Ik heb mij best goed vermaakt met het spel, ik vond het een stuk beter dan Assassin's Creed, daar ben ik snel op uitgekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kijk mijn ogen uit, verder vind ik het spel niet zoveel aan, maar alleen al gewoon een beetje rondlopen is pure eye candy.
Valt ie straks weg als je batterij leeg isquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
De stroom van de steam dock loskoppelen lijk het probleem van steeds weg vallend beeld op mijn tv op te lossen voor nu.
Bij elke save point saven en hopelijk dat de boss battles niet al te lang duren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt ie straks weg als je batterij leeg is
Nieuw is dus niet altijd beter!quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij elke save point saven en hopelijk dat de boss battles niet al te lang duren.
Maar echt 2x dezelfde tv merk met 11 jaar verschil tussen. De 11 jaar oude tv nooit problemen gehad en de nieuwe tv gelijk problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:48 schreef Divje het volgende:
Poah, klaar met Clair ObscurHet verhaal hits home hard, maar zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:48 schreef Divje het volgende:
Poah, klaar met Clair ObscurHet verhaal hits home hard, maar zo mooi
Easy goty. Met muzikaal optreden tijdens de awards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef Drankster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Kingdom Come Deliverance II entered the chat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Easy goty. Met muzikaal optreden tijdens de awards.
Ook een topper, maar gaat niet winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance II entered the chat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Oh, da's gek. Je zou denken dat het juist andersom zou zijn (dus juist aangesloten).quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
De stroom van de steam dock loskoppelen lijk het probleem van steeds weg vallend beeld op mijn tv op te lossen voor nu.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb Clair Obscur ook nu sinds een aantal dagen uitgespeeld (review komt binnenkort online). Maar voor de Clair Obscur spelers: Hebben jullie het zonder de Maëlle Cheese truuk gedaan? Vond dat echt wel een beetje een domper voor de gameplay, waardoor de ik builds voor Maëlle heb aangepast met Fleur Fury en Sword Ballet. En Lune vond ik een veel toffer personage om te spelen, omdat er heel veel variaties voor haar mogelijk zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ben m nu ook aan het spelen, maar ik vond het lastig om erin te komen. Er is veel gepraat in het begin, maar dat gedeelte ben ik eindelijk voorbij. Het wordt nu wel wat beter, en de muziek is ook goed. Misschien ligt het ook aan mijn leeftijd. Als ik 20 tot 30 jaar jonger was geweest, had ik me waarschijnlijk beter kunnen inleven in het verhaal. Naarmate je ouder wordt, vlakken emoties toch wat af.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb Clair Obscur ook nu sinds een aantal dagen uitgespeeld
Hier liep ik ook tegenaan. Ik zag waarom het een goede game is, maar het wist me niet te boeien. Lag misschien ook aan de te gepoetste characters. De gameplay van het kaliber 'druk nu snel knop Y in', was ook niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben m nu ook aan het spelen, maar ik vond het lastig om erin te komen. Er is veel gepraat in het begin, maar dat gedeelte ben ik eindelijk voorbij. Het wordt nu wel wat beter, en de muziek is ook goed. Misschien ligt het ook aan mijn leeftijd. Als ik 20 tot 30 jaar jonger was geweest, had ik me waarschijnlijk beter kunnen inleven in het verhaal. Naarmate je ouder wordt, vlakken emoties toch wat af.
Oh die speelde ik 10 jaar geleden al, blijkbaar gaat de tijd zo snel. Die is wel echt goed ja, de uitbreiding is ook een aanrader, vooral Hearts of Stone vond ik goed. Witcher 3 is toch wel een van de beste spellen ooit gemaakt , denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar momenteel is de Witcher serie in de aanbieding op steam (nog 43 uur, dus t/m zondag eind van de middag/begin van de avond):
https://store.steampowere(...)Witcher_3_Wild_Hunt/
Had em nog niet eerder gespeeld![]()
maar ben begonnen met Witcher III.. tot nu toe erg onder de indruk, en dus voor een heel mooie prijs (Witcher III zonder expansion kost momenteel ¤ 2,99).
Wait... wut?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Naarmate je ouder wordt, vlakken emoties toch wat af.
Er is inmiddels een nieuwe firmware update uit voor de SteamDock (naast een Steam Deck client update). Misschien dat dat helpt. Ik weet dat het destijds voor mijn tv (LG) wel hielp. Maar de Steam dock is wel een finnicky apparaat op één of andere manier..quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat heb ik zelfs gedaan, maar het euvel bleef.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er is inmiddels een nieuwe firmware update uit voor de SteamDock (naast een Steam Deck client update). Misschien dat dat helpt. Ik weet dat het destijds voor mijn tv (LG) wel hielp. Maar de Steam dock is wel een finnicky apparaat op één of andere manier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |