Ja hoor, de grootste bugs zijn er nu wel uit, hoewelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahah okay...maar is het spel een aanrader of niet
Maar het is overigens niet echt een simpele shooter waar je om vroeg in je eerste bericht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor, de grootste bugs zijn er nu wel uit, hoewel
Ik laatst weer iets raars had. Hij is de prijs die je op een keysite betaalt waard.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Eens kijken of het lekkerder speelt met een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis
wennen vooral meestalquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Eens kijken of het lekkerder speelt met een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis
Altijdquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wennen ja, ben redelijk afgemaakt netquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wennen vooral meestalNieuw toetsenbord als alles net iets groter of kleiner is dan je vorige
Welke tobo en muis heb je?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wennen ja, ben redelijk afgemaakt net
Zijn die een beetje goed?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Toetsenbord Logitech G915X
Muis Logitech G502X
De muis heb ik al iets langer, is primaquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn die een beetje goed?
Toetsenbord ken ik niet, muis wel. Althans, de voorloper, de G502 Proteus. Erg fijne vorm. Toen die een beetje op was overgestapt op de Razer rip-off van het ontwerp, de Basilisk, omdat die er in wit was (ivm de rest ven de set-up). Daarnaast voor fps-en de Logitech Superlight.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Toetsenbord Logitech G915X
Muis Logitech G502X
Ik heb een RK84 Gaming Keyboard sinds een jaartje, wende heel snel, alleen de space bar was supergevoelig dus dat was wel even wennen, maar verder een prima keyboard.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wennen vooral meestalNieuw toetsenbord als alles net iets groter of kleiner is dan je vorige
Wordt vanzelf duidelijk. Die ingrediënten gebruik je voor Alchemy of crafting. Gewoon lekker hoarden tot die tijd en op een zeker punt valt het kwartje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef V. het volgende:
Ik ben begonnen in The Witcher 3 maar ik heb nog geen idee. Verzamel maar van alles, want wie weet dat ik het ooit ergens voor nodig heb. Dus ik heb nu allerlei ingewanden en tongen van Orc-achtige wezens en plantjes en flesjes![]()
Iemand tips, of moet ik gewoon doorgaan met hoarden?
Wat is uiteindelijk je keuze geworden qua GPU?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Wordt vanzelf duidelijk. Die ingrediënten gebruik je voor Alchemy of crafting. Gewoon lekker hoarden tot die tijd en op een zeker punt valt het kwartje.
Goede vraag dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk je keuze geworden qua GPU?
Alles hoardenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef V. het volgende:
Ik ben begonnen in The Witcher 3 maar ik heb nog geen idee. Verzamel maar van alles, want wie weet dat ik het ooit ergens voor nodig heb. Dus ik heb nu allerlei ingewanden en tongen van Orc-achtige wezens en plantjes en flesjes![]()
Iemand tips, of moet ik gewoon doorgaan met hoarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |