Doe ff normaal gek.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Huh, waarom krijgt die gast meteen zijn zin? Sinds wanneer is de brute realiteit te veel voor jullie? Alles moet maar gecensureerd worden, terwijl iedereen wel selectief verontwaardigd doet over wat hen uitkomt. Wat zijn mensen in het Westen toch een overgevoelige, hypocriete types geworden die de waarheid niet aankunnen.
Jij klikt op een duidelijk gemarkeerde spoiler met een waarschuwing voor bloederige beelden en durft dan te janken? Dat is jouw eigen schuld, niet de mijne. Ik heb niemand gedwongen te kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe ff normaal gek.
Ik heb het filmpje in je post ook gezien (bedankt joh) en je bent echt niet goed bij je paasei wanneer je denkt dat je dit soort zieke shit gewoon moet (kunnen) posten.
Dat is gaslighting. Het is niet jouw schuld als wappies beïnvloed door (sociale) media, witte schuld, tribalisme, bloedsprookjes en noem het maar op niet met jouw standpunt kunnen omgaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jij klikt op een duidelijk gemarkeerde spoiler met een waarschuwing voor bloederige beelden en durft dan te janken? Dat is jouw eigen schuld, niet de mijne. Ik heb niemand gedwongen te kijken.
De brute realiteit mag getoond worden, zeker als het relevant is en dat was het. Misschien moet je dan niet zo nieuwsgierig klikken en de waarheid aankunnen in plaats van te zeuren.
Wat een overgevoelige types hier die denken dat de wereld een sprookje is en alles maar gecensureerd moet worden.
Ik jank niet. Ik zeg dat je niet goed bij je paasei bent wanneer je meent dat je dit soort ellende hier meent te moeten delen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jij klikt op een duidelijk gemarkeerde spoiler met een waarschuwing voor bloederige beelden en durft dan te janken? Dat is jouw eigen schuld, niet de mijne. Ik heb niemand gedwongen te kijken.
De brute realiteit mag getoond worden, zeker als het relevant is en dat was het. Misschien moet je dan niet zo nieuwsgierig klikken en de waarheid aankunnen in plaats van te zeuren.
Wat een overgevoelige types hier die denken dat de wereld een sprookje is en alles maar gecensureerd moet worden.
Dat filmpje was relevant en sloot naadloos aan bij het artikel. Ik heb het netjes in een spoiler geplaatst en duidelijk gewaarschuwd voor bloederige beelden. Jij koos ervoor om te kijken dus dat ligt echt op jou. De realiteit hoeft niet verborgen te worden zeker niet als het context toevoegt aan de discussie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik zeg dat je niet goed bij je paasei bent wanneer je meent dat je dit soort ellende hier meent te moeten delen.
Ja hequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Huh, waarom krijgt die gast meteen zijn zin? Sinds wanneer is de brute realiteit te veel voor jullie? Alles moet maar gecensureerd worden, terwijl iedereen wel selectief verontwaardigd doet over wat hen uitkomt. Wat zijn mensen in het Westen toch een overgevoelige, hypocriete types geworden die de waarheid niet aankunnen.
Waarschuwing? Je noemde het "wat bloederig"quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat filmpje was relevant en sloot naadloos aan bij het artikel. Ik heb het netjes in een spoiler geplaatst en duidelijk gewaarschuwd voor bloederige beelden. Jij koos ervoor om te kijken dus dat ligt echt op jou. De realiteit hoeft niet verborgen te worden zeker niet als het context toevoegt aan de discussie.
Het was mijn melding met je "bemoei je er niet mee"quote:
Je melding is al afgehandeldquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was mijn melding met je "bemoei je er niet mee"
Ook onder een driedubbele spoiler van gewapend beton zijn bloederige beelden niet toegestaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat filmpje was relevant en sloot naadloos aan bij het artikel. Ik heb het netjes in een spoiler geplaatst en duidelijk gewaarschuwd voor bloederige beelden. Jij koos ervoor om te kijken dus dat ligt echt op jou. De realiteit hoeft niet verborgen te worden zeker niet als het context toevoegt aan de discussie.
Ik hep het al aangepasdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Bill Gates beschuldigt Musk van moord op armste kinderen
Ik hoop dat ik deze niet hoef uit te leggen.
Ok, Ik zal de bloederige filmpjes weglaten voor het regenboogvolk. Ik ga niet vervelend doen verder, ik leg me neer bij het besluit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook onder een driedubbele spoiler van gewapend beton zijn bloederige beelden niet toegestaan.
Als je van mening bent dat dit wel moet kunnen in NWS ga je maar toestemming vragen op forum@fok.nl
ik las vandaag op nieuws dat ie zijn vermogen weg wilde geven. (gates dus).quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Bill Gates beschuldigt Musk van moord op armste kinderen
Ik hoop dat ik deze niet hoef uit te leggen.
Waarom dan de sneer van 'regenboogvolk'?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ok, Ik zal de bloederige filmpjes weglaten voor het regenboogvolk. Ik ga niet vervelend doen verder, ik leg me neer bij het besluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |