abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2025 @ 16:58:07 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217586677
https://nos.nl/artikel/25(...)ies-aan-goede-doelen
Musk is duidelijk veranderd in die 12 jaar tijd ,
gevolg van de ketamine??
quote:
Amsterdam - Microsoft-boegbeeld Bill Gates zegt dat techondernemer Elon Musk „de armste kinderen ter wereld vermoordt” met bezuinigingen op Amerikaanse ontwikkelingshulp.
Het langlopende conflict tussen de twee multimiljardairs bereikt een kookpunt.

In het interview met The Financial Times sprak Gates onder meer over zijn voornemen om al zijn geld te schenken. .
Voor 2045 gaat hij via zijn stichting zo’n 178 miljard euro aan goede doelen geven en daarna is hij van de plan de ’Bill & Melinda Gates Foundation’ te sluiten. Afgezien van de sluitingsplannen weinig dat nog niet bekend was.
Het waren vooral zijn uitspraken over Musk die de aandacht trokken.

Rijkste man ter wereld vermoordt armste kinderen’
Het beeld van de rijkste man ter wereld die de armste kinderen ter wereld vermoordt is niet fraai”, zei Gates tegen het Britse zakendagblad.

De medeoprichter van Microsoft stelt dat de abrupte bezuinigingen op ontwikkelingshulp ertoe hebben geleid dat allerlei levensreddende medicijnen in magazijnen zijn blijven liggen en daardoor niet meer bruikbaar zijn.
Hij vreest dat meer mensen ziekten als de mazelen, HIV en polio kunnen krijgen. Musk reageerde kortaf op de uitspraken van Gates. „Gates is een grote leugenaar”, schreef hij op X.

bill Gates en Elon Musk hebben het de afgelopen jaren vaker met elkaar aan de stok gekregen.

Dit is zeker niet de eerste keer dat Gates stevige kritiek op Musk uit. Discussies over onder meer corona, aandelen en klimaatverandering mondden eerder uit in stevige woordenwisselingen tussen het tweetal. Al meer dan tien jaar hebben ze een moeizame verstandshouding.
Musk was in 2012 een van de personen die een campagne van Gates steunde, om miljardairs te motiveren het merendeel van hun vermogen aan goede doelen te schenken.
quote:
Conflicten over corona
Toen in 2020 de coronapandemie uitbrak, deed Musk op X geregeld controversiële uitspraken over het coronavirus. „
Er duiken veel fout-positieve uitslagen op in de Covid-19 cijfers”, schreef hij op 30 juni van dat jaar. „
Zelfs als tests een foutmarge van 5 procent hebben krijgen ongeveer 17 miljoen mensen onterecht een positieve uitslag.”

In een interview met CNBC werd Gates gevraagd te reageren op Musks opvattingen over het coronavirus. „Elon kiest ervoor om regelmatig schandalige commentaren te geven”, zei hij. „Ik hoop dat hij geen verwarring zaait over onderwerpen waar hij verder niet bij betrokken is.” Een jaar later plaatste Musk een bewerkte tekening op X, waarin Gates werd afgebeeld als de vermeende veroorzaker van de pandemie. Na twee uur verwijderde hij het bericht.
Bill Gates uitte tijdens de coronapandemie in 2020 kritiek op uitspraken van Elon Musk over het coronavirus.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 09-05-2025 17:15:35 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:00:51 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217586712
Elon Musk :')

Bill Gates _O_
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_217586716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef michaelmoore het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ies-aan-goede-doelen
Musk is duidelijk veranderd in die 12 jaar tijd ,
gevolg van de ketamine??
[..]
[..]

Musk was 12 jaar geleden ook al een kleinzerige lul.
pi_217586722
Goede miljardairs bestaan niet. Gates is alleen beter in z'n personal branding
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_217586788
Iemand een link naar het Engelstalig verslag van dat interview?

Ik vermoed namelijk dat Gates het woord 'kills' gebruikte. En dat kun je dan op twee manieren vertalen, waarbij vermoorden de slechtste variant is (en 'doden' de andere).

Edit: al gevonden, het is inderdaad 'kills'. De NOS gebruikt inderdaad de slechtste vertaling.
https://www.ft.com/content/bdd9bb89-ac3c-4043-9ca4-bc7efbd41fed
pi_217586913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand een link naar het Engelstalig verslag van dat interview?

Ik vermoed namelijk dat Gates het woord 'kills' gebruikte. En dat kun je dan op twee manieren vertalen, waarbij vermoorden de slechtste variant is (en 'doden' de andere).

Edit: al gevonden, het is inderdaad 'kills'. De NOS gebruikt inderdaad de slechtste vertaling.
https://www.ft.com/content/bdd9bb89-ac3c-4043-9ca4-bc7efbd41fed
Ik denk dat het in dit geval: De nek omdraaien een betere vertaling is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:18:42 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217586931
Prachtig dat Bill Gates dat doet. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217586933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat het in dit geval: De nek omdraaien een betere vertaling is.
Inderddad, nog beter. ^O^
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:27:15 #9
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_217586999
Musk heeft geen enkele vorm van empathie.
En dat zit dan in de regering van de VS :+
pi_217587014
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:27 schreef Gehakt_bal het volgende:
Musk heeft geen enkele vorm van empathie.
En dat zit dan in de regering van de VS :+
Heeft hij nooit gezeten, geloof dat er een mogelijkheid is om voor kortere periode externen in te huren die dat soort werk onder bepaalde voorwaarden mogen doen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:32:07 #11
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_217587028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heeft hij nooit gezeten, geloof dat er een mogelijkheid is om voor kortere periode externen in te huren die dat soort werk onder bepaalde voorwaarden mogen doen.
Hij had gewoon een functie in de regering.
pi_217587079
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:32 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Hij had gewoon een functie in de regering.
Nee hij was een Special government employee
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:50:22 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_217587132
Ik denk dat hij wel een punt heeft, is er uberhaupt iemand die zicht heeft op wat er met al dat geld voor ontwikkelingshulp gebeurt? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat het meeste niet op de daarvoor bestemde plekken terecht komt. maar in de zakken verdwijnt van corrupte politici en lokale warlords.

Zolang als ik leef sturen we al geld voor ontwikkelingshulp naar die bodemloze put die Afrika heet. En als Musk die geldkraan dichtdraait, komen ineens weer de welbekende 'save the children' figuren om de hoek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:55:59 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217587198
quote:
Voor 2045 gaat hij via zijn stichting zo’n 178 miljard euro aan goede doelen geven en daarna is hij van de plan de ’Bill & Melinda Gates Foundation’ te sluiten.
Vanaf 2045 gaat hij dus het voorbeeld van Musk volgen en arme kinderen vermoorden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:00:00 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217587253
Ik gaf het net al in een ander topic aan. Het Westen is niet verplicht om de problemen in de rest van de wereld op te lossen. Dat lijken naïeve altruïsten als Gates zich niet te beseffen die denken dat het wél de verantwoordelijkheid van het Westen is om in Mali kinderen van de honger te redden en in Burkina Faso de mensen te beschermen te HIV.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217587312
Was Bill Gates niet dikke vrienden met Jeffrey Epstein. Die wil zeker een schoon geweten kopen.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_217587347
Stuurt die Bill Gat toch zijn 100 miljarden daarheen, dat geld ligt ook niks te doen.
pi_217587356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:06 schreef mackinac het volgende:
Was Bill Gates niet dikke vrienden met Jeffrey Epstein. Die wil zeker een schoon geweten kopen.
Op zijn bijna sterfbed begint hij eindelijk met het grote geld weggeven (want je kan het niet meenemen.)
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:11:00 #19
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217587363
Bill Gates heeft al eerder vele miljarden geschonken. Vraag me af waar dat geld is gebleven en hoe de wereld er beter van is geworden. Verder natuurlijk een heel mooi gebaar.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_217587393
Wat is het toch met Bill Gates dat alle complotdenkers met schuim aan de mond onder hun steen vandaan komen?
pi_217587407
DOGE is een adviesorgaan. USAID is Amerikaans belastinggeld.

Nog meer nepnieuws?
pi_217587425
elon musk is een verspilling van zuurstof
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217587452
beschuldigd? Stam + T, en zo.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217587456
twitter

Bill Gates is hierom boos, niet USAID.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:26:51 #25
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217587487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:18 schreef TLC het volgende:
elon musk is een verspilling van zuurstof
ne het is een mengsel van methaan en zuurstof

quote:
De motoren moeten gaan draaien op een mengsel van methaan en zuurstof.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')