten tijdens het kijken van iets. Wel erg fijn dat 'ie heel makkelijk naar boven en naar beneden is af te stellen en vrijelijk kan kantelen.
ik ben specifiek niet vooeen gaming chair gegaan omdat dat meestal zo'n kuip vormige zitting heeft, wat ik echt super a-relaxt vind zittenquote:Ik was overigens helemaal niet op zoek naar een "gaming chair" maar gewoon een allround comfortabele stoel. Ik vind die benaming ook een beetje overbodig, alsof je voor gamen een specifiek soort stoel nodig hebt ofzo. Ik doe heel wat meer dan alleen gamen achter m'n bureau.
Juist, dat beeld heb ik dus ook bij gaming chairs. Ik kwam via een tip van een collega bij Herman Miller terecht en van het totale aanbod vond ik deze het interessantst. Dat ze er dan het label 'gaming' erop plakken is niet echt relevant. Overigens is deze stoel kennelijk wel ontworpen in samenwerking met Logitech.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige hoor, heel veel fabrikanten noemen het hoofsteun terwijl hij idd tegen ovenkant nek aankomt, ik merkte bij uitzoeken van een stoel dat bij veel fabrikanten die steunen te hoog zitten voor mij
[..]
ik ben specifiek niet vooeen gaming chair gegaan omdat dat meestal zo'n kuip vormige zitting heeft, wat ik echt super a-relaxt vind zitten
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef Perrin het volgende:
Sjezus 1000+ ekkies voor een plastic bureaustoel?
Ja ik dus ook, bovendien vind ik die gaming stoelen echt snoeilelijk en ik zit in de woonkamerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:
[ afbeelding ]
Juist omdat het niet zo "comfortabel" is verander je vaker van houding wat weer goed is
Niet eerder gespeeld?!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 05:26 schreef 2dope het volgende:
Holy shadowdrop Batman
[ afbeelding ]
/installing
Dit zou mijn rug binnen een uur naar de klote helpen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik bureaustoelen helemaal niet lekker zitten, ik zit op zoiets:
[ afbeelding ]
Juist omdat het niet zo "comfortabel" is verander je vaker van houding wat weer goed is
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versiequote:
Oh dan ga ik hem weer eens aanslingeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versieZit er alweer lekker in. Begreep ook dat je de DLC pas vanaf chapter 9 kunt benaderen
Lies of Pquote:
Ik wilde je nog DM'en voor de shadowdrop van Overture @SummerGameFest, maar blijkbaar had je het al gekocht..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op de Series X meerdere keren uitgespeeld. Nu een fresh playthrough gestart met de Steam-versieZit er alweer lekker in. Begreep ook dat je de DLC pas vanaf chapter 9 kunt benaderen
Haha thanks. Had de SGF niet meegekregen, was toen aan de zuipquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde je nog DM'en voor de shadowdrop van Overture @:SummerGameFest, maar blijkbaar had je het al gekocht..
De Summer Game Fest was een beetje een mix tussen goede en mediocre games, maar over het algemeen wel moeite waard om te kijken, het was alleen zo f*cking laat dat ik het laatste halfuur uur moeite had om m'n ogen open te houden...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha thanks. Had de SGF niet meegekregen, was toen aan de zuipMaar zag vanmorgen lui op Twitch opeens Lies of P spelen. Leuke verrassing
Mjah ik zit al tien jaar op zulke stoeltjes, heb nooit last van mijn rugquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef V. het volgende:
[..]
Dit zou mijn rug binnen een uur naar de klote helpen.
Precies, hoe meer je je rug verwent, hoe verwender ie wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik zit al tien jaar op zulke stoeltjes, heb nooit last van mijn rug
Ik heb nooit in die flow kunnen komen met die game ondanks dat ik het heel graag wilde.quote:
ik was na de schooltijd wel klaar met dat soort houten zetelsquote:Op zondag 8 juni 2025 08:48 schreef V. het volgende:
Mwah, na op mijn 7e door een door anderen veroorzaakte salto mortale 3 scheve wervels en een scheve atlas te hebben opgelopen, en 13 jaar geleden een zware hernia te hebben gehad (die toevalligerwijs net deze week de kop dreigt op te steken), mijd ik dat soort houten martelwerktuigen als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |