Koop de expansions ook. Ze zijn zeldzaam goed en groot.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar momenteel is de Witcher serie in de aanbieding op steam (nog 43 uur, dus t/m zondag eind van de middag/begin van de avond):
https://store.steampowere(...)Witcher_3_Wild_Hunt/
Had em nog niet eerder gespeeld![]()
maar ben begonnen met Witcher III.. tot nu toe erg onder de indruk, en dus voor een heel mooie prijs (Witcher III zonder expansion kost momenteel ¤ 2,99).
Ik ben nu in de tweede wereld, Ik moet zeggen, de graphics zijn onvoorstelbaar, met Ray Tracing op een OLED met 100+ FPS op 4k, geweldig dat zoiets nu eindelijk mogelijk is. Alleen daarom al blijf ik hem spelen. Parry/dodge blijft nog een dingetje, ben helaas traag geworden, dodge gaat nog wel maar parry is lastig. Muziek is ook mooi, lijkt wel alsof je in een soort droom speelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hier liep ik ook tegenaan. Ik zag waarom het een goede game is, maar het wist me niet te boeien. Lag misschien ook aan de te gepoetste characters. De gameplay van het kaliber 'druk nu snel knop Y in', was ook niks voor mij.
Hearts of Stone is geloof ik niet heel groot, voor zover ik het me nog kan herinneren , maar die was kwalitatief heel goed, mijn favoriet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Koop de expansions ook. Ze zijn zeldzaam goed en groot.
Ja dit eigenlijk. Ik vond ze beide kwalitatief uitstekend, maar B&W was idd de grotere, qua wat je er bij krijgt aan wereld, maar ook wat betreft het aantal missies.quote:Op zondag 25 mei 2025 03:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hearts of Stone is geloof ik niet heel groot, voor zover ik het me nog kan herinneren , maar die was kwalitatief heel goed, mijn favoriet.
Blood and Wine, die was wel groot maar vond ik persoonlijk ietsjes minder , maar nog steeds heel sterk uiteraard.
Hmm, misschien slinger ik hem weer aan.quote:Op zondag 25 mei 2025 03:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben nu in de tweede wereld, Ik moet zeggen, de graphics zijn onvoorstelbaar, met Ray Tracing op een OLED met 100+ FPS op 4k, geweldig dat zoiets nu eindelijk mogelijk is. Alleen daarom al blijf ik hem spelen. Parry/dodge blijft nog een dingetje, ben helaas traag geworden, dodge gaat nog wel maar parry is lastig. Muziek is ook mooi, lijkt wel alsof je in een soort droom speelt.
Enige minpuntje is 30 fps tijdens cut scènes.
Had ik toevallig al gedaan, kostte ook maar ¤ 2,99 per stukquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Koop de expansions ook. Ze zijn zeldzaam goed en groot.
Ik heb voor FOK! games ooit een lijstje "handige wetenswaardigheden" in The Witcher 3 gemaakt. Zitten niet echt spoilers in, misschien heb je er nog wat aanquote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Had ik toevallig al gedaan, kostte ook maar ¤ 2,99 per stuk![]()
Ben begonnen met de game.. ziet er prachtig uit en het verhaal spreekt me tot nu toe erg aan.. gaat wel wat tijd in zitten om alle game mechanics te leren, maar dat gaat vast goed komen
@Forbry hadden wij niet een deal dat wij deze een keer tegelijk zouden opstarten?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ben begonnen met de game.. ziet er prachtig uit en het verhaal spreekt me tot nu toe erg aan.. gaat wel wat tijd in zitten om alle game mechanics te leren, maar dat gaat vast goed komen
Ik ben jaloers dat ik mijn geheugen niet kan resetten en opnieuw kan beginnen met Witcher 3. Het is ondertussen cliche om dit spel helemaal de hemel in te prijzen en voor de zeikerd in mijzelf valt er ook genoeg op de game aan te merken maar het is gewoon een feit dat Witcher 3 zo ontzettend veel dingen zo ontzettend goed doet dat het wel recht heeft op alle lof.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Clair_Obscur:_Expedition_33quote:Op zondag 25 mei 2025 03:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Enige minpuntje is 30 fps tijdens cut scènes.
Thanks, gedownload, alles is perfect nu, zo'n overgang van 120fps naar 30 fps was heel vervelend voor mijn ogen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Clair_Obscur:_Expedition_33
Clairobscurfix
De reboot Wolfenstein is zeker de moeite waard. Ook indie shooters zoals Dusk, Prodeus, Boltgun e.d. zijn erg leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Geen idee of dit het goede topic is, maar denk dat hier vast wel mensen zitten die een idee hebben.
Ik wil een leuke shooter spelen. Nu heb ik de review van de nieuwe Doom gekeken, maar dat is nogal wisselvallig zo te zien.
Ik zoek wel zoiets, Doom, Wolfenstein. Simpele shooter. Singleplayer, geen multiplayer.
Iemand ideeen?
Dat zijn geen bugs, maar anomaliesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Iemand een mening over STALKER 2? Zijn de bugs er al uit?
supertof! Ik ga dit rustig doorlezenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb voor FOK! games ooit een lijstje "handige wetenswaardigheden" in The Witcher 3 gemaakt. Zitten niet echt spoilers in, misschien heb je er nog wat aan
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Hunt
Zie dit nu pas, ook eens doorlezenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:29 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
supertof! Ik ga dit rustig doorlezen
Hahah okay...maar is het spel een aanrader of nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn geen bugs, maar anomalies
Ik kan alleen voor de eerste delen spreken en die zijn heel tof. Deel 2 ga ik ook nog spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahah okay...maar is het spel een aanrader of niet
Gwent, wat een verslavend spel was dat.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:29 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
supertof! Ik ga dit rustig doorlezen
Ja hoor, de grootste bugs zijn er nu wel uit, hoewelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahah okay...maar is het spel een aanrader of niet
Maar het is overigens niet echt een simpele shooter waar je om vroeg in je eerste bericht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor, de grootste bugs zijn er nu wel uit, hoewel
Ik laatst weer iets raars had. Hij is de prijs die je op een keysite betaalt waard.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Eens kijken of het lekkerder speelt met een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis
wennen vooral meestalquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Eens kijken of het lekkerder speelt met een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis
Altijdquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wennen ja, ben redelijk afgemaakt netquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wennen vooral meestalNieuw toetsenbord als alles net iets groter of kleiner is dan je vorige
Welke tobo en muis heb je?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wennen ja, ben redelijk afgemaakt net
Zijn die een beetje goed?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Toetsenbord Logitech G915X
Muis Logitech G502X
De muis heb ik al iets langer, is primaquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn die een beetje goed?
Toetsenbord ken ik niet, muis wel. Althans, de voorloper, de G502 Proteus. Erg fijne vorm. Toen die een beetje op was overgestapt op de Razer rip-off van het ontwerp, de Basilisk, omdat die er in wit was (ivm de rest ven de set-up). Daarnaast voor fps-en de Logitech Superlight.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Toetsenbord Logitech G915X
Muis Logitech G502X
Ik heb een RK84 Gaming Keyboard sinds een jaartje, wende heel snel, alleen de space bar was supergevoelig dus dat was wel even wennen, maar verder een prima keyboard.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wennen vooral meestalNieuw toetsenbord als alles net iets groter of kleiner is dan je vorige
Wordt vanzelf duidelijk. Die ingrediënten gebruik je voor Alchemy of crafting. Gewoon lekker hoarden tot die tijd en op een zeker punt valt het kwartje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef V. het volgende:
Ik ben begonnen in The Witcher 3 maar ik heb nog geen idee. Verzamel maar van alles, want wie weet dat ik het ooit ergens voor nodig heb. Dus ik heb nu allerlei ingewanden en tongen van Orc-achtige wezens en plantjes en flesjes![]()
Iemand tips, of moet ik gewoon doorgaan met hoarden?
Wat is uiteindelijk je keuze geworden qua GPU?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Wordt vanzelf duidelijk. Die ingrediënten gebruik je voor Alchemy of crafting. Gewoon lekker hoarden tot die tijd en op een zeker punt valt het kwartje.
Goede vraag dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk je keuze geworden qua GPU?
Alles hoardenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef V. het volgende:
Ik ben begonnen in The Witcher 3 maar ik heb nog geen idee. Verzamel maar van alles, want wie weet dat ik het ooit ergens voor nodig heb. Dus ik heb nu allerlei ingewanden en tongen van Orc-achtige wezens en plantjes en flesjes![]()
Iemand tips, of moet ik gewoon doorgaan met hoarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |